AnneOmie schreef:Goeiemorgen
Hoi
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnneOmie schreef:Goeiemorgen
(en dat is niet de moeder van Ton)
Maar van Marijke, mijn vriendin die in Frankrijk woont, waar ik Narbella vandaan hebt. We zeiden altijd voor de gein: 'als we onze mannen niet hadden ontmoet, waren we lesbisch geworden, en samen gaan wonen) hahahah vandaar dan dat haar moeder ook een klein beetje een schoonmoeder van mij is. Ze wordt 78jaar vandaag...
En aan jou, Naadje! veel succes!!

aub
sjorsie schreef:Attentie attentie! wil niemand vanavond mijn kant op hoesten
vrijdag begin ik nl aan mijn nieuwe functie en ik wil niet ziek worden dus mondkapjes vooraub

Azzaro schreef:haha das een goeie sjorsie!
Die vanjou stond vanochtend lekker buiten en daarna weer fijn aan zijn hooi te knabbelen! Hij was erg nat onder zijn deken en ik twijfelde of ik hem af zou doen! Maar wist niet of je dat echt tof zou vinden dus heb het maar niet gedaan!
Iedereen heel veel succes vandaag met alles wat jullie moeten doen!
Mar Beterschap!
Azzaro schreef:
@ Sjorsie: Misschien kunnen we van de week Orissa en Abel even samen loszetten! Orissa is erg sociaal en ook gek op de andere haflinger op stal! Dus denk dat dat wel goed zou gaan!
Azzaro schreef:jaa ik vind de lente en zomer ook heerlijk! Wist je nog Shir Il op het land en wij met onze stoeltjes naast het land in de volle zon hihi!
Azzaro schreef:jaa ik verlang er echt naar ook als ik dit zonnetje zo zie enzo hmm heerlijk! Bluuhh moet over half uur werken!
BORING
Ben ook aan het afronden en niets meer te doen 
AnneOmie schreef:Ik kan je de hand wel schudden ShirBen ook aan het afronden en niets meer te doen
Ik verlang ook naar de lente/zomer!! Heb een hekel aan kou en winter!
hihi
Zelfs voor de huisstofmijt, en katten, ben ik niet allergisch meer voor 

ShirleyA schreef:AnneOmie schreef:Ik kan je de hand wel schudden ShirBen ook aan het afronden en niets meer te doen
Ik verlang ook naar de lente/zomer!! Heb een hekel aan kou en winter!
Wanneer ben je klaar daar???? Toch een 'raar' bedrijf gebleken nadat t eerst zo leuk leek.... Lekker dat je weg gaat dan. Wanneer weet je of je bij de Nuon gaat beginnen?
Echt bizar, heb nog geen enkel bedrijf meegemaakt waar iedereen zich zo met een ander loopt te bemoeien
Mijn manager is wel een toffe vent!