KNHS instructieweek 10!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Re: KNHS instructieweek 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:00

Moet alleen nog steeds een geschikte neusriem vinden.
Nouja ik heb 'm al gevonden maar die is ruim 150 euro :=

Queelens

DewiRox schreef:
Haha, is goed! Weetje, eigenlijk is het wel een beetje apart, ik vertel zowat al mijn levensverhalen hier, haha natuurlijk niet alles, maar wel veel en ik bespreek bijna alles met jullie en praat alsof ik jullie al jaren ken. Maar eigenlijk heb ik jullie nog helemaal nooit gezien :P. Best leuk vind ik zoiets!

:j
Daarom is bokt zo'n fijne uitlaatklep. :)

DewiRox

Wauw, zwart met conaq, dat heb ik volgens mij nog nooit gezien. Maar het klinkt wel echt super gaaf! Ga je die laarzen op maat laten maken?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:04

Ik ging gisteren nadat ik bij het ziekenhuis was geweest shoppen met mama, en ik heb zoveel gekocht! Haha, mijn moeder ook trouwens. Zulke stoere gympen ook! :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:05

Ja nouja met conaq is het niet echt lastig uit te leggen
maar ik heb zadel met een soort oranje/conaq achtig kleurig randje erin.

dat komt ook terug in mijn wedstrijdset; antaciet met oranje randje op dekje, oormuts
dan heb ik idd lipica's aan laten meten hulingham polo zwart leer met libano piping rand (komt meest in de buurt)

dan wou ik nog een neusriem voor op m'n hb turijn conaq/oranjeachtig onderlegd maar die kost dus minimaal 150 euro dus daar denk ik nog even overna :P

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:06

Afbeelding
Dat worden mijn laarzen, kleur van piping klopt niet helemaal maar heb 'm in paint moeten tekenen en zocht het niet die kleur precies na te bootsen haha.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:06

Wauw, klinkt gaaf zeg! Met dressuur start ik gewoon in het zwart, springen in chocolade bruin met donker/licht blauw.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:07

Afbeelding
Het randje in mijn zadel

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:07

gaaf zeg! :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:08

DewiRox schreef:
Wauw, klinkt gaaf zeg! Met dressuur start ik gewoon in het zwart, springen in chocolade bruin met donker/licht blauw.

Gaaf zeg klinkt die springset.
Tja ik heb een schimmel dus daar vind ik wit niet zo echt bij staan hihi
Ik zag op bokt een keer iemand met een witte met lichtgrijze set toen was ik om haha
Ik ben alleen uiteindelijk voor antaciet gegaan omdat daar ook oranje randje op het dekje zat
Moet alleen voor mezelf nog grijze jas en cap maar wil daar eigenlijk nog de geschikte voor vinden :P

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:09

En deze neusriem wil ik dan, alleen dan rondgenaaide bakstukken :)
Afbeelding

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:10

Ja, dan is wit inderdaad niet zo mooi. Annie is bruin, oranje achtig met zwarte staart en manen. Ik rij met dressuur met dat witte rabobank dekje, die van het talentenplan, daar heb ik er al 2 van gewonnen en dat is ook met oranje en staat erg leuk op annie. Volgens mij staan er wel een paar foto's in mijn profiel met dat dekje (annie is onderste paard)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:12

Ooh dat rabo dekje met die oranje rand is leukk :D
Als ik die heb gewonnen ga ik daar vast ook paar keer mee rijden op belangrijke wedstrijden zegmaar zodat ik toch netjes in het wit ben :P

Want stel ik ga naar brabantse ooit daar loop je half nog verschut als je met een adnere kleur dekje aankomt iedereen die normaal op selecties etc in het grijs of anders start, start daar ook in het wit dus dat moet ik dan ook maar _O-

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:14

Ik moet trouwens even een keer mijn profiel veranderen.. Wat andere foto's erin zetten. Die foto van mij is best oud en Annie is ook onwijs veranderd, ze is zich zo mooi aan het ontwikkelen op het moment, ze wordt zo'n gaaf paard! Ik ben nu vooral bezig met sluiten en ze gaat zo super lopen, ook haar spieren worden echt prachtig. Ze heeft nu van de heerlijke volle billen, zonder hoeken, zo goed als rond en haar hals ik ook echt gaaf aan het worden. Zo leuk om te zien hoe snel dat dan kan gaan opeens.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:15

Hoezo zou je in het wit starten? Je valt toch juist op in een aparte kleur, ik zou er gewoon scheit aan hebben hoor! Super stoer juist als je in een andere kleur start, ik vind het altijd onwijs gaaf!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:17

Ja zoiets gaat hard hoor.
Peri is ook zo hard veranderd, heb hem nu een jaar
en ik keek pas foto's van toen ik hem net had zegmaar. Nou het was gewoon een scharminkel haha.
Hij is namelijk verkocht (aan mij) wegens tijdgebrek dus laatste tijd werd hij niet echt meer gereden zo afentoe een keer.
dus hij had gewoon geen spieren meer
en hij was toen ik 'm net had ook wat mager geworden door de stress enzo :(:)
Nu issie precies goed vetjes zat haha en spieren niet te zuinig hij is perfect nu :D

Kreeg vorige week nog compliment van iemand dat hij zo onwijs veel bespiering heeft gekregen en dat die er perfect uitziet.

zijn hals moet nog wel mooier worden hij heeft een hele lange hals haha dus dat is een projectje om die dik en spekkerig te krijgen maar dat is al aardig opweg :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:18

DewiRox schreef:
Hoezo zou je in het wit starten? Je valt toch juist op in een aparte kleur, ik zou er gewoon scheit aan hebben hoor! Super stoer juist als je in een andere kleur start, ik vind het altijd onwijs gaaf!

Ja daarom start ik ook in het grijs haha blikken vangen.
Maar bij ons is het al snel zo dat je netjes bent als je in het zwart/wit start dus als ik naar BK zou gaan ofzo zou ik wel overwegen een keer netjes in het wit te verschijnen :P

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:21

Waar ligt Heusden trouwens? :P

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:29

Vlakbij Den bosch :P

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:31

Oow okee, haha, ik vroeg het me af :P.
Maar ik ga me omkleden en dan richting stal fietsen. Spreek je nog!
:wave:

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:49

Ahw dewi das echt balen zeg:o als ik iets moet doen voor je op kamp geef maar eem gil:D
Heb net ff mijn spulletjes voor morgen jlaar gelegd ik hoop dat ik die 2 punten pak:D

Cuarda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 16:31

DewiRox schreef:
Sorry, kon gisteren niet meer op de pc komen.
Nou, het zit dus zo. Ik moest gisteren eerst foto's laten maken en daarna naar de arts toe. Hij zag dat de foto's wel iets verslechterd waren vergeleken met vorig jaar, maar niet ernstig. Ook vond hij dat mijn beweging, het open draaien en strekken verslechterd was, maar daar was ik zelf ook al achter. Nou dacht hij op de foto nog een los stukje te zien leggen, dus wilde hij een scan hebben om te kijken of dat echt zo was. Want als dat zo was, dan kwam daar het probleem waarschijnlijk vandaan en hoefde hij het alleen weg te halen. Dus toen heb ik nog een scan laten maken en zijn we weer terug gegaan naar die arts. Op de scan zag hij niks, geen los stukje. Wel zag je erg goed dat mijn bot heel ongelijk is geworden na het vastzetten en daardoor ben ik beperkt in bewegen en doet het erg snel pijn.

Maar hij verwacht dat het alleen maar slechter gaat worden en meer pijn gaat doen.. Alleen kunnen ze er nu niks mee. Eigenlijk zou ik een kunst eleboog of kunstkopje moeten krijgen, maar dat kan pas als ik rond de 60 jaar ben. Daarvoor zouden ze me eventueel zo nu en dan kunnen openreren en het 'schoonmaken' zodat het dan misschien 2 jaar weer wat beter is, maar het dan weer slecht word. Dus eigenlijk ben ik gewoon voor altijd gehandicapt, wat alleen maar erger wordt. Hij heeft me er ook op gewezen dat ik moet kijken wat ik in de toekomst wil, omdat gewoon zwaar werk niet meer te doen is, helemaal niet omdat het alleen maar slechter word.. Ook is hij bang dat paardrijden ook steeds moeilijker gaat worden als ik ouder wordt..

Ik moet in ieder geval erg op gaan letten, mag geen zware dingen meer tillen en hij heeft ook liever niet dat ik nog mee gym op school enzo..

Lekker dan, ben je 15, krijg je dit te horen, door zo'n poedersuiker trampoline! ;(

:(:) Das best heftig!
Echt als je last hebt oid, wij willen je altijd helpen op kamp!
We houden je wel gewoon een beetje in de gaten :P Als je te hard gaat werken, dan komen wij je helpen!

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 18:13

@Dewi.
Jemmig wat klote! Pfff en anders kan je altijd nog met een arm rijden :j. Zat oplossingen!
Mij heb je trouwens wel gezien :P.

Ik heb net heerlijk geschaatst :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 19:36

Jullie zijn zo lief! :D
Ja, alleen jou 'ken' ik Elise.
Ik ga lekker uiteten met opi en omi! Bij de Griek, haha, ik weet nu al wat ik ga nemen!

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 19:42

Hmmm wat dan?