What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:33

ATE schreef:
LIQUITA schreef:
Gisteravond kreeg ik van een cliënt wat leuks. Ze had me eerder op de avond gevraagd hoe het met Liquita gaat, en ik vertelde dat ik een tijdje niet geweest ben. Ook dat ik me daar wel een beetje schuldig over voelde. Later kreeg ik een papiertje van haar met een klein gedichtje erop geschreven.

Lieve Mama,

Heus ik ben niet kwaad,
dat je naar Renoir'tje gaat.
Met mijn viendinnen in de wei,
daar horen geen bezorgde moeders bij.
Spring jij maar lekker op First Renoir z'n nek,
ik rust lekker uit, ik ben niet gek.

Kus Liquita.

Lief he? :D

ach wat schattig :(:)

lief hoor! Je weet dus dat je je niet schuldig hoeft te voelen, Liquita wordt goed verzorgd

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:37

LIQUITA schreef:
Morgen de begrafenis van m'n oma. Ik heb een mooie foto uitgeprint en in een lijstje gedaan voor op de kist. M'n moeder neemt een kristallen waxinelichtje mee. Ze wou geen bloemen, dus dan is het misschien niet zo kaal.

Sterkte voor morgen, zal aan jullie denken.

LIQUITA

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 20:57

Thanks Win!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:13

wat een heerlijk weertje vandaag, om lekker loom van te worden. Was tussen de middag even een blokkie om langs de Zaan en had erg de neiging om op een bootje te stappen en een eindje te gaan varen. (en de rest van de dag zat ik binnen)

rockoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:56

xan ik ben er morgen en zaterdag niet zondag wel ik heb tilly niet gesproken dus ik hoop dat jij even bij xandra wil kijken

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:28

rockoo schreef:
xan ik ben er morgen en zaterdag niet zondag wel ik heb tilly niet gesproken dus ik hoop dat jij even bij xandra wil kijken

Ja, doe ik morgen wel even. Ben er toch.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:30

LIQUITA schreef:
Morgen de begrafenis van m'n oma. Ik heb een mooie foto uitgeprint en in een lijstje gedaan voor op de kist. M'n moeder neemt een kristallen waxinelichtje mee. Ze wou geen bloemen, dus dan is het misschien niet zo kaal.

Sterkte Petra.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:33

De merrie staat nog op haar gemakkie te eten.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:37

Voor de liefhebbers, hier de startlijst voor a.s. zaterdag.
( de clinic van Luc)

Startlijst clinic 10 april 2010 proefgericht rijden

19.00h Robyn Schroeijers Toean L1
Tamara Zijp Ghoya L1

19.30h Jose v/d Snoek No-No L2
Kim Eijsbouts Aquilio L2

20.00h Heleen Tigelaar Jaron B
Astrid Victoria B

20.30h Demi Veldt Tsjazz Kur Z2

Zoals ik het nu begrijp is het de bedoeling dat we inrijden onder begeleiding van Luc, dan rijdt een ieder
haar proef, die wordt opgenomen met een camera.
De opnames worden later (als iedereen gereden heeft) met elkaar besproken en uiteraard door Luc van
commentaar voorzien.

Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat.
Uiteraard hoop ik dat ik er wat van leer.

Ik heb me in ieder geval weer ingeschreven voor een wedstrijd: 18 april in Kalverhoek

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:39

heb vanavond over mijn lijk gekeken daarna de volgende aflevering op de site van BNN gekeken. Heb wel een traantje weggepinkt.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:42

xan schreef:
De merrie staat nog op haar gemakkie te eten.

hahahaha ik zit al hele avond tegen haar kont aan te kijken :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:42

winnitou schreef:
heb vanavond over mijn lijk gekeken daarna de volgende aflevering op de site van BNN gekeken. Heb wel een traantje weggepinkt.

is dat van progam?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:47

ATE schreef:
winnitou schreef:

is dat van progam?

ja van BNN met Yvon Jaspers

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:48

ik duik mijn bed in
Welterusten allemaal

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:48

winnitou schreef:
ik duik mijn bed in
Welterusten allemaal

slaap lekker

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 16:58

winnitou schreef:
ha dan ben jij vriendinnetje, ikke niet dus ik kan het niet zien

Als je jezelf inlogt kan je het zien. Echt schattig.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 18:28

Zo...ik ben thuis, was een lange dag. De begrafenis van m'n oma was erg mooi. Ook de kerkdienst (waar ik wel een beetje tegenop zag) was toch wel mooi. Ik heb m'n oma toch nog even kunnen zien (ze wilde niet worden opgebaard). Ik heb samen met m'n ouders en m'n oom en tante de kist gesloten. Als je me dat van te voren zou vragen zou ik nee hebben gezegd. Maar nu de vraag terplekke kwam of we dat wilde doen ben ik er erg blij mee dat we dat konden doen.

Toen alles achter de rug was ben ik met m'n ouders even langs Liquita gegaan. Ze maakt het nog steeds erg goed en ziet er prima uit <3 . Op de terugweg naar huis hebben we een tussenstop bij Van der Valk "de Wittebergen" gemaakt en een lekkere uitsmijter gegeten. Eenmaal thuis heb ik meteen m'n rijbroek aan gedaan om lekker m'n hoofd leeg te maken door een uurtje op First in de buitenbak te gaan hobbelen.
Nu ben ik echt af en ga ik zo lekker op de bank voor GTST en X-Factor. Daarna m'n bedje opzoeken, mag morgen weer vroeg werken >;) .

Fijn weekend alvast!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 19:10

LIQUITA schreef:
Zo...ik ben thuis, was een lange dag. De begrafenis van m'n oma was erg mooi. Ook de kerkdienst (waar ik wel een beetje tegenop zag) was toch wel mooi. Ik heb m'n oma toch nog even kunnen zien (ze wilde niet worden opgebaard). Ik heb samen met m'n ouders en m'n oom en tante de kist gesloten. Als je me dat van te voren zou vragen zou ik nee hebben gezegd. Maar nu de vraag terplekke kwam of we dat wilde doen ben ik er erg blij mee dat we dat konden doen.

Toen alles achter de rug was ben ik met m'n ouders even langs Liquita gegaan. Ze maakt het nog steeds erg goed en ziet er prima uit <3 . Op de terugweg naar huis hebben we een tussenstop bij Van der Valk "de Wittebergen" gemaakt en een lekkere uitsmijter gegeten. Eenmaal thuis heb ik meteen m'n rijbroek aan gedaan om lekker m'n hoofd leeg te maken door een uurtje op First in de buitenbak te gaan hobbelen.
Nu ben ik echt af en ga ik zo lekker op de bank voor GTST en X-Factor. Daarna m'n bedje opzoeken, mag morgen weer vroeg werken >;) .

Fijn weekend alvast!

Gelukkig was het een mooi afscheid, met een zonnetje erbij.
Wat leuk dat jullie nog even langs Liquita gingen!! Verhaart ze ook zo erg? Het lijkt wel als je niks meer met je paardje doet, het verharen erger wordt. Bij Mary kan het ook ouderdom zijn en geen energie meer heeft om snel te verharen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 19:45

Tytje schreef:
Gelukkig was het een mooi afscheid, met een zonnetje erbij.
Wat leuk dat jullie nog even langs Liquita gingen!! Verhaart ze ook zo erg? Het lijkt wel als je niks meer met je paardje doet, het verharen erger wordt. Bij Mary kan het ook ouderdom zijn en geen energie meer heeft om snel te verharen.

Ja, heel erg! Ik hoefde alleen maar m'n hand over haar heen te halen en er kwamen hele plukken los.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 19:51

fijn dat jullie mooi afscheid hebben kunnen nemen
en dat liquita zo naar zin heeft
tytje hoe is het verder met mary?
heeft ze naar haar zin?

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 22:33

ATE schreef:
heeft ze naar haar zin?

Jawel, hoewel zo ook nog zoekende is, ze hinnikt veel naar andere pony's, terwijl ze voorheen nooit hinnikte. Ze begint een buikje te krijgen, maar je ziet nog te erg haar ribben en haar flanken zijn nog ingevallen. Daarbij verhaart ze zo erg dat haar vacht nog niet mooi is. Ze is verzwakt achter, kan amper haar hoeven uitkrabben of ze valt om. Dat komt wel weer goed, eerst moet ze op gewicht komen. Ze is wel weer lekker eigenwijs en een onopgevoede kinderpony. Ze loopt waar zij dat wilt, staat het halstertouw weer strak. Dat zal bij Val nooit gebeuren, die blijft keurig bij je en stopt ook als jij ook stopt.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 23:06

LIQUITA schreef:

Fijn weekend alvast!

Heel veel sterkte.....

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 03:31

Tytje schreef:
ATE schreef:
heeft ze naar haar zin?

Jawel, hoewel zo ook nog zoekende is, ze hinnikt veel naar andere pony's, terwijl ze voorheen nooit hinnikte. Ze begint een buikje te krijgen, maar je ziet nog te erg haar ribben en haar flanken zijn nog ingevallen. Daarbij verhaart ze zo erg dat haar vacht nog niet mooi is. Ze is verzwakt achter, kan amper haar hoeven uitkrabben of ze valt om. Dat komt wel weer goed, eerst moet ze op gewicht komen. Ze is wel weer lekker eigenwijs en een onopgevoede kinderpony. Ze loopt waar zij dat wilt, staat het halstertouw weer strak. Dat zal bij Val nooit gebeuren, die blijft keurig bij je en stopt ook als jij ook stopt.

Ah, mary :+:

Was er wat met haar gebeurt dat ze zo was :) ??
(Ben niet erg actief met teruglezen :+ )

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 03:31

Tytje schreef:
ATE schreef:
heeft ze naar haar zin?

Ah, mary :+:

Was er wat met haar gebeurt dat ze zo was :) ??
(Ben niet erg actief met teruglezen :+ )

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 05:36

Goeiiiiemorgen!!!

Ik ben er weer klaar voor, om met frisse tegenzin naar m'n werk te gaan. Nou ja, voor ik het weet is alweer kwart voor 2 en tijd om weer naar huis te gaan.

We hebben de uitslag van X-Factor niet gered, kon m'n ogen niet meer open houden en het was ook nog iets van een half uur uit gelopen. We kijken het vanmiddag wel terug := .

Fijne dag allemaal en tot laters misschien :evaw: