. Ik probeerde er een speld tussen te krijgen om die meneer vriendelijk te vertellen dat ik daar wel mag rijden maar toen begon hij nog harder te schreeuwen dus toen ben ik maar weggegalopeerd
(Major kan vanuit stilstand ineens best imposant aanspringen) uiteraard wel op veilige afstand van deze man en zijn hond. Echt zo onwijs vervelend dat mensen andere mensen zo kunnen behandelen.... Later kwam ik terug door de woonwijk waar ik door moet en daar stonden 2 dames naar Major te kijken en ik had al zoiets van 'wat nu weer' maar die complimenteerden mij heel lief met het feit dat ik zo'n mooi paard heb. Er bestaan nog wel leuke mensen in deze wereld!(ik weet trouwens waar die vent woont, gaat het te ver om een paardendrol door zijn brievenbus te gooien
)
. Paardenpoep wordt opgegeten door vogels en is daarnaast ook heel goed voor de plantjes en je kan dr prima champignons op kweken 

Ga zo even wat lekkere dingen voor haar halen, maar lang gaat ze het niet meer trekken
. Nog steeds niet super en hoe verder je het land in gaat hoe benauwder... Dr staat een licht zeewindje, dat maakt het verschil