Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

antoinetje

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:16

Ik heb vanmorgen vroeg een rit gemaakt met Major (over het veld waar jij ook bent geweest Wendy) en daar was een hele akelige oude vent met een nog vervelendere hond die vond dat hij mij moest vertellen dat ik daar niet mocht komen met mijn paard en dat hij de boer kenden en dat wij voor overlast zorgen (terwijl zijn hond me de oren van mijn hoofd blafte) met de paarden en ga zo maar door. Ook niet op normale spreekstem maar schreeuwen en met zijn vuist en vinger naar Major (die normaal gesproken de kalmheid zelve is maar toch zenuwachtig werd van dit heerschap) wijzend Boos! . Ik probeerde er een speld tussen te krijgen om die meneer vriendelijk te vertellen dat ik daar wel mag rijden maar toen begon hij nog harder te schreeuwen dus toen ben ik maar weggegalopeerd Cool (Major kan vanuit stilstand ineens best imposant aanspringen) uiteraard wel op veilige afstand van deze man en zijn hond. Echt zo onwijs vervelend dat mensen andere mensen zo kunnen behandelen.... Later kwam ik terug door de woonwijk waar ik door moet en daar stonden 2 dames naar Major te kijken en ik had al zoiets van 'wat nu weer' maar die complimenteerden mij heel lief met het feit dat ik zo'n mooi paard heb. Er bestaan nog wel leuke mensen in deze wereld!

(ik weet trouwens waar die vent woont, gaat het te ver om een paardendrol door zijn brievenbus te gooien Bloos! )

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:33

Sommige mensen ook..... Waarschijnlijk geven hij en zijn hond nog meer overlast Knipoog. Paardenpoep wordt opgegeten door vogels en is daarnaast ook heel goed voor de plantjes en je kan dr prima champignons op kweken Knipoog. Iets wat je van hondenpoep niet kan zeggen!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:36

ja die hond is onwijs vervelend want die blaft naar alles en iedereen die ook maar een kilometer in de buurt komt

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:39

Dat is echt zoooo vervelend! Onze buren hebben ook zo'n rotbeeest, een jackrussel die ze nooit uit laten. Als ik me fiets pak uit de schuur staat ie al aan de andere kant van de schutting te grommen en als ik in het slopje loop rent ie blaffend mee... En soms als ik thuis kom staat ie op het balkon (ze hebben een trap naar boven) en gaat ie ook staan grommen en blaffen. En als ze weg gaan laten ze die hond ook altijd alleen en dan zit dat ding de hele tijd te janken... We hebben al een keer geklaagd, maar nee hoor dat doet Bobby niet, nee jullie horen het niet want als ze dr zijn doet ie het niet!

Echt een paard doet al die dingen niet!!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:44

nee, althans, ik heb Major nog nooit naar de buren horen blaffen....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:46

Het zou wat zijn als ie dat ineens gaat doen Knipoog.

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 21:49

ik zeg: DOEN! over de paardenpoep door z'n brievenbus Knipoog

Ik kom ook even klagen.. Mijn fiets is vandaag gejat.. Zo voor m'n werk vandaan! Mijn tante zette om 2 uur de spullen buiten en de winkel open (ze heeft een snackbar tegenover de digros) en ziet mijn fiets nog staan. 3 uur kom ik naar buiten, weg! Nouja.. aangifte gedaan en gelukkig was ik verzekerd maar toch... ik vind het ook zo'n rattenstreek.. Boos! Dan gaan ze gewoon met een busje langs en pakken ze wat ze pakken kunnen.. Bij het politie bureau was ook toevallig net een meisje geweest waarbij haar fiets een paar straten verderop was gestolen, echt busjesjatters dus...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 21:53

Echt zo rot is dat!! En niemand ook die er wat van zegt... Er zijn dr zelfs bij die ze helpen omdat ze serieus geloven in het verhaal "Mijn dochter was haar fietssleutel kwijt". Ik zou toch wel even een raar idee erbij hebben en in iedergeval een kenteken noteren.... Mijn fiets is ook wel eens gejat, dat was nog wel uit de fietsenstalling op school. Ook zo raar....

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 22:19

Lekkere helden hoor Mariet...

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 08:14

Ik heb heel misschien nog geluk, hij stond voor m'n werk en er hing een camera buiten... Alleen die gozer van gisteren kon dat beeld niet zien dus hij dacht dat hij uit stond. Vandaag gaat de grote baas er nog even naar kijken, hopen dat ik geluk heb!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 09:06

Ik denk alleen niet dat je je fiets daarmee terug krijgt....

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:01

Nee maar dan nog Knipoog kan ik potje knokken Nagelbijten / Gniffelen

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:08

Antoinet: Sommige honden eigenaren, zijn echt erg. Je moet gewoon beetje rekening houden met elkaar, zowel met honden, wandelaars als paarden. Met zo iemand is dat wel erg lastig, zou ik geloof ik ook zo hard mogelijk weggalopperen, of gewoon negeren, kunnen sommige mensen ook heel leuk op reageren. Stop zoveel mogelijk mest van Major door zijn brievenbus Duivel
Gelukkig is Kaya wel redelijk rustig, ze blaft wel eens, maar is vaak vrij snel weer stil. Ook buiten blaft ze wel eens, een keer naar de postbode, maffe hond. Echt irri ja van die hondjes die alleen maar blaffen naar alles wat ze zien.

Jet, Balen zeg, wat een eikels Boos! Ze moeten met hun tengels van andermans spullen afblijven.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 11:57

Onze honden zijn buiten hartstikke stil (Om over binnen maar te zwijgen dan Nagelbijten / Gniffelen )

Jet, klote dat je fiets is gejat zeg!

Antoinette, toch handig zo'n paard, kun je gewoon bij vervelende mensen weggalopperen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 15:30

Hahahaha zou het helemaal mooi zijn als je in galop weg springt en Major hem ondergeschopt had met zand (dat mocht ik laatst meemaken toen Finn wegsprintte in het land... die schopte gelijk allemaal stukken klei mijn kant op...)

Owww en Sas heb je al zin in het hardlopen en het fietsen naar mijn huis toe Knipoog.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 15:36

Ik sta te springen Es Vork

Net weer naar de dierenarts geweest met rat, gaat niet echt de goede kant op Scheve mond Ga zo even wat lekkere dingen voor haar halen, maar lang gaat ze het niet meer trekken

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 15:51

Ahhhhh nog een laatste afscheidsdiner? Ratjes gaan toch ook vaak niet lang mee? (tenminste hoor zo vaak dat ze dingen krijgen en daar ook aan dood gaan....).

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 16:07

Nou laatste... dat nog niet. Ze is deze maand 2 geworden. Een gemiddelde leeftijd voor een rat, al halen velen dit nog niet eens.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 17:59

he Sas wat naar, het is altijd vervelend een huisdier te zien lijden..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 18:34

okeeej, maar je gaat dr nu gewoon lekker veel verwennen!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 18:36

Ik was net trouwens bij At en het is echt heet!!!! Niet leuk meer, ook heel benauwd en veel te veel van die pokke vliegen!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:14

Vandaag is het tenminste weer iets minder warm Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:14

Ietsjes ja Tong uitsteken. Nog steeds niet super en hoe verder je het land in gaat hoe benauwder... Dr staat een licht zeewindje, dat maakt het verschil Knipoog.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:34

Ja die regen scheelde even, maar nu is het inderdaad weer benauwd!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 20:05

Ik vind het nu wel weer beter te doen. En met werken vond ik het ook minder warm/benauwd.