Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
:P:P

[quote]
Hackie schreef:Je begrijpt hem
Shenavallie schreef:Ik heb hier trouwens nog een dondersteen naast me zitten: een van m'n katten (Medusa van 6 maanden) heeft er een nieuwe hobby van gemaakt om - elke keer als ik achter de PC kruip - achter de muis aan te jagen. Niet dat ding dat je vasthoudt, maar dat pijltje. En aangezien er op Bokt ook nog eens van die knipperende plaatjes staan, is haar dag helemaal toppie! Wel grappig dat ze me steeds volgt als ik richting de PC loop, ha ha
Hackie schreef:Shenavallie schreef:Ik heb hier trouwens nog een dondersteen naast me zitten: een van m'n katten (Medusa van 6 maanden) heeft er een nieuwe hobby van gemaakt om - elke keer als ik achter de PC kruip - achter de muis aan te jagen. Niet dat ding dat je vasthoudt, maar dat pijltje. En aangezien er op Bokt ook nog eens van die knipperende plaatjes staan, is haar dag helemaal toppie! Wel grappig dat ze me steeds volgt als ik richting de PC loop, ha ha
Wees blij dat Jack het niet doet![]()
Hackie schreef:Maarre, in je priofiel als je over een nieuwe kat begint: even de spatie indrukken staat netter![]()
Sanniiy16 schreef:zo er wordt weer gesproken hier
hahaha
ik heb alles maar rustig bij gelezen
tatjana ( bi*tch)
tjaan_ schreef:Sanniiy16 schreef:zo er wordt weer gesproken hier
hahaha
ik heb alles maar rustig bij gelezen
tatjana ( bi*tch)
reden ?:P

haha 
Hackie schreef:Ben even eten![]()
Latersssssssss
tjaan_ schreef::'(..
gefelie ann
eindelijk legaal de kroeg inhaha
voel je je al volwassen..
ik blijf denk ik een kind
Shenavallie schreef:Hackie schreef:Ben even eten![]()
Latersssssssss
Eet smakelijk![]()
Oh ja, moet ik ook nog even doen!
Shenavallie schreef:tjaan_ schreef::'(..
gefelie ann
eindelijk legaal de kroeg inhaha
voel je je al volwassen..
ik blijf denk ik een kind
Wil je beweren dat je al 18 bent dan???
Hackie schreef:
Oh ja, moet ik ook nog even doen!

tjaan_ schreef:voel me alleen geen 18
..

Shenavallie schreef:tjaan_ schreef:voel me alleen geen 18
Ik ook niet, dus dan kunnen we dat gevoel delen!
:P:P