Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kowloon

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 08:02

Tataaaaa.....
Afbeelding

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 08:10

En springen ging wel goed, moest zelf ook ff wennen...omdat ik de enige was ook niet zoveel hindernissen neergezet. Dubbelspong 60 - 80 en daarna nog een oxer (niet zo heel breed) van 90. Had wel wat moeite om goed uit te komen met de afstanden, maar meestal redt H zich wel, gelukkig.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 11:16

Ik besloten om maar weer eens een setje aan te schaffen
Tis al zo lang geleden, heb er een hoop verkocht en nu gaan we knallen met oranje. Zal binnenkort ff foto's maken van onze bambam

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 11:42

Springen ging heel soepel met H. Wat een gummibal!
Ja, lief hè, dat Oskar even meehielp met sjouwen.
Er zijn ook lieve pubers ....

Zarah heeft niet gesprongen, wij vonden het te warm voor Warenko. En toen kwam Anous met dat gave zadeltje! Zarah meteen erop natuurlijk!

Renee, kom vanmiddag even een spannend en aangrijpend boek bij je brengen!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 13:26

Ik heb vanochtend weer heerlijk gereden met Vienna. Haar been was zo goed als dun vanochtend, kreupel is ze niet geweest, dus ik vond dat ze wel weer iets mocht doen. Ze pakte het weer super op, en hield haar hoofd weer mooi rustig. Het weekje rust is dus in elk geval goed voor haar tandjes geweest.
Het was wel superwarm om te rijden, na een kwartiertje stond het schuim op haar hals en kont, dus zijn we maar gestopt. Maar ik ben in elk geval weer helemaal happy.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 16:34

Hmm, vandaag nog 1 van de juryleden van de show gesproken. Ze vond dat ik bij E maar eens een mestonderzoek moest doen omdat hij zo dun is. Kan ik hiervoor meursing bellen? Of gewoon langsbrengen? Weet iemand dat?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 16:54

het pad was idd goed te doen Anique vandaag... Ik zag maar 1 plek die niet lekker was...

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 17:42

Kowloon schreef:
Hmm, vandaag nog 1 van de juryleden van de show gesproken. Ze vond dat ik bij E maar eens een mestonderzoek moest doen omdat hij zo dun is. Kan ik hiervoor meursing bellen? Of gewoon langsbrengen? Weet iemand dat?

Ik heb geen idee of je dat gewoon zelf kunt langsbrengen. Gewoon ff bellen morgenochtend dan weet je het meteen

Fieke, mooi dat Vienna's been weer helemaal goed is. Ga je morgen weer lessen?

Ko ging ook weer lekker vandaag, hij was goed nageeflijk in stap en draf en ook lekker voorwaarts

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:12

Hoor net dat Lee een spierziekte heeft, ik krijg de schuld ervan (ook fijn). Dat meisje die een voor 90% de oorzaak was dat ik weg ben gegaan loopt me een schuldgevoel aan te praten en ik wordt er gewoon zo gek van.

Ik durf alleen niet naar stal om Lee te zien, gewoon het idee dat ik dat meisje tegen kom en definitief van Lee afscheid moet nemen doet zo ongelofelijk zeer . Mis mijn meisje zo erg en wil haar zo graag zien

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:14

jeetje een dag niet op het forum en ik mis alweer een heleboel

Jet sorry ik hoop niet dat je voor een dichte deur heb gestaan
ik ben vandaag naar een reptielen beurs geweest ik moest er ff uit hoor het ging alweer een beetje beter dus ja ach

en het is echt niet te geloven maar ik heb er nog een konijn bij!!!!!!!!!!!! aaaaaaaahhhhhhhhhh ik word gek
maar hij was zo lief en zielig anders was hij vanavond aan de slangen gevoerd!!!! dat kon ik toch niet toestaan!!

hee Fieke wat fijn dat het weer goed gaat zeg he je hebt nou wel weer genoeg kop zorgen gehad hoor!!

Loes wat is het toch een schatje!!!!!! hadden jullie niet toevallig oppas nodig? hihihihihi
enne van het onderzoek weet ik niet maar indd ff bellen zou wel een hoop schelen
maar misschien is het ook wel handig om een bloedonderzoek te doen bij far heb ik dat ook gedaan 2 jaar geleden en toen bleek dat hij dun bleef vanwegen vitamine tekort
you never know
maar als je dit langs kan brengen en er komt iets uit zou dat natuurlijk fijn zijn

nou ik heb wel weer genoeg gezegd geloof ik
doeiiii
Laatst bijgewerkt door Fardos op 11-09-05 19:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:15

jeetje kan je niet een keer uitkienen hoe het allemaal zit?
misschien valt het wel mee en kan je stiekem gaan als je zeker weet dat dat meisje er niet is!!??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:45

Jeetje Erika, wat een verhaal! Hoe kan ze jou daar nou de schuld van geven?? je bent daar toch al een tijdje weg? Kun je niet een keer gaan kijken als je weet dat zij er niet zijn?
Is er niemand die met je mee wil naar Lee? Anders spreken we van het weekend wel af, dan ga ik wel met je mee, als je dat wilt

Renée, alweer een konijntje erbij??? Zullen je buren leuk vinden Wat is het voor konijntje?

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:56

het is een hollands dwergje van 2,5 3 maanden oud het is een mannetje en hij is een beetje creme kleurig hij heeft argentijnse kleur dus dat betekend heel ligt en de uiteinde van het lijfje donker dus neus oren ogen poten en staartje zijn bruin grijs beetje en in de zomer word het donkerder hihihi leuk he

en ik heb het de buren maar niet verteld maar ja joh ze gaat toch verhuizen hihihihi
Laatst bijgewerkt door Fardos op 11-09-05 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:07

Citaat:
en de uiteinde van het lijkje

Ahhhh, zielig

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:34

Hahahaha, ja, dat zag ik ook meteen!! Als het dan toch een lijkje is, kan je hem toch net zo goed aan de slangen laten voeren??

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:46

elady schreef:
Hoor net dat Lee een spierziekte heeft, ik krijg de schuld ervan (ook fijn). Dat meisje die een voor 90% de oorzaak was dat ik weg ben gegaan loopt me een schuldgevoel aan te praten en ik wordt er gewoon zo gek van.

Ik durf alleen niet naar stal om Lee te zien, gewoon het idee dat ik dat meisje tegen kom en definitief van Lee afscheid moet nemen doet zo ongelofelijk zeer . Mis mijn meisje zo erg en wil haar zo graag zien

Probeer of je niet een keer kan gaan als dat meisje er niet is. Kan je geen contact met de eigenaar opnemen en gewoon vertellen dat je het er erg moeilijk mee hebt, en of je nog een keer bij haar mag komen kijken?
Ik denk dat je het dan misschien iets makkelijker van je af kan zetten. Geef het gewoon de tijd om het te verwerken, het is toch een paard waar je vreselijk veel van hield (en houd) die je los hebt moeten laten. Ik heb nadat ik met April gestopt ben (had ik 7 jaar verzorgd) het er zeker nog een jaar flink moeilijk mee gehad, en nu, drie jaar later moet ik nog wel eens slikken als ik zie dat er verzorgster nummer twaalf sinds ik gestopt ben opzit.

Jet, ik ga inderdaad morgen weer lessen met Vienna. Ik ben blij dat het nu weer goed gaat met haar been. Ik zat er toch wel mee in mijn maag. Vroeger zou ik me er niet zo druk om gemaakt hebben, maar na alles wat ik met Tos mee heb gemaakt ben ik toch wel snel overbezorgd.

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:11

hahahaahahahahahaa sorry mijn hoofd denkt nog niet helemaal goed geloof ik

heb het ff verbeterd staat wel wat banketstaaf ja

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:27

Hallo allemaal,

Lang niets geschreven, heb ook niet alles bijgelezen want het was nogal wat (zo'n 15 pagina's geloof ik)

Nou misschien hebben sommige het al gehoord, maar waarschijnlijk komen Kola, Jaco en ik weer terug naar Stal Midden Delfland (moet officieel nog met Jhon doorspreken hoor ) Ik dacht... laat ik het maar even aankondigen

Nou verder heb ik niets te melden eigenlijk!

Groetjes

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:28

Oh ja... toch wel....

Kim en ik zijn vandaag in het Bergsche bos wezen rijden (was echt fantastisch!!) en kim heeft op Champ meegereden.... Hij was superbraaf!! Gaaf he

Nou doei

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:32

Valerie! Wat leuk dat jullie van plan zijn om terug te komen! Heb je veel geleerd in het Ijslands rijden?

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:39

hoi val

leuk dat je misschien terug komt
wat is er gebeurt? was het toch niet zo gezellig als bij ons hihihihihi dat kan ook niet anders natuurlijk

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:50

hey Duckie! Ik zie in je profiel dat je een IJslander hebt... gaaf! Kan jij goed IJslands rijden en evt. lesgeven enzo? Banjer van mij doet ook wel eens laterale dingen, en die zou ik graag verder willen uitwerken enzo...

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 06:25

Hey Val! Wat leuk!! Gezellig joh!!!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 09:12

Leuk Val, dat je missch weer bij ons terugkomt!

Was het niet druk in het Bergsche Bos? daar was van het weekend toch ook dat PowerHorse Event?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 09:23

Jaah Val, jij en Jaco kunnen gewoon niet zonder ons hé

Wat een meissie, Loes! Ze is al aardig aan het groeien he, op wie lijkt ze nu het meest?

Hé Anous weet je al hoelaat je morgen moet autorijden want anders plannen we wat voor Divoza en Hippo