Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Pebbs schreef:gister op Xander gereden, ging echt sjiiiitttttttt ( nog zacht uitgedrukt ) hij was alleen maar aan het doordrammen, liep veel te diep en zette daar bij ff zo'n beetje 300 kilo in me handen erbijals ik 'm om m'n binnenbeen heen wilde buigen en leg m'n been aan dan ging ie alleen maar harder, remmen kende die niet
heb alles geprobeerd op de vriendelijkste manier tot de niet zo vriendelijke manier.. toen had ik mezelf zo op zitten fokken dat ik echt niet meer wist wat ik hier nou mee aan moest. Nou Linda komt eraan en ze zegt wat ister, dus ik uitgelegd en toen ging ze me tips geven en vanaf het moment dat zij erbij staat en aanwijzingen geeft, is ie poeslief!!!! doet ie heeeeleemaaaal niets meer van wat ie daarvoor allemaal deed!! snappen jullie daar nou iets van ???
Annie_ schreef:Pebbs schreef:gister op Xander gereden, ging echt sjiiiitttttttt ( nog zacht uitgedrukt ) hij was alleen maar aan het doordrammen, liep veel te diep en zette daar bij ff zo'n beetje 300 kilo in me handen erbijals ik 'm om m'n binnenbeen heen wilde buigen en leg m'n been aan dan ging ie alleen maar harder, remmen kende die niet
heb alles geprobeerd op de vriendelijkste manier tot de niet zo vriendelijke manier.. toen had ik mezelf zo op zitten fokken dat ik echt niet meer wist wat ik hier nou mee aan moest. Nou Linda komt eraan en ze zegt wat ister, dus ik uitgelegd en toen ging ze me tips geven en vanaf het moment dat zij erbij staat en aanwijzingen geeft, is ie poeslief!!!! doet ie heeeeleemaaaal niets meer van wat ie daarvoor allemaal deed!! snappen jullie daar nou iets van ???
Ik ken dat de instructrice hoeft alleen al in de bak te staan en jas gedraagt zich anders

skyline schreef:Mijn ervaring is juist dat ze heel vaak mensen boven de 16 willen , Of minimaal mbo niveau en het liefst langere stages vanaf 6 weken :p . Ik heb namelijk al wat bedrijven gemaild .
Maar mijn oom gaat even kijken of hij wat kan regelen bij mediamonks

!
maar volgens mij wel een apekop