Juut schreef:Volgende week (za en zo) is hier de paardentweedaagse, iets voor jou dan? Je krijgt een route mee, verdwalen is moeilijk en het is ong 25 klm per dag
Dat klinkt harstikke leuk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Juut schreef:Volgende week (za en zo) is hier de paardentweedaagse, iets voor jou dan? Je krijgt een route mee, verdwalen is moeilijk en het is ong 25 klm per dag
Annetje schreef:Als je centjes hebt en een goede ziektekostenverzekering, geef ik ook springles
Citaat:Vies gaat goedHij is nog altijd wat schraal, ik krijg hem maar niet dik! Maar hij doet het met rijden erg goed en voelt zich bij de andere paarden ook al een stuk zekerder.
In het begin durfde hij niet te rollen, nu doet hij dat wel, ook als ik er gewoon bij sta. Hij voelt zich dus wel goed hier volgens mij!
Donderdag ook met hem naar een vreemd terein geweest om te kijken hoe dat ging. Helemaal niets aan de hand! De rest ging op het springterein rijden en ik op het dressuurterein, ik had wel gedacht dat hij naar de anderen zou trekken en zou hinneken, maar hij was lekker rustig en ik heb heerlijk kunnen rijden
deedee19 schreef:Nou in mijn eentje lijkt me dan weer niks aan. Ben tenslotte wel een gezelligheidsruiter.