Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:53

hihi Biz heeft vadnaag gebokt buiten :+
Bij de 1e draf ging hij al schudden met zijn hoofd, en bij de 1e galop.. koppie beetje naar beneden en paar bokkies,
gelukkig niet heel hoog :D
haha maf beest :P
Voor hem voorlopig echt geen pensioen, ga hem maar iets meer oppakken *D

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:54

weer eens een nieuwe pagina voor mij, das lang geleden 8-)

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 20:53

AnitaJoeri schreef:
Ga je naar een paardje kijken Ireen,wat leuk als dat zo is.

Klopt :)
Was eigenlijk nog niet zo op zoek, maar kwam haar tegen en vind haar erg leuk vanaf de foto :o
Eerst nog maar eens in het echt zien natuurlijk, ze is wel even wat anders dan Eviet en nog maar net onder het zadel (ze is wel al 7, heeft dus lekker uit kunnen groeien).

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 21:12

zo weer terug uit Emmen,lekker veel boodschappies uit het goede oude nedreland hihi

Ireen is ht weer een haflinger?
veel succes in ieder geval.

Ireen_

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 21:16

nee een arabisch volbloed (russisch gefokt geloof ik), dus dat is even wat anders.. maar redelijk cool karakter zoals ik begreep en zeker ook geen ielig paardje.

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 21:50

vandaag is de dierenarts voor tes geweest
haar pijnstillers slaan niet echt aan
tes zelf is gewoon vrolijk eet goed en als ze staat staat ze op bijde voor benen alleen als ze loopt is ze op links erg kreupel met de pijn stillers wat minder maar toch nog erg kreupel
omdat zij nog plezier heeft in haar leven en met haar oortjes naar voren staat
hebben we afgesproken om haar gewrichten in te spuiten met pretnison zodat ze nog een paar maanden lekker paard mag zijn en lekker het land op kan van de zomer tot ze zelf aan geeft dat ze het niet meer naar haar zin heeft normaal moet ze hier voor naar de kliniek maar omdat we het haar niet aandoen om er heen te gaan het is namelijk een hel voor haar om op de trailer te gaan komen ze het op stal doen

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:07

hey wil succes met tes wel fijn als ze nog lekkr paard kan zijn op de wei zonder al te veel pijn.

ireen leuk zeg ben beniuewd

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:10

kik zou die stoute bies nog niet met pensioen doen haha

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:55

Bedtijd

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 23:13

johnvt schreef:
Bedtijd

nee hoor zit nog aan mijn biertje proost.
Romana moet zo nog komen en nu ga ik ff paardjes voeren,ben ik dus ook laat mee.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 23:14

Wat leuk Ireen ik ben van volbloed juist naar koudbloed gegaan hihi,heb het dus net andersom gedaan.

Bies heeft voorjaar in zijn hoofd hihi

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 23:23

gekke biz! Hij hoeft inderdaad nog niet met pensioen :D

Eerlijke beslissing wilma. Even afwachten hoe ze het erop doet...
Ben benieuwd.
Daisy was vandaag mee ze vind het erg leuk om je paardjes te doen.:)

voor degene die het nog niet weten ( of willen weten natuurlijk :p)
MIJN STARTKAART IS BINNEN!!! *jeeeeeeeeej* woehoooeeeeeeee
wannadoo was vandaag onwijs druk en fris.
Heb hem even aan zn halstertje door de longeercirkel geslingert. Even het frisse eraf dan kan hij morgen aan het werk. Morgen ben ik optijd op stal, moet binnenzetten. Kom waarschijnlijk gelijk uit mn werk ( tenzij ik weer eens iets vergeet mee te nemen :P )

ps. Iemand nog LEUKE tips voor een plastron speld? Bedoel geloof niet dat ze echt iets leuks hebben uitgevonden in de afgelopen 10 jaar.
( ik vind die grote broche dingen ook erg lelijk ) kom maar op.
Nu ga ik slapen!
Xxx pressie

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 23:27

leuke tips voor een plastron speld? poeh die dingen zijn idd raar meestal.. ikzelf heb de laatste jaren met een speltje gereden met 2 gouden paardjes.. die als het ware naats mekaar gallopeerden.. is bijna niet uit te leggen haha :D

maar misschien iets met zwarofski steentjes erin ofzo als je daarvan houd?

Ik ben vanavond bij hypoDRAMA's tentenramp geweest :D
ze hebben trouwens ook wormenkuren, die zelfs tot 2012 houdbaar zijn, voor diegenen die nodig hebben...tentenkamp is nog tot maandag gloof ik. ze hebben allerlei verschillende.
IK GA MORGENOCHTEND NOG EEN KEER ERHEEN, DUS ALS JE EEN WORMENKUUR NODIG HEBT ZOU IK MEE KUNNEN NEMEN. ( moet ik het wel morgen voor half 12 weten)

Verder wat sjabrakjes gehaald en anti klit spul :D
Laatst bijgewerkt door _Nann_ op 01-04-10 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 23:42

wil hoop dat het met pretnison nog ff lukt.

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 23:44

Princesspres schreef:
gekke biz! Hij hoeft inderdaad nog niet met pensioen :D

Eerlijke beslissing wilma. Even afwachten hoe ze het erop doet...
Ben benieuwd.
Daisy was vandaag mee ze vind het erg leuk om je paardjes te doen.:)

voor degene die het nog niet weten ( of willen weten natuurlijk :p)
MIJN STARTKAART IS BINNEN!!! *jeeeeeeeeej* woehoooeeeeeeee
wannadoo was vandaag onwijs druk en fris.
Heb hem even aan zn halstertje door de longeercirkel geslingert. Even het frisse eraf dan kan hij morgen aan het werk. Morgen ben ik optijd op stal, moet binnenzetten. Kom waarschijnlijk gelijk uit mn werk ( tenzij ik weer eens iets vergeet mee te nemen :P )

ps. Iemand nog LEUKE tips voor een plastron speld? Bedoel geloof niet dat ze echt iets leuks hebben uitgevonden in de afgelopen 10 jaar.
( ik vind die grote broche dingen ook erg lelijk ) kom maar op.
Nu ga ik slapen!
Xxx pressie

ja nu gaat het dus beginnen je wedstrijden spannend
ik vind daisy een lief meisje
ik vond het heel moeilijk wat ik met tes moest doen het maakt mij niet uit of ik er op kan rijden of niet maar ik wil niet dat het leven een hel voor haar is maar als ik haar goed bekijk heeft ze het nu nog naar haar zin vandaag moest ik haar laten lopen om te kijken of het aansloeg (die pijnstillers ) maar ze loopt nog erg kreupel links het inspuiten wordt meestal niet thuis gedaan maar ze gaan een uitzondering maken en wie weet is de kominatie goed dat ze nog lekker een zomer door kan en wie weet nog lekker in het park stappen ik hoop alleen dat ik zo het goede voor haar doe maar als ik ze zie staan met haar oortjes naar voren heb ik niet het idee dat ze op dit moment lijdt want dat wil ik niet
ik ga nu mijn mandje in lange dag geweest vanmorgen werdt ik al gebeld dat zeredie (het uit stal woonende paardje ) met een olifante poot stond dus mijn lekkere gebakke eitje aan de hond gegeven en naar bleiswijk jee wat was dat been dik er zat een wondje dus hopen dat het dat is en niet haar pees
toen naar stal waar ik allemaal kadootje voor mijn verjaardag vond van veroniek leuk hoor de pup heeft een speelbal romeo een dekje met naam erop en er stond ohh zo'n foute roze zweep
bijna vergeten lil haar bloedonderzoek is voor de helft binnen was een kleine afwijking in haar eiwitten maar lever en nieren waren goed
de rest komt volgende week
ik hoop dat ze weer snel gaat drinken want het is mij een raadsel waarom ze bijna niet wil drinken
zo heel verhaal ik heb nu blauwe vingers

truste iedereen

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 03:33

o wil was je jarig? Sorrie, maar alsnog gefeliciteerd :D
ik ben net wakker geworden... Volgens mij ging de deurbel... Kan ook de tv zijn geweest die stond nog aan, maar lijkt me niet... Daar word ik echt niet wakker van.
Ben even blijven liggen ben toen op gestaan heb 112 op mn telefoon ingetoetst en ben een rondje door mn huisje gaan lopen met alle lampen aan. Heb ook naar buiten gekeken, maar niets te zien. Blehg ik vind het eng...
Nu hoor ik een achterdeur bij de tuinen....
Zou graag willen dat woutje er nu was.......

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 07:51

Afbeelding

Mandy moest er gisteren aan geloven....regendekentje ging voor het eerst op.....blijft het dus de hele dag droog... 8)7

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 08:14

is toch niet zo erg marion :)
wannadoo staat ook vvaak voor niets met zijn regendeken. Liever zo dan dat hij in de regen staat zonder deklen hihi

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 09:03

mogguh
Moest helaas werken vandaag (goede vrijdag)
Ga wel ietsje eerder weg *D

Pres, heb je nog beetje kunnen slapen...brrr eng hoor, als je geluiden hoort en niets ziet

Marley heeft gisteren ook zijn regendekentje omgehad, voor jan lúl }:0 maar staat hem wel schattig <3 haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 09:51

guten morgen.

Had er over heen gelezen maar alsnog gefeliciflapstaart hoor Wil. *\o/* *\o/* *\o/*

Houd de regendekens dan maar om dames dan hebben we fijn droog weer.
zon schijnt stralend.

Romana kwam om half 3 een keer aankakken en vervolgens hebben we ons paaskado gekregen.

3 kleine kippekuikens.Passen nog op 1 hand hihi

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:05

AnitaJoeri schreef:
guten morgen.

Had er over heen gelezen maar alsnog gefeliciflapstaart hoor Wil. *\o/* *\o/* *\o/*

Houd de regendekens dan maar om dames dan hebben we fijn droog weer.
zon schijnt stralend.

Romana kwam om half 3 een keer aankakken en vervolgens hebben we ons paaskado gekregen.

3 kleine kippekuikens.Passen nog op 1 hand hihi

nee joh ik was gister niet jarig was van de week al maar ik vond het gewoon zo lief dat ze dat gedaan heeft

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 11:03

nog gefeliciteerd wil,

effe bij hm kijken press hebben ze ook broche kan je ook gebruiken, en anders naar een kralewinkel dan kan je zelf een normale maken :)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 12:57

ja heb nog redelijk geslapen nous. Wel verrot vanmorgen. Ben best lang wakker geweest... Dus was vanmorgen weer haasten en vliegen :S

tanx voor de tips, denk dat ik toch maar een gewone neem... Heb geen inspiratie hihi.
Wannadoo was gisteren echt super fris. Heb hem even aan zn halster gelongeerd. Denk dat ik hem vanavond even aan de pessoa gooi, hij moet natuurlijk wel wat doen de luilak...
Nu lekker aan de lunch. Hoop vanavond weereens optijd op bed te liggen.. En er niemand aanbelt hahahaah

wens de poownies succes bij de tandarts ;)

xxx

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 16:54

Goedemiddag

Wilma, ik weet zeker dat je de goede en juiste beslissing neemt voor Tes en als deze spuit helpt en ze kan nog eventjes mee dan is het toch helemaal goed. Tsja en Lil....... raar dat ze niet drinkt.

Anoush hoe kom je er bij dat Bizzie al met pensioen zou gaan? Hij heeft je gewoon nog eventjes laten zien dat hij daar nog lang niet aan toe is.........

Pres, gewoon lekker gaan slapen, oordoppies in, hoor je ook niemand meer aanbellen of andere rare geluiden.

Kayleigh, veel plezier met Spetter vandaag..........

Als ik nog iemand vergeten ben dan sorry daarvoor.

Ben helaas nog aan het werk maar het is zoooooooo stil dat ik haast zit te knikkebollen..........

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 17:26

spettertjuh schreef:
Goedemiddag

Als ik nog iemand vergeten ben dan sorry daarvoor.

Niet vergeten Paasritje.....2 de paasdag gaat geloof ik het best worden :D