LieZ_Horses schreef:Best jammer dat Urnie niet van jou is hé? Dan had je z'n manen er zeker al lang af gedaan?
Best jammer dat ik helemaal geen fjord wil
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LieZ_Horses schreef:Best jammer dat Urnie niet van jou is hé? Dan had je z'n manen er zeker al lang af gedaan?

hestejente schreef:diiLauraa schreef:En knotten kunnen trouwens ook als je het wil.
We hebben het gezien op de KNHS met Ingrid.
Ik heb het ook gezien. En dat bedoel ik dus als ik zeg dat er echt niks met die manen te beginnen valt.
hestejente schreef:Kan er ook niks aan doen. Het lukt me maar niet om duidelijk te maken dat dat haar er af moet.

Shetjjee__x schreef:wat boeit het ook allemaal hoe de manen van een pony zitten zoals ze zitten..
sorry, maar ik word echt gek van de hele tijd maar Manen Urnie dit, Manen Urnie dat
Heeft iemand leuk onderwerp waar we het over kunnen hebben?![]()
gr. Tessa

En niet alle fjorden hebben korte manen, ook heel veel fjorden hebben lange manen (meer dan jij volgens mij denkt). 
hestejente schreef:Laura, ik ben het nog steeds niet met je eens. Een fjord invlechten is niet verplicht omdat fjorden rechtopstaande manen horen te hebben. Nou ja, laten we er maar over ophouden voor mijn computer het moet ontgelden

diiLauraa schreef:Zo komen we wel aan de 500
)
hihi

LieZ_Horses schreef:Alvast gefeliciteerd Laura!

diiLauraa schreef:Alles gaat de laatste tijd snel..
Maandag heb ik alweer een HALFJAAR met m'n vriendje..hihi
whaha. hoe je van manen naar vriendjes kunt gaan..

LieZ_Horses schreef:O, sterkte Pauline!