xan schreef:ATE schreef:ben je koffers aan het pakken ???? liquita
Wat neem je allemaal mee ????????????
ik niet veel hoor rijbroek en shirtje hahahahahahahaharuik ik lekker na een paar dagen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

winnitou schreef:Ga morgen de rode t-shirts halen, wil je lange of kortemouw en welke maat
LIQUITA schreef:Hallo Allemaal...ik ben er weer. Lekker gewerkt vanavond. Heerlijk hoor, die werkdagen van 6 uur.
Idereen gaat nu zeker naar bed?

xan schreef:Ik lees net dat bokt er zo uit kan vallen ivm werkzaamheden.!!!
Staat bovenaan het scherm

ATE schreef:LIQUITA schreef:Hallo Allemaal...ik ben er weer. Lekker gewerkt vanavond. Heerlijk hoor, die werkdagen van 6 uur.
Idereen gaat nu zeker naar bed?
nee nog niet naar bed kijk wel tussen door tv
ATE schreef:Ja...inderdaad...dan zeg ik maar vast gedag en welterusten voor straks. Tot morgen!Let op! In verband met onderhoud is Bokt.nl dadelijk onbereikbaar.

ATE schreef:san verteld toch niet van vanmiddag he
) 
xan schreef:ATE schreef:san verteld toch niet van vanmiddag he
Ik ben nieuwsgierig![]()
Heb je toch over die boom gesprongen ??????????? (ter voorbereiding voor je vakantie)
xan schreef:ATE schreef:san verteld toch niet van vanmiddag he
Ik ben nieuwsgierig![]()
Heb je toch over die boom gesprongen ??????????? (ter voorbereiding voor je vakantie)
_sandra schreef:johanna, ging me helpen mijn super gevaarlijke paard en liquita van het land af te halen!!! hihi
waaide enorm, vond mavantos erg spannend, dus keek erg om zich heen. dat vond johanna best wel spannend hihi!!! gelukkig kwam onze redster inge aangelopen, die heeft haar halster touw aangeklikt, en zo johanna geholpen met haar levensgevaarlijke onderneming hihi!!!!
johanna je bent een schatje, en ben blij met je hoor!!!!
. 
.
LIQUITA schreef:En vanavond nam Erik die super gevaarlijke Mavantos gewoon alleen een halstertouwtje om zijn hals mee naar stal![]()
![]()
.
meelen schreef:Ik wens iedereen die naar Kootwijk gaan HEEL VEEL PLEZIER en mooi weer.
Rijdt voorzichtig met de paardjes. (met trailer EN in het bos)
Tot Bokt
meelen schreef:Ik wens iedereen die naar Kootwijk gaan HEEL VEEL PLEZIER en mooi weer.
Tot Bokt
meelen schreef:THANKSIk wens iedereen die naar Kootwijk gaan HEEL VEEL PLEZIER en mooi weer.
Tot Bokt
ik weet niet wat ik allemaal mee moet nemen. Gelukkig kan ik de auto vol gooien
.

tot over een week!!!!! Gelukkig, de zon gaat wer schijnen