meelen schreef:Weet iemand te vertellen hoe het land eruit ziet?
Kunnen de paarden er al weer op, of is het nog te drassig?
Ik reed er vanmiddag langs, en zag alleen dat het niet zo druk was op het land.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Weet iemand te vertellen hoe het land eruit ziet?
Kunnen de paarden er al weer op, of is het nog te drassig?

xan schreef:Ha, wat is het vandaag weer eens heerlijk weer.
Lekker buiten eten en dit weekend maar weer eens een BBQ aansteken. Eindelijk een beetje zomer.

meelen schreef:Ik weet denk ik al wat jij aan een spies hebt geregen...........
. We hebben vanavond paaltjes gezet om het land en stroomdraadjes gespannen. Ze staan met z'n 4en op het kleine stukje, waar Liquita vorig jaar ook stond met Shailo (
). Het land was nog wel drassig, maar het wordt lekker weer het weekend (hoop ik) dus we hebben ze er toch maar op gezet. 
. LIQUITA schreef:Klopt en Sam heeft hem geholpen. W en Cayenne hebben ook al op het land gestaan, ging erg goed.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Klopt en Sam heeft hem geholpen. W en Cayenne hebben ook al op het land gestaan, ging erg goed.
schatig zo n klein mannetje met ze moeder in het land
) aan!!!
. MAAR ik moet nu echt mijn bedje op gaan zoeken. Morgen weer vroeg dag!!!
en maak het niet te laat
LIQUITA schreef:Ik vind het heel gezellig hoor, met jullie allemaal. De pagina's zijn niet bij te houden, zo snel gaat het![]()
![]()
. MAAR ik moet nu echt mijn bedje op gaan zoeken. Morgen weer vroeg dag!!!
Bye, bye allemaalen maak het niet te laat

xan schreef:meelen schreef:Ik weet denk ik al wat jij aan een spies hebt geregen...........
En wat denk jij dan
natuur5D schreef:2 wassen gedraait en opgehangen, nu naar de manege, paardje laten bekappen en kijken of ik hem het land opkrijg. vanmiddag huis schoonmaken, morgen inpakken en over morgen........ VAKANTIE!!!
marjoleinft schreef:he johanna hoe zitten de hoefschoennen bij ate
.
en dan willen we
en vanmiddag
komt de
er straks nog door 

xan schreef:@Natuur5D:
Wij gaan woensdag. Dus vanaf morgen ook hard aan het werk om alles voor elkaar te krijgen.
En dan heerlijk