. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Hi San, wil je Roan nog even succes wensen voor morgen. Helemaal vergeten. En voor jou meiden natuurlijk ook Jo
.
xan schreef:Vanavond was dus de proefgerichte clinic.
Erg leuk en erg leerzaam.
Jammer dat er niet meer mensen komen kijken, want ook daar leer je (denk ik) veel van.
Aangezien de geluidsinstallatie het nu doet, kun je in de kantine ook alles verstaan van wat er gezegd wordt.
Het kwam er (ff snel gezegd) hier op neer dat wij allemaal wat stoerder moeten gaan rijden.
Ik dacht nog dat ik echt wel een lekker middendrafje had, en ook zowaar een aardige middengalop.
Maar op de film zag je daar echt niets van terug.![]()
Dus met dat in mijn achterhoofd (toch wel handig dat ik het nu ook gezien heb) ga ik toch eens proberen
met wat meer "power" te gaan rijden

_sandra schreef:mijn ambities liggen wat meer op een ander vlak!!! denk dat mijn trailer dit seizoen gladde banden krijgt! hahahaha. ben nog steeds in de gloria over mijn rit met inge in het twiske!
)
De kar en de lamoenen moeten t.z.t. nog een verfje krijgen, maar technisch is hij weer inzetbaar!
Woensdagochtend komt Oege naar stal om Inge en mij (verder) op weg te helpen met beleren en beide pony's voor de kar te zetten!
Hopelijk wordt het mooi weer, dan kunnen we lekker in de buitenbak aan de gang!