manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:56

Goed, tijd voor een nieuwe pagina Haha!
Nee, ik zou toch ook voor msn-en kiezen als ik de keus had uit deze 2 Clown

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 14:06

haha ja precies! Al die draadjes en uitgelubberde dingen Clown (even voor de duidelijkheid: de vagina's zijn van rubber hoor!), nee dan kun je beter gewoon typen en ondertussen lastig gevallen worden door je medestudenten die bloeddruk willen meten Clown oliebol, t gevoel in mn arm is weg haha

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:19

Hey Anne!
Had jij de trein van 3 over 4 op de terugweg? Ik namelijk wel! en volgens mij zag ik je over de brug fietsen Clown Hadden we net zo goed samen in de trein kunnen zitten!

Wacht ik 3,5 uur op mijn les, want denk je? VALT DIE OOK UIT Boos! Hamer Dus helemaal voor niks naar rotterdam gegaan en daar 4 uur lopen wachten op helemaal niks!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:47

Zozo kim, het zat dus lekker mee vandaag!
Rijden op nous? Kunnen jullie al weer rijden?

Geeft niet hoor bianz, dat je ons niet zag!

Dikke uiers bij voice zijn al een beetje te zien, maar het zal nog wel even wachten zijn op het veulen....
Ik heb ondertussen al 3 x gedroomd dat ze ging bevallen, maar het komt maar niet uit...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 19:16

Kims schreef:
En oohja! ik weet wel een leuk cadeau voor Anne dr verjaardag! Haha! Ze wilde het heeeeel graag hebben zei ze!

Zegguh Kim? Nors opkijken Als je t maar laat! (en als t dan tog moet, eis ik wel dat Bianz precies t zelfde kado krijgt Schijnheilig )

Hihi, en jij was egt bij vanmorgen Clown
waren we bijna in Rotterdam: "ik ga even mn klasgenootje bellen dat ik vertraging had met de trein ofzo. Tja ik kon kiezen, of een kwartier te laat met deze trein of drie kwartier op school wachten" *kijkt op der telefoon* "huh? is t bij jou nu ook pas kwar voor 12? Verward " Hihi, ja Kims ook bij mij *LOL* Ach nu kon je wel gezellie met Ersilia en mij mee, anders had je heel dat end alleen gezeten Lachen Klein voordeeltje!
*grrr, leuk windje mee op de heen weg, beetje balen dat je hem op de terug weg dan zo flink tegen hebt! En k zat natuurlijk precies in die hoosbui van kwart voor 6 Scheve mond k klaag niet ofzo hoor.. maar als ik mocht kiezen, tog liever t weer van vorige week Clown
Jammer dat t nu ook net zo slecht is met jouw vakantie Thirz! maar je hebt wel gelijk: dit weer met de kids lijkt me ook verre van ideaal!

jups Kim, had de trein van 3 over 4. Of nouja Clown k had de intercity naar Dort van 15.33 en de stoptrein van 15.56 van Dort naar Roosendaal. En ja vanaf Roosendaal had ik dus die trein van 3 over uit Rdam ja Knipoog
en ook mijn keus zou vallen op msn Clown Wel lekkr handig dan.. geen les! Als er iets vervelend is!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 21:05

Afbeelding
hihi
kwam dit spinnetje tegen op het internet.
Als je ze dichterbij gaat bekijken worden ze er nie knapper op Vork

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 22:41

Bah wat een engerd!!!!
Heej Anne en Bianz, wanneer vieren jullie je verjaardag? En waar?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 09:32

Getver!! Denk je even rustig bokt te lezen, kom je zo'n engerd tegen! Haha en die verhalen van jou Kim; vagina's hechten enz, je moet tenslotte wel goed oefenen haha!
Nel, ik voel het: Voice heeft voor zaterdag d'r veulen (haha ruime schatting he, zo moet het vast goed komen Knipoog )
Wanneer we onze verjaardag vieren hebben Anne en ik het helemaal nog niet over gehad! We moeten snel even afspreken hoe en wat (wanneer msnen we?); ik stel voor zaterdag 2 juni? Het weekend na onze verjaardag ben ik weg met de Roparun, dus dan is dat de eerste mogelijkheid voor mij. En ik gok dat we het bij mij vieren Anne? Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 11:40

das een goeie gok Bianz Knipoog
*als je het niet erg vind dan tog Lachen
Maar we moeten idd snel even wat afspreken daarover Ja Uitnodiging schrijven enzo (en dit keer maar niet vergeten te schrijven waar t is Clown of.. dat waren we de vorige keer tog vergeten? Nagelbijten / Gniffelen )

Voiceje krijgt 14 mei der veulie Nel! Dat voel ík dan weer Knipoog
En zoheel eng vind ik t zebra spinnetje niet eens (want dat schijnt het te zijn Tong uitsteken)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:53

had je deze ook al gezien anne, vroeg me al af hoe dat beest wat kan zien....
nou, zo dus.......

Afbeelding

Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 11:57

whahahaha, ik vind t zo'n heerlijk top beestje hè Haha!
nee die had ik nog niet gezien

*wraaa!* Diep van binnen ben k helemaal geen kleine shet, diep van binnen ben ik een grote stoere Leeuw!

(gooi je haar los Vork )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:28

Haha, die spin is echt cool om zo van dichtbij te zien. Op een foto durf ik ze nog wel te bekijken, maar hoef ze nou niet in t echt tegen te komen Nagelbijten / Gniffelen
Nou, volgens mij hoef je nou niet meer op de uitnodiging te schrijven waar we moeten wezen voor t feestje: tis nu al duidelijk! Maar heb wel weer zin in een feestje, kunnen jullie ook even een verlanglijstje op bokt presenteren?

Zit mn vakantiefoto's uit te zoeken:

Clown
Afbeelding

En hoe heette zij nou ook alweer Bianz?
Afbeelding

Dees is wel cool Cool
Afbeelding

Duimen jullie allemaal dat t droog blijft? Ga ik ff naar Nous (op de fiets!) Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 14:33

wat een lekkr zonnige vakantie foto's! Cool
Is t druilerige weer nu al een beetje zat.. Al is t wel goed voor je motivatie Haha! Het is tog te koud om buiten in t sonnetje te zitten, dus kan je net zo goed wat nuttigs doen binnen Vork
*kijkt rond*
Volgens mij tref je t wel droog hoor bij Nous Ja gelukkig maar!
Trouwens Thirz, jouw telefoon belde rond half 2 (?) onze huistelefoon. K gloof alleen niet dat jouw telefoon mij wat zinnigs had te vertellen Clown

En dat spinnetje is in het egt volgens mij niet eens zo groot. Dus dan zit ik er ook niet mee dat ik hem dan tegenkom Lachen Zou t minder tof vinden als deze foto ware grootte aan gaf Nagelbijten / Gniffelen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 14:42

Het is echt een toffe shetlander om te zien!
Jaaa ik hoop dat voice van 't weekend bevalt!!!
Ik hoop dat jullie gelijk hebben....
Jullie horen het meteen, ik zet dan foto's op bokt!
Ik wil ook heel graag komen op jullie feestje!
Maar ik weet niet of Daniël en Wilco dan ook welkom zijn?
Anders kom ik natuurlijk gewoon alleen!
He bianz, kan ik gelijk je huisje zien!
Want die heb ik nog steeds niet gezien....
Nou ik ga weer want peggy komt zo op (kraam)bezoek, beetje laat maar maakt niet uit....!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 15:48

Anne_87 schreef:
Trouwens Thirz, jouw telefoon belde rond half 2 (?) onze huistelefoon. K gloof alleen niet dat jouw telefoon mij wat zinnigs had te vertellen Clown

Hmm, kijkt op tel...idd oproep naar Annemijn thuis! Dat heeft mn tel dus zelf bedacht toen ie in mn zak zat..blijkbaar op een paar knopjes lopen duwen ofzo Clown Hoorde je geen geluiden op de achtergrond? Volgende keer als ik je bel zal ik wat zeggen hoor Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 15:54

ja hoorde wel wat gekraak en geschuif, maar niet egt herkenbaar iets Clown *dacht je nummer al te herkennen en vroeg me al af waarom jij me thuis moest bellen Tong uitsteken je moest me ook nie hebben dus Lachen
hoe was t bij Nous?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 14:54

Whaha lig nu nog in een scheur als ik die foto met die geborduurde lapjes zie! Zooo fout en ook echt op elke straathoek te vinden! En die reisleidster naar de Teide met d'r zebra haar... ik weet echt niet meer hoe ze heet! Ik zal er nog eens hard over nadenken! Eén ding was duidelijk, wij waren echt superfan Clown
Haha die shet is echt heel cool! Die moet een zwaar hoofd hebben Knipoog
Nel, je mag manlief en zoon ook mee nemen hoor, als je dat ziet zitten. Kan alleen niet beloven dat het rustig zal zijn met al die kakelende meiden in de kamer Knipoog
Ow ja Anne, ik denk ook wel dat iedereen nu weet waar het is Haha!
Vanochtend lekker gereden op Janis; het is nog veel proberen en zelf ook wennen, maar het gaat al wel wat vooruit. Als er iemand binnenkort eens foto's wil maken? Dan kan ik een beetje vergelijken over een tijdje of ik vooruit ben gegaan met d'r!
Nou, ik ga me maar weer eens nuttig maken, tot later!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 18:06

Heej Bianz,
Mag ik een keer mee kijken bij je verzorgpaard?
Staat toch bij braamhof?
Vindt ik wel leuk!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 20:03

haha, jij stond nog steeds bovenop mn lijstje hè bianz Clown Nóg steeds Tong uitsteken
Nee maar ik wil best een keertje foto's maken hoor. Wil haar ook wel een keertje zien Ja Weet alleen niet of ik al snel tijd heb Scheve mond Dus misschien dat iemand anders sneller voor wat foto's kan zorgen. Dan zorg ik over een poosje wel voor het vergelijkingsmateriaal Knipoog

Dénk je dat iedereen nu weet waar de verjaardagsparty is? Nou das mooi Haha! Kunnen we dat nu met een gerust hart vergeten Vork

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 23:44

WHIEEEE ik heb mijn presentatie (van 1 uur lang in het engels) vandaag gehaald! Ben echt zo blij want ik was echt zo zenuwachtig!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 08:35

WHA! Hyper! Super Goed Bar! Go jij! Go jij!
*jee.. 1 uur lang in t Nederlands vind ik al veuls te lang, en dan ook nog eens in t engels! Knap hoor!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 08:46

Bar is dat paardje van kim al bevalen of niee???

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:34

Heej Nel, hardstikke leuk als je een keertje mee wilt om Janis te zien! Doen we dan wel als het weer een beetje beter weer is, want komende week voorspellen ze ook een hoop regen! Dan kan ik ook nog een beetje oefenen Knipoog
Haha Anne, ik sta idd nog bovenaan je lijstje! Nou, misschien wil Nel (of Thirz als ze ook op stal is) nu wel foto's maken en jij dan als je vakantie hebt ofzo?
Gefeliciteerd Bar! Na een half jaar de course in het engels volgen wordt het al steeds normaler he al dat engels spreken! Je hebt het nu iig achter de rug; nu het tentamen nog en dan kan je je diploma in ontvangst nemen! En nog maar 2 weken voor Eva, Naomi en Corina terugkomen: heb je alle tijd voor hun verhalen! Hoorde al dat Naomi aan een Portugees is blijven hangen Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 10:20

hannes schreef:
Bar is dat paardje van kim al bevalen of niee???

Nee nog niet, duurt nog 1 a 2 weken gok ik!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 10:25

@ Bianz: ik heb ook echt zin om Naomi, Eva en Corina op te gaan halen en al hun verhalen te horen. Maar ik heb ze tussendoor ook nog gebeld, dus heb wel al verhalen gehoord...