Ik word dan altijd boos en heb geen zin om het opnieuw te doen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Wie had je met pony v/d week enz. vertelll. 
?? die helemaal met de trein en bus naar LC zijn toegekomen om alleen ff te buurten, whahaha! Dat waren dus Caroline en Renee (en ik aan de telefoon)
LOL!
!
)! Ze reageert nu uitstekend op stem en zithulpen
)xEsther schreef:Welkom terug!!!
Ben je trouwens vrijdag 2 knettergek en gestoorde meisjes tegen gekomen?? die helemaal met de trein en bus naar LC zijn toegekomen om alleen ff te buurten, whahaha! Dat waren dus Caroline en Renee (en ik aan de telefoon)
LOL!
Ik ben nu echt ver over mijn abbonement heen en me pa is echt pisst

Vanny_ schreef:Maar nog wat leuks gebeurd op kamp? Bedoel heel het pk is leuk maar iets grappigs ofzo. Wie had je met pony v/d week enz. vertelll.

Poppetjes_ schreef:xEsther schreef:Welkom terug!!!
Ben je trouwens vrijdag 2 knettergek en gestoorde meisjes tegen gekomen?? die helemaal met de trein en bus naar LC zijn toegekomen om alleen ff te buurten, whahaha! Dat waren dus Caroline en Renee (en ik aan de telefoon)
LOL!
Ik ben nu echt ver over mijn abbonement heen en me pa is echt pisst
waren ze in gewone kleding?
want ik zag gister wel 2 meiden lopen, die heel de tyd foto's aan het maken waren enzo
maar niet ryden of poetsen
dus toen dachten wy:
dan waren ze het
xEsther schreef:Jep dat zijn ze

!
!
(zijn dr nou hartjes opgetekend??) 
Weetje wie er gewonnen heeft?
had Rica ook, dus ze mocht niet al te lang t weiland in aangezien ze aangelegd was om snel dik te worden 
T kan ook Wandi of Silver zijn (nou dan is de kans heel klein dat ie zwanger is lijkt mij
haha!)
) xEsther schreef:T kan ook Wandi of Silver zijn (nou dan is de kans heel klein dat ie zwanger is lijkt mijhaha!)

xEsther schreef:Ik had al van hun gehoord dat Mustache een barbiepaard was haha, ik zie t(zijn dr nou hartjes opgetekend??)
!
(had niet anders verwacht, meneer wordt alleen gelongeerd en voor de kar gezet en verder mag die lekker luieren
).
.
. Snabbel (een fjord). Alle manegepony's & -paarden staan 's zomers 24/7 ergens in een wei want er zijn vanaf eind juni t/m eind aug. geen lessen. Hij was in de sloot gevallen, verlamd en daarna ingeslapen... 2 pony's al deze zomer. 
. Vanny_ schreef:Stemmen kan alleen tot do. 23/08 tot 17:00.
Wil iedereen ajb op Bandit stemmen in dit topic ?
Manon dankje.
hihi Vanny_ schreef:Stemmen kan deze keer tot vr. 24/08 tot 17:00.
Wil iedereen ajb op Bandit blijven stemmen in dit topic ?
Iedereen bedankt.
klinkt een beetje raar
. Eigenlijk is die van m'n nicht.
.
T is nu al 2.35 in de nacht!!! maar ben nog vreselijk hyper!!!
.
?
of moet ik nog een keertje?