Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ga vanavond gezellig bij Jasmijn eten 

madelief88 schreef:Maaike is vet cewl want die heeft geregeld dat mn vriend hier is![]()

.
Rytm schreef:madelief88 schreef:Maaike is vet cewl want die heeft geregeld dat mn vriend hier is![]()
Haha ja mijn god.. ik vond het zooo moeilijk m'n mond te houden en vandaag helemaal hyper de hele dag haha en op het laatst echt met zo'n flauwe smoes naar binnen gelokt en OOOOHHHHH zo schattig he hun samen.
Bluh ik ben nog steeds niet lekker en moe en tis ook weer bijna de tijd van maand dus emotioneel wrak en *zucht..
! Me vriend heeft me vandaag gevraagd, allemaal vrij snel en we zijn vrij jong maar planning is ook niet nu direct, maar over een aantal jaar... Was wel heel lief
Mooie ring enzo!
En kwam ze weer terug gerend "het lekt het lekt!"
Vette onzin natuurlijk en dat wist ik ook hahah dus was allemaal heel grappig!!!
Hoelang ben je ook al weer met m ?!
Een jaar ofzo?
Nou hoop dat t allemaal goed loopt 
!!!!
!!
.
Tenzij je hem zelf vraagt

dan maar.. ! Wat een plannen, gaaf! Mooi om te horen dat jullie zo zeker van elkaar zijn.
(En de leuke studentenfeestjes..
).
terwijl we toch redelijk bij elkaar in de buurt wonen (Delft/Rotterdam en in het weekend in Schoorl
). Mja, het is gewoon druk.... 
Moet ie toch nog maar ff navragen 

behalve de barman dan.
Is Rico er nog lang? Of was het maar voor één dagje dat ie kwam? 
?! 

haha. Had me vandaag verslapen, dus maar een dagje niet naar school.. bokken! (Ik moet eigenlijk nog opdrachten maken maar kan me er echt niet toe zetten..)