Het centrale Les Chevaux-Topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maaiikii

Re: Het centrale Les Chevaux-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:38

Limo_Goldy schreef:
Achh lief Haha!
Heb je en foto?
Zo dat is wel balen dat je zo laat in slaap viel.. Ach gut

Judith!! Lovers

Ben je dit jaar nog naar LC geweest, zoja hoe was het?
Ik zelf ben dit jaar niet geweest, ik ben met mijn pony(Xantos) naar knhs instructieweek gegaan. Het was super gezellig en de lessen waren ook erg leerzaam. Lachen

Maar ik hoor wel hoe het geweest is he?!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 17:12

Langhaar of korthaar maakt idd geen reet uit wat verharen betreft.
Beagles te groot? Hehe die zijn helemaal niet zo groot. Tong uitsteken
Ik heb mn hondje begin oktober gehaald, als ik er een 2e bij mag komt ie dan idd ook aan het begin van de zomervakantie.(komt ook goed uit met hoe oud Joyka dan is, vanaf 1,5 jaar is mooie leeftijd voor 1tje erbij en Joyka is van augustus dus dan bijna 2)
Mn moeder zeurde dat ze zoveel moest doen en ik had juist graag meer gedaan.
Liever pis opruimen, dan op school zitten. Clown

Ik wil er dus wss een Labje bij, maar een klein hondje lijkt me ook wel leuk erbij.
Hier in t park loopt ook iemand met n Golden en dan een klein hondje erbij, zo'n haarbal met een staartje op zn koppie. Tong uitsteken
Maar de meeste kleine hondjes vind ik niet zo mooi. Bloos
Markiesjes wel trouwens, maar die zijn lastig te krijgen via die rasvereniging enzo moet het allemaal. Teveel gedoe. Tong uitsteken
En Chihuahua's langharig dan dus, maar hun karakter vind ik niet leuk.
Ceasarhondjes enzo vind ik allemaal niet leuk. En het ergste van alles vind ik Jack Russells. Misselijk

Maarja boeie wat l.u.l ik hier allemaal onzin over honden. Bloos

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 18:25

Heej Maaike!!
Klinkt leuk zeg! Lachen
Ik ben ook niet geweest deze zomer.. De weken waarin ik kon waren al vol.. Ik ga wel in de herfst weer een week in een huisje!! Haha!

Acchh wat een schatje Vanny Lovers

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 20:42

Ik ben net terug van Annika! Aaah bagger weer Clown maar ik heb wel even gereden, aangezien ze wel beweging nodig had. Daarna lekker slobber klaargemaakt en Annika was lekker moe maar voldaan Vork (ik trouwens ook) Ik had super erge tegenwind.... en ben nu beetje dood Clown

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 15:46

M'n ex Tong uitsteken heeft sinds 2/3 maanden een Jack Russell pup :love: zwart met bruin, die vind ik zo leuk. Als ze een x op vakantie gaan ofzo mag hij bij ons komen. Maar ben het met je eens Manon dat ze meestal wel heel irri zijn Tong uitsteken.

Vandaag naar pretpark geweest met m'n moeder, broertje, kennis. Pff m'n benen... soms moest je een uur of zelfs meer in de rij staan voor een attractie van 3 min. ofzo.

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 17:00

Leuk dat je naar een pretpark bent geweest Haha! Jammer dat je zo lang in de rij moest staan Knipoog

Onze buren hebben een pup kruising Jack russel en een of andere terrier, dat is ook echt een schatje Haha!

Pff ben best wel moe, iedere keer tegen t ziek worden aan en ik ga vrijdag met vriendinnen op vakantie maar misschien dat ik dan wel even een dagje kan uitrusten Knipoog

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 07:55

Beterschap ! Want het is echt vervelend als je nu ziek wordt. In NL had ik ook steeds last van verkoudheid enzo, en op LC ik 3 dagen ziek (wilde zelfs bijna naar huis bellen, ben zo blij dat het niet hoefde). Hier is het bijna elke dag rond de 30 graden en niet steeds afwisselend want daardoor kwam het steeds dat k verkouden werd enzo denk ik. Maarja boeiend Clown.

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:13

Okee.. Ik meld mij ook weer es. Ben hier al zo lang niet meer geweest hea Bloos!

Mare nog wat leuks gebeurt daarzo Vork

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:27

Tatjanaa schreef:
Okee.. Ik meld mij ook weer es. Ben hier al zo lang niet meer geweest hea Bloos!

Mare nog wat leuks gebeurt daarzo Vork

Ik, xEsther & xManon_ zijn 29juli op pk geweest op LC Haha!. Ik zat op Truus, Manon op Obelix en Esther op Chanel. Was echt leeeuk zoals altijd.
Hoe gaat het met Ylonja ?

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 22:45

Oeh ik ben zo trots op mijn ponybeest Haha!.
Ik zei al dat ik zou gaan werken met Annika aan halthouden en stilstaan tijdens t opstijgen...en vooral DE ONTSPANNING tijdens t rijden.

Sinds vandaag kan ze op stemcommando gewoon halthouden!!! Eerst grondwerk, dat ging super. Toen erop lukte dus ook automatisch met stemcommando (teugelhulp lukt ook, maar t gaat beter met stemcommando... dan snapt ze t meteen)

En met t opstijgen; ze stopt wel als je hooo roept. Maar als je eenmaal je voet in de beugel steekt, denkt ze dat ze door moet lopen (aangezien ze dan druk voelt aan de kant waar ik mijn voet in de beugel steek). Daaraan ga ik ook nog werken. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd Haha!. Veel geduld en consequent blijven, en t zal zeker lukken! Maar ik ben al super trots op haar! Je merkt echt dat ze vreselijk haar best doet, ze is verschrikkelijk leergierig Lachen!

Met t rijden zelf, wilt ze nog zoals altijd mega hard gaan. Maar dat is gewoon Annika, die leeft voor racen (en eten natuurlijk haha). Maar je merkt nu vooral dat ze lekker ontspannen wil lopen! Af en toe in draf laat ik dr hals ook strekken, dan gaat ze harder draven maar als je hooo roept en even doorzit gaat doet ze t rustiger aan en steekt ze dr neus in t zand. En DAT wilde ik bereiken...De ontspanning! In stap kun je nu ook lekker de teugels lang laten zonder dat ze dr gelijk vandoor gaat Haha! (deed ze dus eerst) en steekt ook al gelijk dr neus in t zand. Brave pony toch!

Hopelijk gaat ze zo door! Ik ben mega trots op haar!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 01:38

Haha er zal nu wel niemand zijn om deze tijd Clown maar hier is het 09:35.

Es echt super dat het nu beter gaat Lachen. Ze leert het vanzelf wel en je rijdt haar nog niet zo lang dus die ontspanning komt echt wel.

Vind het hier allemaal wel leuk & aardig maar soms denk ik echt: ik wil naar huuuis Verdrietig mis het rijden & de ponies !
Het wordt hier trouwens wel weer aardig dood he Clown.

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-07 10:17

Mooi dat het zo goed gaat Esther!! Lachen

Jaa dat heb ik ook altijd op vakantie Vanny Knipoog

Ik ga zo op vakantie met 3 vriendinnen naar centerparks Haha!

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-07 10:26

Als iemand nog een welshje wil nomineren..

Pinky van Pink_Horizon is ook leuk Haha!

Afbeelding

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-07 10:37

Ik ga op vakantie!
Tot over een week!
Doei!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 14:00

veel plezier Judith!

Ben net terug van Annika!
Ik was al om 9:30 op stal en toen ging ik met Annika even wandelen. (half uurtje) en toen werd ik gelijk door Renee en Caroline gebeld. Ze waren al onderweg @ Les Chevaux Pling
Hele loopafstand met hun gebeld en toen hoorde ik al Sanna op de achtergrond van: He wat doen jullie hier??? Tong uitsteken LOL! Ik toen even met Sanna gepraat. Toen heb ik opgehangen aangezien Annika nog naast mij aan t stappen was. Toen ik dr terug op stal had gezet heb ik weer terug gebeld en uiteindelijk met Jasmijn, Linde, Karlijn en zelfs Franny gesproken...ohja en zelfs Martijn gedag gezegd Knipoog Super fijn om ze allemaal weer te horen Lachen Ik wou echt dat ik mee kon! (De leiding verklaarde hun 2 voor gek haha maar ze vonden t wel super tof!!!)
Als pony van de week verkiezing begint, zou Caar me weer bellen zodat ik nog even met de rest van de leiding kan kletsen.
Daarna ging ik weer op Annika rijden en wat ging t goed! Super ontspannen en veel geoefend met t stilstaan en nu doet ze t zonder enige moeite met stemcommando! (eerst moet ik dr voor t hek zetten etc etc) En met t opstijgen gaat ook veel beter! Ze blijft stilstaan als ik erop wil komen, maar als ik zit gaat ze al gelijk stappen terwijl ik nog geen hulpen heb gegeven. Dus daar nog rustig aan werken. Ik ben zo trots op dr!!!

Franny zei btw dat er grote kans is dat ze in de herfst komt Pling!!!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:58

Denk wel dat Franny komt in de herfst want vorig jaar was ze er ook maar je weet het nooit. Nou zie je Annika blijft al stilstaan als je wilt opstappen, ze leert vanzelf wel dat ze eerst op jouw hulpen moet wachten want dat deed Ban eerst ook maar dat gaat snel hoor.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 02:31

IK WIL PAARDRIJDEN Boos!.

Had vandaag gewoon over Bandit gedroomd zo erg mis ik hem haaha Ach gut. Dat ik weer thuis, en ik ging naar stal (helemaal blij enzo dat ik ze weer zou zien). Zie ik van ver een kleine witte pony in de bak rijden, ik dacht al: 'huh is dat nou Bandit ? Wie rijdt erop ?'
Dus ik dichterbij kijken, en het was hem. Hij had een hengstenvlecht Clown en een ander onbekend wat jonger meisje reed erop en hij leek wel een topdressuurpony zo netjes liep die. Hij had ook opeens een Ankypad (wat ie helemaal niet heeft). Ik zeg zo tegen dat meisje: 'Hee waarom rijdt jij op Bandit ?'
Zij er gelijk af, zegt ze: 'oh sorry, ik mocht hem doen toen jij op vakantie was'. Ik helemaal verbaasd want hij zou alleen voor de kar lopen en gelongeerd enzo, en anders had ik wel verwacht dat de eigenares een bekend meisje zou vragen (omdat ze anders weer moet zoeken). Eerst dacht ik dat ik het erg zou vinden maar hij liep zo netjes dat ik zei dat ze door mocht rijden Tong uitsteken. Hij kon ook opeens allemaal oefeningen die hij helemaal nog niet kon.

Echt hele rare droom maar heb hem soort van 'gezien' Tong uitsteken.

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 13:06

ik ben net terug van een weekje les chevaux Haha! ik mis het nu al
ik had de hele week Katinka Lovers ze is zo lief
ik mis haar nu al
heb natuurlyk ook superveel foto's gemaakt Party!!
weet niet of je er hier wat mag plaatsen? nee zeker?
volgend jaar ga ik weer, en als alles goed is gaat Tjitske mee dit x Go jij! Go jij!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 13:13

Poppetjes_ schreef:
ik mis haar nu al
volgend jaar ga ik weer, en als alles goed is gaat Tjitske mee dit x Go jij! Go jij!

Leeeuk Haha!. Echt ben jaloers op je Knipoog. Je mag hier wel foto's plaatsen hoor, maar wel in links. Want denk dat iedereen heel benieuwd is naar je fotoos!

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 13:19

Vanny_ schreef:
Poppetjes_ schreef:
ik mis haar nu al

Leeeuk Haha!. Echt ben jaloers op je Knipoog. Je mag hier wel foto's plaatsen hoor, maar wel in links. Want denk dat iedereen heel benieuwd is naar je fotoos!

hihi Haha! oke dan ga ik even de leukste uitkiezen en uploaden.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 15:42

Poppetjes_ schreef:
hihi Haha! oke dan ga ik even de leukste uitkiezen en uploaden.

Dankje Cool ben benieuwd.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 15:52

Yeaah foto's Haha!
Welkom terug Lachen

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 16:01

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH
ik had ALLES geupload.. en ik druk op verzenden..
en en
alles is weg Huilen
nou moet ik AL die foto's wéér gaan uploaden grrrrrr
rotcomputer Verdrietig

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 16:03

Oooh haha piepcomp. Boos!. We zien ze vanzelf wel verschijnen.

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 16:09

jaa dat zeker Haha!
ik ga gewoon met goede moed weer uploaden haha