_Fieke schreef:Jantine_ schreef:Helaas 4-1 verloren, en knallende hoofdpijn. Nog nooit zo erg gehad. Heb al twee asprientjes op hoop dat het snel gaat werken
Knuf!
Dankjee!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Fieke schreef:Jantine_ schreef:Helaas 4-1 verloren, en knallende hoofdpijn. Nog nooit zo erg gehad. Heb al twee asprientjes op hoop dat het snel gaat werken
Knuf!

Renee__ schreef:Daarom, ook zo'n stomme regeling dat als je ziek bent je niet mag rijden?
Renee__ schreef:Daarom, ook zo'n stomme regeling dat als je ziek bent je niet mag rijden?
Fiek! Niks voor jou dit: http://www.ooteman.nl/productdetail.asp?subId=2738

Maar 2 uur les, terwijl ik 3 kwartier heen en 3 kwartier terug fiets. Vind ik niet echt de moeite waard
sniesie schreef:_Rijkie_ schreef:Uhhh soms wel en soms niet
Op zich gaan alle oefeningen los van elkaar wel goed (behalve de overgangen van en naar galop)
Alleen als ik alles achter elkaar moet rijden , raken we nog een beetje de weg kwijt
Dat ken ik! Appie gaat steeds beter en hij blijft steeds constanter maar soms duikt hij nog een beetje want dan is het net te zwaar... Ach, we gaan het meemaken!
Heb er ook wel echt heel veel zin in. Had zondag al zin maar ja... dus nu heb ik dubbel zin![]()
Vind het ook altijd zo gezellig die onderlinge wedstrijden.

Talida schreef:Is idd wel fijn dat ze snel is opgeknapt, jij zag de bui natuurlijk alweer hangen!![]()
Nu alleen nog recht over de ac lijn![]()
Jantine_ schreef:Banshee is zeker ook een supermooie fjord
Renee; Weet dat ze bij plus staan, had al geïnformeerd bij vriendin van me.
Ik kan morgen voorlezen (als jullie dat willen natuurlijk) als je het wil moet je het even zeggen
_Fieke schreef:Ik ga vrijdag met 4 meiden uit me les, over onze cap met een kerst muts rijden!![]()
We mogen omdat het de laatste les is voor kerst met setje rijden.
Ik ga dan met het rode setje
Mijn hond(Quinten) is vandaag op de foto geweest in Amsterdam.
Hij liep al een tijd op links voor niet goed, alleen als die opstond. Verder niet, en hij deed alles nog vrolijk!
Hij heeft een aangeboren afwijking, hij kan geopereerd worden maar dat heeft 1% kans op verbetering.
Het komt vaker voor bij honden van zijn ras, ze kunnen er oud mee worden.
Hij moet alleen volgens een paar 'regels' leven:
-Hij mag absoluut niet te zwaar worden, dat is die nu niet.
-Hij moet bewegen, juist goed maar wel met mate.
-Evt. speciale voeding voor honden met deze afwijking. Een zak van 15 kg is 65 euro. Opzich niet heel erg, we voeden nu Royal Cannin wat ook 50 euro kost.
Ze vonden het zo'n lieve hond, het is ook zo'n goedzak. Hij deed alles braaf enz
Marijk, al die kliniek bezoekjes met Mina. Dat je nog niet blut ben.Dit grapje heeft ook 235 gekost

sniesie schreef:We moeten zondag rond een uur of 4/ kwart over 4.
Gaan om half 3 van stal weg.
Vanavond generale repetitie... wordt nu toch wel een beetje nerveus![]()
Wat sneu voor je hond Fiek, maar goed dat de "regels" een beetje schappelijk zijn!

Wat is dat toch een braaf en leuk dier zeg!! 
_Fieke schreef:sniesie schreef:We moeten zondag rond een uur of 4/ kwart over 4.
Gaan om half 3 van stal weg.
Vanavond generale repetitie... wordt nu toch wel een beetje nerveus![]()
Wat sneu voor je hond Fiek, maar goed dat de "regels" een beetje schappelijk zijn!
Dat zeker, we deden de afgelopen tijd al rustig aan.
Zwemmen nog wel, maar niet door het water rennen. En met ballen gooien niet al te vaak.
Ik hoop dat ik zondag niet hoef te werken, dan kan ik misschien wel mee kijken en helpen.
Er is vast nog wel ergens een plekje voor mijn kontJE over![]()

TinkerTreas schreef:Mijn (ex) paardje staat nu op proef bij stal Jasper,
kennen jullie haar? Ze heet Bonita en het is een vos merrie.
,
femkje_01 schreef:TinkerTreas schreef:Mijn (ex) paardje staat nu op proef bij stal Jasper,
kennen jullie haar? Ze heet Bonita en het is een vos merrie.
Hoi hoi,
Die heb ik gezien, met het hooi voeren gister
heb ik al die tijd gewoon over je heen gelezen zeg, dat kan toch niet!
Rijk, is het goed als ik Romina vanavond gewoon poets en deken op doe en stal uit mest?