manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 20:21

ging om der onderschrift Mariekje Clown
k moest even kijken, maar had geen zin om dat weer op te gaan zoeken. Vandaar Haha!

hihi, zeg kan je trouwens nie een keer Chris meenemen naar je werk? Heb je vast ook wel een stel lieve kids die hem kunnen overtuigen Vork
Maarre wat is dat Kraak en Smaak dan vanaaf? *zoekt*:

Citaat:
KRAAK EN SMAAK
Kraak en Smaak is meer dan een band; oprichters Mark Kneppers, Oscar de Jong en Wim Plug timmeren ook als DJ team en producers trio aardig aan de weg.

Maar natuurlijk staan ze op het Hoofdpodium van het Bevrijdingsfestival Zeeland als waardige afsluiters met de complete muzikale omlijsting.

Kraak en Smaak staat voor een heerlijke opzwepende mix van hoogst dansbare muziek, van alles wat, maar vooral veel funk!
http://www.kraaksmaak.nl/

klinkt wel leuk idd Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 20:27

Ik verveel me hier, kunnen jullie niet met kraak en smaak hierheen komen Tong uitsteken
Alle kids liggen alweer op bed en heb geen zin om nog kantoorwerkjes te doen, tis zaterdagavond hoor!

edit: wat een naam eigenlijk: kraak en smaak Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 20:33

ja de naam is idd wat apart Clown
Tuurlijk kunnen we dat Knipoog Sturen ze gwoon terug met de heli om jou te vermaken en daar lekkr muziek te maken Ja *je beseft je wel dat de kans groot is dat de kids dan wakker zijn hè Nagelbijten / Gniffelen
en zaterdag aaf is idd niet kantoor aaf nee, net zoals een zaterdag geen school dag is Schijnheilig

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 20:34

Precies, en die kids? Ach, feesten ze ook maar mee!
Maar mooie foto's heb je gemaakt Anne, super omgeving Lachen Ook daar een keertje paardrijden?!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 20:46

ja k gloof ook wel dat t daar kon.. ook vanuit het park al geloof ik, maar niet gedaan dus.
hihi, ga gwoon nog een keertje even terug om daar paard te rijden Clown Tis tog maar 2,5 / 3 uur rijden Tong uitsteken Kan best!

En die kids kunnen best even mee feesten! is maar een uurtje *tog Mariekje? van 11 tot 12 dacht ik?
hihi, wordt t helemaal een gezellie boel met die kids er ook nog bij! een prive feest bij de Kubus! Dan wil ik helemaal mee hoor! Haha!

Gingen jullie trouwens vanaaf nog ff terug Mariekje?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:02

Ow...tot 12 uur maar? Kunnen die kids makkelijk, hihi Haha!
Nou, ik zie jullie zo wel dan?

*Gaat zich nu maar ff voor de tv vermaken, doei!!*

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 21:04

Nou mij zie je zo wel samen met de Band verschijnen. Weet nie of Mariekje (Bianz?) ook even naar Vlissingen komen om Kraak en Smaak te ontvoeren naar Middelburg Tong uitsteken

tv kiekse Doei!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:42

ey Thirz.....wij vertrekken om kwart over 10, bianz komt me halen, dus dan zie je ons wel verschijnen, kindjes kunnen wel samen in de achterbak van Bianz dr auto hadden wij bedacht, dus we hoeven niet de band te versplaatsen naar middelburg, maar verplaatsen de kindjes gewoon naar vlissingen.....hihihihi Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
doei doei.....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 09:57

Was het nog leuk in Vlissingen? Jullie zijn vast nog wel aan t slapen..
Ik ben ergens bij 'dit was het nieuws' in slaap gevallen en werd pas kwart voor 8 wakker, even lekker door kunnen slapen! Nu ben ik toch maar mn kantoordingen aan het doen (op zondag Clown ) want het moet toch een keer gebeuren he!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 11:26

nou ik zie het alweer, jullie hebben weer hele serieuze onderwerpen besproken gisteravond Tong uitsteken
Balen dat ik die gothic-band gemist heb joh, sinds ik openlijk voor mijn alter-ego ben uitgekomen, had ik er wel graag naartoe willen gaan hihi...Haha!
Ik heb even mijn agenda gecheckt...ik kan zowel 16 juni als 28 mei Haha!. Dus als iemand mij voor 16 juni even wil opnoteren op de lijst. 's ochtends ponyrijden en 's middags zie ik wel waar ik terecht kom.
Het was hier heel gezellig net in huis, ik kreeg ruzie met mn moeder over het feit dat al die spullen voor leeuwarden én 't reelaer er eigenlijk niet inpasten...fijn.
Maargoed, ik ga nu nog even iets nuttigs doen, spreek jullie wel weer!
Oh trouwens, alle foto's zijn erg mooi!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 12:42

Zo! Hele verhalen in t topic!
Hebben jullie het leuk gehad in Vlissingen? Ik ben niet meer gegaan, had er geen zin in. Wel balen van Smos. Ik vind het alleen raar dat ze niet meer op zaterdag geopend zijn. Ik haalde bij de verbouwing altijd broodjes op zaterdag!

Marieke, ze verkopen die Mary Jane Crocs bij ploef in Vlissingen! Daar hadden ze er echt nog veel liggen in verschillende kleuren.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 13:22

He girls! Ik ben gisteren niet meer naar Vlissingen geweest, moest van 9 tot 5 werken en daarna ging ik Sharon rijden. Toen nog even uit geweest in Middelburg tot 2 uur, maar toen was ik wel erg moe.
17 mei weer wedstrijd, heb dr echt wel zin in! Moet nu aan mn presentatie voor kinderfysio werken, moet m namelijk woensdag al doen. Hij is gelukkig bijna af, maar moet m dan natuurlijk ook nog in mn hoofd zien te krijgen Boos!!

@ Anne: leuke foto's van je vakantie zeg, ziet er super uit!
@ Nel: wat is Daniël toch een schatje Haha!, hij heeft zo'n leuke uitdrukking op zn gezicht. Voice ziet er ook goed uit.
Je mocht Sharon trouwens wel lenen voor t ringrijden hoor Knipoog, maar als je moet werken schiet het natuurlijk niet op!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 16:10

Wij zijn altijd stik serieus Cis, weet je tog Knipoog
hihi, maar was nog wel even gezellie hoor in Vlissingen Ja Waren er dan tog nog wel mensen in Middelburg Bar? Alvast suc6 met je presentatie. Ik hou nie zo van presentaties Niet egt mijn favo ding!
Is t huis te klein bij jullie thuis Cis? of je tassen? Past best. Als je t wil, dan kan t! Beetje proppen, beetje passen en meten, kan prima! Ja

Goed, en ik had weer wat hoor Clown Ging samen met Marcelle (Beau), mn pa op de fiets en ikke op Nalex een rondje buiten doen. Dit keer maar eens een ander rondje, dus via de Galgeweg vertrokken. Drafje, noodstop: poeppauze… Oke, prima. Even later, drafje: rem *WHA, een groot wit paardetend stuk zeil! Wow! * dribbel, dribbel en zo opzij de sloot in Clown Egt hoor, vanalles verwacht: sprintje trekken, in zn achteruit, omdraaien, maar neen: de sloot in Vork Viel gelukkig allemaal mee. Stond maar een laagje water in de sloot, en we stonden ook best snel weer op de kant, maar tog Clown Tog net ff anders dan anders.
Weer vrolijk verder gereden naar het nieuwe bos, galopje gedaan, nog even een weiger *NEE!dat zand bijt, ik weet t zeker!* moment toen we naar t oude bos wilden.
Op de terug weg Holly met Katja achter ons, geen probleem totdat die aan de overkant van de weg gingen galopperen en vervolgens een andere kant op gingen Nagelbijten / Gniffelen *Hellup! Laat me nie alleeeeen!* Beautje maar ff voorop *ow hee, jij was er ook nog, ben nie alleen* Nalex dus weer voor Beau geparkeerd en relaxt verder gereden Lachen
Tot er een vrouwtje met een grote hond naast de fiets rennend ons tegemoet komt *paniek* ineens vol op de rem, draait 180 graden en staat ineens oog in oog met mn pa Clown *Haaai!*
Nalex weer gekalmeerd, hondje weg en weer verder. Even later weer 2 hondjes, kijkend, snuivend, en goed achterom ze na kijkend er braaf langs. Kijkt ie voor zich, ziet t zelfde paardetende zeil en springt verdorie weer bijna de sloot in! Huilen van het lachen hoezo Ezel!
En vervolgens hebben we onze rustige rit voortgezet naar de manege terug en mocht hij nog een half uur in de les mee ploeteren omdat ie zo lief was Schijnheilig

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 16:26

Whahaha, een paardrijles kan bij jou ook vaak niet normaal gaan he Haha! Ach, houdt de spanning erin! Maar Nalex heeft zich wel lekker aangesteld, gelukkig stond er niet veel water in de sloot, anders is het toch minder! Marcelle ook alles overleefd? (denk dat ze vooral moest lachen om jouw acties Clown )

Cis: je kan ook nog 1 paardrijbroek thuis laten liggen Tong uitsteken
Owja, ik liep net met mn kids kleren te shoppen in de WE, wie staat daar te werken? Dennis! Met een gaar hoofd, want hij had ook vannacht nog in t cafe gewerkt! Maargoed, altijd leuk bekenden tegenkomen met je drukke kids aan je zij!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 16:33

haha, ja vond het ook egt niet erg dat hij zo was Haha! Heerlijk een lekkr eigenwijs paardje. Beetje jammer dat het soms wat lastig en spannend is met de fietsers op dat fietspad enzo, maar t ging allemaal best goed uiteindelijk Lachen Geen gewonden en das mooi!
En idd, Marcelle was eerst wel even geschrokken. Haar paard ook. Liep heerlijk relaxt achter Nalex aan, staat ineens met zn neus in die staart voor hem en ziet vervolgens zn voorganger in de sloot staan Clown Hij had zelf heel dat zeil nog niet gezien toen Vork *Paniek! waar is de leeuw, waar is de leeuw! Hyper! * Maar daarna moesten we er best wel om lachen ja Clown Nalex de komiek! (denk dat ze helemaal veel lol had gehad als de sloot wél helemaal vol had gestaan Vork )
haha, ben je van plan alle stad bekenden tegen te komen met de kids Thirz? Knipoog Ach, kunnen ze alvast wennen voor als je ze een keertje mee neemt naar een bevrijdingsfestival, of een avondje stappen Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 17:59

Anne_87 schreef:
haha, ben je van plan alle stad bekenden tegen te komen met de kids Thirz? Knipoog

Ja
Dan kan ik mijn eventuele toekomstige partners even testen op hun vaderschapskwaliteiten! Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 18:01

jaja! Ook niet geheel onbelangrijk om dat te weten Tong uitsteken
*zou ik ook ff aan je lijstje toevoegen Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 18:28

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:30

He hallo,
Wat een verhalen weer....
Zo was het nog leuk in Vlissingen?
Wij zijn maar niet geweest met onze kleine wurm, dat vindt ik een beetje zielig voor Daniël al die harde muziek en drukte...

Mariekje: je mag Daniël best effe lenen om aan Chris te showen hoor! Of je doet het net als mij, gewoon stoppen met de pil... oeps.....! Maar ja ik weet niet hoe chris daarop reageert? Wilco vondt het wel grappig!!!
Bar: Leuk dat ik Shaar zou mogen lenen van je!
Ik zal het onthouden als ik nog eens in paardennood zit, mag jij voice wel van mij lenen Haha!
Anne: mooie foto's hoor! Ik had geen spierpijn van het rijden op voice, dat viel gelukkig mee! Ik was een klein beetje stijf, maar dat was al snel weer over!!!
Kim: heb je nog een goeie verloskundige tip voor me? Want Daniël huilt de laatste 3 dagen heeeeel veeeel. Dan is ie echt in paniek, ik denk dat ie last heb van zn darmen, maar we kunnen hem niet altijd goed troosten....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 22:38

Hoihoi!
Gisteren en vandaag al wel bijgelezen maar nog niet gepost, te druk gehad!
Leuke foto's allemaal: van Bar zijn een beetje donker, Daniël en Voice zien er echt heel goed uit! En jouw vakantie zag er ook niet verkeerd uit Anne, ben voor een keertje paardrijden daar! Kim, hoe is het gegaan met je poes? Het is altijd moeilijk om je huisdier na zo lang ineens te moeten missen, ik ken het!
Ow enneh: 28 mei?? Jullie gaan toch niet doen wat ik denk (gezien Anne d'r laatste post, heb ik een bang vermoeden), terwijl ik dan juist niet kan??
Je hebt ook weer een hoop beleefd hoor Anne: waterpaarden, enge zeilen, het is weer een survivalrit geweest!
Thirz, een hele goede actie om al je toekomstige mannen even te testen met je kids, weet je meteen hoeveel ze er aankunnen Clown
Haha Nel, ik zag jullie een beetje laat gisteren! Mariekje zei ineens, hee dat zijn Nel en Wilco! Euh, ok, dat had ik dus gemist!
Cis, heeel veel succes komende weekend met je ruiterbewijs, je gaat het zeker halen! Ik duim voor je!
Nou, ik ga eens lekker mijn bed op zoeken, tot laters!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 23:08

@ Nel: je hebt een PB!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 10:20

En wat is het een heerlijk weer op mn eerste vakantiedag!!! Huilen van het lachen
Maargoed, vermaak we wel met wat opruimdingen die ik binnen moet doen!

Vervelend dat Daniel zoveel moet huilen, Kims heeft vast een goede tip voor je! Ondertussen als dikke uiers bij Voice? Denk dzt ze nog ff wacht, wie wil er nou een veulen in de regen krijgen? Clown

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:24

Ik weet niet wat ik vanmorgen heb hoor!
Ik wilde de trein pakken die om 1uur aan zou komen in Rotterdam. Pak ik de trein van half 11! En ik helemaal verbaasd dat de trein zo vroeg aankwam Koe Achja, kan gebeuren.
Kom ik dus een uur te vroeg aan op school, valt de les uit! grmbl, Nu kan ik dus 3,5 uur wachten op de volgende les, lekker hoor! En al mijn verslagwerk ligt thuis zodat ik er niet mee verder kan.

Thirz, je hebt wel geluk he Knipoog zo te zien op weer.nl blijft t de hele week nog nat Vork Ga je nog wel op Nous rijden vandaag? dan vind ik je echt een die-hard

En oohja! ik weet wel een leuk cadeau voor Anne dr verjaardag! Haha! Ze wilde het heeeeel graag hebben zei ze!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:39

Ow, dat van die trein had ik ook eens. Sprak ik met iemand af, kon ik nog mooi een uur gaan wachten op t station Rolleyes Maargoed, msn-en onder schooltijd is ook leuk!
Nou, die-hard of niet: ik ben gewoon naar Nous gegaan en heb gereden! We werden bijna weggewaaid, maar de 10 minuten zijn volgemaakt Lachen
En tja, het weer is echt een beetje balen, maar toch ben ik wel blij dat we vorige week in Zoutelande zulk mooi weer hadden, als we dit weer hadden gehad waren we ook niet blij met al die kids steeds binnen zitten Nagelbijten / Gniffelen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:53

ja, dat zou ook niet al te best wezen, alle kids binnen. Volgens mij breken ze de tent dan binnen no-time af haha.

Ja, msn'en onder schooltijd, wat moet je anders? Vagina's hechten raak je op den duur ook wel beu Clown