Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dat ze heel de nacht staan te bellen kan me weinig boeien als ze maar buiten blijven hihi
hihispettertjuh schreef:Weet ik Pres maar als je ze niet hoort hoef je ook niet bang te zijn hahaha....... Of je vraagt een gans voor je paasdagen, schijnen hele goede "waakhonden" te zijn......Handig, hoef je niet uit te laten en waggelen heerlijk door je huis heen
spettertjuh schreef:Weet ik Pres maar als je ze niet hoort hoef je ook niet bang te zijn hahaha....... Of je vraagt een gans voor je paasdagen, schijnen hele goede "waakhonden" te zijn......Handig, hoef je niet uit te laten en waggelen heerlijk door je huis heen

eerste wedstrijd is in de aanvraaaaaaaaaaaaaag
maargoed ik heb er een mail uit gedaan, in de hoop dat dat nog gata lukken en anders heb ik nog wat extra tijd om te trainen

de poezels gaan elkaar accepteren
ennnn ze zoeken elkaar ook wat meer op saampjes op de bank lekker in het zonnetje.

Ik heb een klein stukje van een flimpje gezien waar ze op staat op de keuring, ze wordt voorgebracht door een heel jong meisje en blijft keurig naast haar stappen terwijl de andere merries in dezelfde bak flink geshowt worden/opgefokt doen.
! Gewoon per dag bekijken wat er mogelijk is met je oudere paard....je zult nog voor verassingen komen te staan! Ik spreek uit ervaring...
Jetta schreef:Hihi, Anous! Biz gaat nog lang niet met pensioen! Gewoon per dag bekijken wat er mogelijk is met je oudere paard....je zult nog voor verassingen komen te staan! Ik spreek uit ervaring...
![]()
(Renkie is al beledigd als ik alléén maar aan zijn pensioen dénk...)
Ik rij hem nu meer dan afgelopen jaren, gemiddeld 5x per week (vooral buitenritjes) Af en toe lekker in de bak, dat hoort er ook gewoon bij, lekker loswerken

niet alles helemaal teruggelezen
en uiteraard hoe je het volgende week zondag gaat ervaren 

)