stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:49

AnneOmie schreef:
Goeiemorgen Doei!

Hoi

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:02

Goedemorgen,lig lekker ziek te wezen in mijn bed(lekker is dan een laptop)Leuk shirley ik hoop at het wat wordt ga Duimen voor je.Annemieke heb je zin in het NUON??Succes allebei.
Brenda de duimen zijn ook jouw kant opgericht hoor voor Bo

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:33

Mogguh!
Even een update over mijn 'situatie' hihi
Het is niet zo ernstig hoor, alleen vervelend. Ik ben jaren geleden getest op allergieen, en daar kwamen er een paar uit. Daar heb ik medicijnen voor, en die werken over het algemeen wel aardig. Maar nu heb ik een nieuwe test, straks om 11 uur, en dan moest ik een paar dagen geleden stoppen met mijn medicijnen. En die slik ik dus niet voor niets! Alle reacties kwamen naar boven gister. Loopneus, jeukende ogen, vol hoofd, noem maar op. En daar ga ik dan mee naar bed.. Toch nog wel redelijk geslapen.
Straks krijg ik dus 20(of meer..?) krasjes in mijn armen, met allerlei stoffen, waar ik dan wel of niet op zal reageren. Waar wel reactie op volgt, daar ben ik allergies voor. Ben benieuwd of er nog wat veranderd is door de jaren heen!

Ik ben dus vanavond pas op stal, want vanmiddag moet ik op verjaarsvisite bij mijn '2e'schoonmoeder Haha! (en dat is niet de moeder van Ton) Knipoog Maar van Marijke, mijn vriendin die in Frankrijk woont, waar ik Narbella vandaan hebt. We zeiden altijd voor de gein: 'als we onze mannen niet hadden ontmoet, waren we lesbisch geworden, en samen gaan wonen) hahahah vandaar dan dat haar moeder ook een klein beetje een schoonmoeder van mij is. Ze wordt 78jaar vandaag... Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:37

ohja ik vergat nog wat:
Tuurlijk denk ik aan Bo vandaag Bren Haha! En aan jou, Naadje! veel succes!!
Ik heb trouwens het uber-knal-roze dekje ook nog in mijn auto liggen voor je Haha!

Marjan, beterschap! Ben je nog steeds zo beroerd..?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:38

Dus krassekrassekrasse en dan maar hopen niet teveel bultjes.Er zijn trouwens nieuwe medicijnen voor allergie(was gisteren op tv)En dan TAAAAAArt.veel plezier vandaag en misschien tot vanavond.(kom ik even voor Zirano)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:42

Ik moet nog op gesprek dus het is nog helemaal niet zeker dat ik bij Nuon ga werken. Duimen jullie voor me dat het leuk is en ik mag beginnen Tong uitsteken

Mar nogmaals beterschap. Zoveel zieke mensen om me heen zeg! Het heerst echt. Voel mezelf ook nog steeds niet echt lekker maar mag niet ziek worden!

Succes met het krassen Ellen. Wat vervelend zeg! Bren succes met Bo vandaag!

Haaaai Shir Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:55

Attentie attentie! wil niemand vanavond mijn kant op hoesten Haha!
vrijdag begin ik nl aan mijn nieuwe functie en ik wil niet ziek worden dus mondkapjes voor Haha! aub Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:04

sjorsie schreef:
Attentie attentie! wil niemand vanavond mijn kant op hoesten Haha!
vrijdag begin ik nl aan mijn nieuwe functie en ik wil niet ziek worden dus mondkapjes voor Haha! aub Tong uitsteken

Miss beter als je er zelf een om doet.....? Dan adem je niets fouts in hihi.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:04

haha das een goeie sjorsie!
Die vanjou stond vanochtend lekker buiten en daarna weer fijn aan zijn hooi te knabbelen! Hij was erg nat onder zijn deken en ik twijfelde of ik hem af zou doen! Maar wist niet of je dat echt tof zou vinden dus heb het maar niet gedaan!

Iedereen heel veel succes vandaag met alles wat jullie moeten doen! Haha!
Mar Beterschap!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:06

Azzaro schreef:
haha das een goeie sjorsie!
Die vanjou stond vanochtend lekker buiten en daarna weer fijn aan zijn hooi te knabbelen! Hij was erg nat onder zijn deken en ik twijfelde of ik hem af zou doen! Maar wist niet of je dat echt tof zou vinden dus heb het maar niet gedaan!

Iedereen heel veel succes vandaag met alles wat jullie moeten doen! Haha!
Mar Beterschap!

was goed geweest hoor, als je zoiets ziet geen probleem, was ie lekker maf aan het doen in de paddock, hij kan nogal clownesk doen af en toe Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:09

haha naja toen ik aan kwam stond hij stil :p Maar daarna ben ik gaan rijden dus geen idee!
In die binnenstraat is het best warm! Orissa was ook zeiknat dus heb haar deken ook maar afgedaan en afgelaten!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:11

ja je zou niet zeggen dat het bijna december is, als je die warmte voelt, vandaar dat Abel ook alleen een regendekentje omhad, maar misschien toch voorlopig nog even af. Ben benieuwd of we nog een echte winter gaan krijgen.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:12

ik ben bang dat we geen echte winter krijgen! Of juist wel dat het weer in één keer omslaat je weet het nooit hier in NL

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:14

Voor mij hoeft de winter niet te komen hoor! Ik haat kou! Geef mij maar lente en zomer: veeeeel lekkerder!
En voor Ilion ook veel beter!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:16

vind ik ook veel lekkerder, maar ik vertrouw dat warme weer niet, het wordt vast over een tijdje ineens -30 of zo bbrrr

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:16

jaa ik vind de lente en zomer ook heerlijk! Wist je nog Shir Il op het land en wij met onze stoeltjes naast het land in de volle zon hihi!

@ Sjorsie: Misschien kunnen we van de week Orissa en Abel even samen loszetten! Orissa is erg sociaal en ook gek op de andere haflinger op stal! Dus denk dat dat wel goed zou gaan!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:20

Azzaro schreef:

@ Sjorsie: Misschien kunnen we van de week Orissa en Abel even samen loszetten! Orissa is erg sociaal en ook gek op de andere haflinger op stal! Dus denk dat dat wel goed zou gaan!

Leuk, moeten we zeker een keer proberen van de week. Abel is een beetje een mietje dus dat komt vast goed Clown

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:22

Azzaro schreef:
jaa ik vind de lente en zomer ook heerlijk! Wist je nog Shir Il op het land en wij met onze stoeltjes naast het land in de volle zon hihi!

Ja dat weet ik zeker nog Willie. Heerlijk weertje en lekker kneuterig bij Ilion zitten, kijken of ie niet gaan zwemmen.... Was t al maar weer zomer.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:24

jaa ik verlang er echt naar ook als ik dit zonnetje zo zie enzo hmm heerlijk! Bluuhh moet over half uur werken!

BORING

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:29

Azzaro schreef:
jaa ik verlang er echt naar ook als ik dit zonnetje zo zie enzo hmm heerlijk! Bluuhh moet over half uur werken!

BORING

Ben al de hele dag bij mijn klant en heb haast niets gedaan, er is gewoon niet veel werk..... Ik schrijf natuurlijk wel gewoon mijn rekening, maar dit is echt veel vermoeiender dan wanneer er wel wat te doen is.

Werkse voor straks, Willie.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:30

thnx shir jij ook nog even voor vandaag

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:33

Ik kan je de hand wel schudden Shir Haha! Ben ook aan het afronden en niets meer te doen Scheve mond

Ik verlang ook naar de lente/zomer!! Heb een hekel aan kou en winter!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:35

AnneOmie schreef:
Ik kan je de hand wel schudden Shir Haha! Ben ook aan het afronden en niets meer te doen Scheve mond

Wanneer ben je klaar daar???? Toch een 'raar' bedrijf gebleken nadat t eerst zo leuk leek.... Lekker dat je weg gaat dan. Wanneer weet je of je bij de Nuon gaat beginnen?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 13:04

Haha, ja Sjorsie, doe jij maar lekker zelf een mondkapje voor! Tong uitsteken hihi

Ik ben terug hoor, en geheel negatief getest! Dus ik ben nergens allergisch meer voor. ook niet voor paarden Haha! Zelfs voor de huisstofmijt, en katten, ben ik niet allergisch meer voor Haha!
Toch blijf ik klachten houden, en medicijnen slikken. Overgevoelig neusslijmvlies dus. Nouja, whatever, als die pillen maar helpen, en dat doen ze Haha!

Wat een weer is het he! Niet te filmen. Ik hoop dat Brenda Bella's dekentje ook afgedaan heeft, ze staat onder een gevoerde regendeken.. Ik zit elke avond te twijfelen welke ze op moet, maar snachts is het best fris, maar overdag te warm! :S

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 13:09

ShirleyA schreef:
AnneOmie schreef:

Wanneer ben je klaar daar???? Toch een 'raar' bedrijf gebleken nadat t eerst zo leuk leek.... Lekker dat je weg gaat dan. Wanneer weet je of je bij de Nuon gaat beginnen?

Vrijdag a.s. is mijn laatste dag. Op zich is het nog steeds leuk hoor maar met het nieuwe werkplekkenconcept is het er gewoon niet beter op geworden. Grappige i dat de nieuwe secrataresse het ook maar helemaal niets vindt en zegt dat het nergens binnen de ING zo is! Waarschijnlijk komt er dankzij ons gedram nu toch een secretariaat na de verhuizing (volgende week). Nu zitten de secretaresses op eilandjes en tegenover hun manager op de werkvloer. Gevolg is dat iedereen zich met je bemoeit en alles zit af te luisteren Scheve mond Echt bizar, heb nog geen enkel bedrijf meegemaakt waar iedereen zich zo met een ander loopt te bemoeien Boos! Mijn manager is wel een toffe vent!