echt erie! ik moet 3x per dag antibiotica, en dan moet er 8uur tussen zitten dus als k m 7uur 's ochtends neem, moet ik 15uur en om 23 uur weer. maar dan kan ik dus niet vroeger naar bed gaan...
Lucy dat maakt opzich niet zo heel veel uit hoor, dat zeggen ze alleen maar omdat je het wel goed moet verspreiden, maar als jij om 22u wil gaan slapen neem je hem dan gewoon
Mooi ik ben benieuwd wie Larissa is voor de rest ken ik mijn mede-leiding wel en heb met bijna alle zelfs al een week gedraaid. Maar Larissa zegt mij niks... (blijkt straks dat ik al weken lang haar leiding ben geweest )
Is sanne de sanne die er ook in de mei was vorig jaar? En ik denk dat ik weet welke Larissa dat is, ik ben een keertje in dezelfde week geweest, als dat de larissa is wie ik denk dat het is haha.
Yeeees vandaag 12 uur uit! Laatste 2 uur gym vervielen en de pauze dus ook, We moesten een dansje doen bij gym en zo goed kenden we het ook weer niet, dus komt echt goed uit! En dan vanmiddag lekker een eind rijden met smurf