Naar zeg, dat opaatje ineens niet zo best meer gaat. Hopleijk is het tijdelijk en kan de oude man nog een goeie tijd mee.
Ik zag dat George niet in zn box stond gisteren. Moest hij in de kliniek blijven??
Vanmiddag mogen de peerjes lekker buiten spelen. Hoop dat iedereen zich heel houdt. Maar eerst mag Mientje nog even aan de bak. Mn les gaat niet door, maar mevrouw gaat gewoon nog even aan het werk strakjes.
Druk daggie vandaag, eerst zo even lessen en ben nog helemaal niet aangekleed! Dan de hoefsmit, die hoefjes van hem zien er altijd zo uit, ik weet niet wat hij er allemaal mee doet maar de smit komt toch braaf elke 8 weken! Dan de paardjes op het land en daarna als de sodemieter naar Den Haag om de verjaardag van mijn nichtje te gaan vieren..........
Les ging echt super fijn! Lekker los door heel zijn lichaam, maar er móet weer veel veranderen. Liet hem toch teveel in de ophouding lopen waardoor hij dus idd niet voor me been was. Nu weer stap terug om eerst de basis weer erin te krijgen en dan kunnen we weer verder .
Zo maar richting stal voor een buitenritje voordat meneer op de wei uit zn panty gaat! Camera in de aanslag!
Dames van de merrie groep,, ik zet de paarden donderdag pas om half één ipv elf uur buiten,, anders red ik het zelf niet. Misschien zijn er dan ook toch mensen die kunnen helpen? Kan iemand dit in de agenda aanpassen (anders doe ik het maandag zelf)