Nee, ik zou toch ook voor msn-en kiezen als ik de keus had uit deze 2
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(even voor de duidelijkheid: de vagina's zijn van rubber hoor!), nee dan kun je beter gewoon typen en ondertussen lastig gevallen worden door je medestudenten die bloeddruk willen meten
oliebol, t gevoel in mn arm is weg haha
Hadden we net zo goed samen in de trein kunnen zitten!
Dus helemaal voor niks naar rotterdam gegaan en daar 4 uur lopen wachten op helemaal niks! Kims schreef:En oohja! ik weet wel een leuk cadeau voor Anne dr verjaardag!Ze wilde het heeeeel graag hebben zei ze!
Als je t maar laat! (en als t dan tog moet, eis ik wel dat Bianz precies t zelfde kado krijgt
)
" Hihi, ja Kims ook bij mij
Ach nu kon je wel gezellie met Ersilia en mij mee, anders had je heel dat end alleen gezeten
Klein voordeeltje!
k klaag niet ofzo hoor.. maar als ik mocht kiezen, tog liever t weer van vorige week
k had de intercity naar Dort van 15.33 en de stoptrein van 15.56 van Dort naar Roosendaal. En ja vanaf Roosendaal had ik dus die trein van 3 over uit Rdam ja 
Wel lekkr handig dan.. geen les! Als er iets vervelend is!!! 
)
Uitnodiging schrijven enzo (en dit keer maar niet vergeten te schrijven waar t is
of.. dat waren we de vorige keer tog vergeten?
)
) 
)
Het is tog te koud om buiten in t sonnetje te zitten, dus kan je net zo goed wat nuttigs doen binnen 
gelukkig maar!
Zou t minder tof vinden als deze foto ware grootte aan gaf
Anne_87 schreef:Trouwens Thirz, jouw telefoon belde rond half 2 (?) onze huistelefoon. K gloof alleen niet dat jouw telefoon mij wat zinnigs had te vertellen
Hoorde je geen geluiden op de achtergrond? Volgende keer als ik je bel zal ik wat zeggen hoor
*dacht je nummer al te herkennen en vroeg me al af waarom jij me thuis moest bellen
je moest me ook nie hebben dus
Nóg steeds 
Weet alleen niet of ik al snel tijd heb
Dus misschien dat iemand anders sneller voor wat foto's kan zorgen. Dan zorg ik over een poosje wel voor het vergelijkingsmateriaal
Kunnen we dat nu met een gerust hart vergeten
Super Goed Bar!
hannes schreef:Bar is dat paardje van kim al bevalen of niee???