jaa echt he! Ik zit nu lekker buiten en konijntjes lopen lekker op het gras. Het rook vanmorgen ook echt naar lente Ik ben het 1e uur absent gemeld terwijl ik er gewoon was...
hmmm ik heb normaal morgen eerste 4uur vrij, en dan nog 2uur les maar nu zeggen mensen dat we morgen de eerste 4uur nask practicum hebben.. maar ik heb er niks over gehoor.. heb ook niet echt zin dat ik morgen op school kom, en we t helemaal niet hebben..
Nou het is toch minder ver fietsen naar me stage dan ik dacht, dat scheelt! En wat een HEERLIJK weer vndaag zeg!!! Vond het tottaaaal geen probleem om buiten te werken vndaag, heerlijk in het zonnetje longeren. Vnaaf zwemmen, hydrofit, met Marlous en Ella, kijken hoe dood ik dan ben
hahaha volgens mij ga ik zoooooo dooooood zijn he!!!!! whahahaha maar ben morgen lekker vrij hihi dus das niet zo erg Morgen Doreypaard maar weer eens met een bezoek verblijden hahahaha
EllaBellaah
Geplaatst: 08-02-11 20:03
Nou ik moet morgen gewoon half 9 beginnen dus dat gaat zwaar worden
ik heb ook zin om te gaan slapen.. ik was vanochtend echt vet wakker enzo, tot die antibiotica begon te werken blijkbaar want de rest van de dag was ik vet moe