Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yustin schreef:heeeeeeeeeeeeeeeeel eenzaam
.
Mja daarna lekker naar stal! Serada schreef:Ojee NIET gaan roken hoor Mir, je kan het!!!! Denk aan andere lekkere dingen zoals een broodje met beenham, Unox-soepie, weekendje weg, goeie sex...!![]()
Maar niet aan sigaretten!
melissa7 schreef:hoi hoi,
ik wou Linda even bedanken dat je voor melissa en unox afgelopen zondag de proef heeft voorgelezen. Kom je weer op 22 okt.![]()
.
Enne...de 22e weer voorlezen? Serada schreef:melissa7 schreef:hoi hoi,
ik wou Linda even bedanken dat je voor melissa en unox afgelopen zondag de proef heeft voorgelezen. Kom je weer op 22 okt.![]()
.
Nou graag gedaan hoor want ik vond het heel leuk om te doen!Enne...de 22e weer voorlezen?
melissa7 schreef:Serada schreef:Nou graag gedaan hoor want ik vond het heel leuk om te doen!Enne...de 22e weer voorlezen?
alleen als je tijd hebt en wilt natuurlijk.

Yustin schreef:En ik heb trek in een peuk!!!!!!!!!
, afblijven, denk aan al dat geld dat je uitspaart!Gracy schreef:Owens_hartje schreef:Hallo Gracy, welkom op ons topic![]()
Nou ik geloof best dat je veel zin hebt in je vakantie.
Ik denk dat menigeen wel jaloers is, want iedereen is hier al weer lekker aan het werk![]()
Maar ik hoop ook dat je er zin in hebt om met mijn lieve nogal domme bink te gaan rijden.![]()
Hoiii, de voordelen van lekker eigen baas zijnde...![]()
![]()
Ik geloof dat ons paarden hebben wat in gemeen.. ze zijn allebei kneusjes...![]()
Ik kom na mijn vakantie even langs
staat zeker voor je klaar
Serada schreef:Reentjuh schreef:Ja, hij is 29 oktober in Zuid-Laren
Dan heb ik een wedstrijd dus dan kan ik niet maar hij heeft toch nog een datum dat hij in Nederland is? Ik heb op zijn site gekeken maar ik kan de data niet vinden....
melissa7 schreef:Serada schreef:Ojee NIET gaan roken hoor Mir, je kan het!!!! Denk aan andere lekkere dingen zoals een broodje met beenham, Unox-soepie, weekendje weg, goeie sex...!![]()
Maar niet aan sigaretten!
unox-soepie klinkt echt heel raar in me oren hahahaha.

scheepie schreef:Kom net van stal.
Vanavond haalt Arjan Fellow binnen, heb even de handleiding uitgelegd.
Hoop dat ie niet de kuierlatten neemt.......
Hij heeft ervaring met de koeien vangen, hahahaha! Reentjuh schreef:Hij is geloof ik in april dit jaar in Nederland geweest. Dus wanneer die weer komt weet ik niet, is waarschijnlijk wel weer ff wachten! Dus ik zou lekker kiezen voor Monty Roberts als je daar graag heen zou willen. Wedstrijd kan je altijd nog rijden toch? Ik ga vriendje lief wel ff aankijken, maar die vindt het denk ik te ver rijden, aangezien hij Deurne al erg ver vond, hihi!

Reentjuh schreef:scheepie schreef:Kom net van stal.
Vanavond haalt Arjan Fellow binnen, heb even de handleiding uitgelegd.
Hoop dat ie niet de kuierlatten neemt.......
Haha, maar Arjan kan ook hard rennen hoorHij heeft ervaring met de koeien vangen, hahahaha!
...
...Van de achterkant en van de onderkant ook nog...Oftewel,om het in het nederlands te zeggen: Ik ben vanmiddag met mijn scooter tegen een BMW aangereden/gegleden,half half...Ik had geluk,hij had een trekhaak,en daar ben ik tegen aan gereden,geen schade aan zijn auto,enkelt mijn scooter en mijn been hebben een paar kreukels...Scooter is gemaakt,nu mijn been nog even afhakken,dan is alles weer het oude