Mocht je vanavond niets te doen hebben.. Je mag om mij ook wel mee hoor.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mocht je vanavond niets te doen hebben.. Je mag om mij ook wel mee hoor..
Ben alleen thuis, en m'n vriend is aan het werk tot uur of 7, daarna nog samen eten enzo.
Haha nee hoor, heb me keurig gedragen. Nieuwe bakstukken, een liksteentje, zadelvet en elastiekjes, dus heb geen tweedde trailer nodig 
!
HatsikiDildo schreef:Sence, bel me anders maar een keer wanneer je wil afspreken alleen dit weekend niet maar je kan ook hier komen!
Wel op je huisnr, zit al dik over mn abbo heen. Spreken we nog even af voordat je op vakantie gaat.

RianneH schreef:Jep die had ik al gevonden ja! Ontzettend goede site
Hele familie hier zit er al op

De balkjes liep ze al netjes, voetjes opgetild.. Dus maar een kruisje ervan gemaakt. Dat sprong ze netjes, en na twee keer liep ze erover heen. Dus hij kon wel een bandje hoger. Heb toen van twee banden een kruisje gemaakt, sprong ze ook netjes. Heb toen een stijltje gemaakt van twee banden hoog en toen vergat ze haar benen hoog genoeg op te tillen! Dus landde ze met haar 'tenen' op de bovenste balk. Balk eraf, Libje braaf door aan het draven. Balk er weer op en haar nog twee keer echt laten springen. Vanuit draf en galop sprong ze heel goed
Wel ver over.. maartja eerste keer dat ze zo sprong. Braaf paard 
Dan nog even met touwtjes gedaan, maar ik krijg ze niet goed voor elkaar. Dus die er maar weer afgehaald.
Fingers crossed
.