Nouja ik heb 'm al gevonden maar die is ruim 150 euro

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DewiRox schreef:Haha, is goed! Weetje, eigenlijk is het wel een beetje apart, ik vertel zowat al mijn levensverhalen hier, haha natuurlijk niet alles, maar wel veel en ik bespreek bijna alles met jullie en praat alsof ik jullie al jaren ken. Maar eigenlijk heb ik jullie nog helemaal nooit gezien. Best leuk vind ik zoiets!
DewiRox schreef:Wauw, klinkt gaaf zeg! Met dressuur start ik gewoon in het zwart, springen in chocolade bruin met donker/licht blauw.
DewiRox schreef:Hoezo zou je in het wit starten? Je valt toch juist op in een aparte kleur, ik zou er gewoon scheit aan hebben hoor! Super stoer juist als je in een andere kleur start, ik vind het altijd onwijs gaaf!
DewiRox schreef:Sorry, kon gisteren niet meer op de pc komen.
Nou, het zit dus zo. Ik moest gisteren eerst foto's laten maken en daarna naar de arts toe. Hij zag dat de foto's wel iets verslechterd waren vergeleken met vorig jaar, maar niet ernstig. Ook vond hij dat mijn beweging, het open draaien en strekken verslechterd was, maar daar was ik zelf ook al achter. Nou dacht hij op de foto nog een los stukje te zien leggen, dus wilde hij een scan hebben om te kijken of dat echt zo was. Want als dat zo was, dan kwam daar het probleem waarschijnlijk vandaan en hoefde hij het alleen weg te halen. Dus toen heb ik nog een scan laten maken en zijn we weer terug gegaan naar die arts. Op de scan zag hij niks, geen los stukje. Wel zag je erg goed dat mijn bot heel ongelijk is geworden na het vastzetten en daardoor ben ik beperkt in bewegen en doet het erg snel pijn.
Maar hij verwacht dat het alleen maar slechter gaat worden en meer pijn gaat doen.. Alleen kunnen ze er nu niks mee. Eigenlijk zou ik een kunst eleboog of kunstkopje moeten krijgen, maar dat kan pas als ik rond de 60 jaar ben. Daarvoor zouden ze me eventueel zo nu en dan kunnen openreren en het 'schoonmaken' zodat het dan misschien 2 jaar weer wat beter is, maar het dan weer slecht word. Dus eigenlijk ben ik gewoon voor altijd gehandicapt, wat alleen maar erger wordt. Hij heeft me er ook op gewezen dat ik moet kijken wat ik in de toekomst wil, omdat gewoon zwaar werk niet meer te doen is, helemaal niet omdat het alleen maar slechter word.. Ook is hij bang dat paardrijden ook steeds moeilijker gaat worden als ik ouder wordt..
Ik moet in ieder geval erg op gaan letten, mag geen zware dingen meer tillen en hij heeft ook liever niet dat ik nog mee gym op school enzo..
Lekker dan, ben je 15, krijg je dit te horen, door zo'n poedersuiker trampoline!