Gelukkig nieuwjaar, en mag het maar een puntenrijk jaar worden voor de wedstrijdruiters, en laat ze maar eens wat zien En voor de recreatieruiters, veel mooi weer, en veel mooie ritten.
Stel boktverslaafden zijn we ook dat we hier nu al weer zitten...
mammaslamma
Geplaatst: 01-01-10 01:44
Miss_Malfoy schreef:
Stel boktverslaafden zijn we ook dat we hier nu al weer zitten...
Heb net staan te blauwbekken buiten bij de pownies, ben blij dat ik weer voor het haardje kan zitten. We hebben ze alle 2 gesedeerd, zodat ze er redelijk rustig onder bleven, anders zou het grotre stress zijn hier....... Nu ff U2 kijken/luisteren
shan
Geplaatst: 01-01-10 02:32
Iedereen een heel voorspoedig en gelukkig paardenjaar gewenst.
Paarden hier waren lekker rustig. Extra plukje hooi gegeven en niets aan het handje.
_Marjon_
Geplaatst: 01-01-10 16:35
Gelukkig nieuw jaar allemaaaal
Mijn oud en nieuw was aardig relaxt. Me broertje ging om half 10 naar een party in de Zeelandhallen. Vriendje kwam rond die tijd binnen omdat hij moest werken. Vaders bracht broertje weg en haalde moeders op die tot kwart voor 11 moest werken. Verder waren wel me opa en oma er de hele avond . Hele avond van die achterlijke programma's gekeken, ushi & dushi, tv kantine & ik hou van holland.
En heeft iemand hier de 27,.5 miljoen gewonnen? Ik iig niet..
Maris
Geplaatst: 01-01-10 17:13
Hoi iedereen,
Vannacht met het vuurwerk is bij de Fam van de Velde hun jack russel weggelopen. In de omgeving Zierikzee - Kerwerve. Wil iedereen ajb heel goed opletten of je haar ergens ziet ? Ze heet Tischa en ze is wit met donkere stippen/vlekken Als je haar ziet ---> het asiel, de dierenbescherming etc etc weten waar ze thuis hoort ! Dus die kan je bellen.
afwachten tot morgen cis...vannacht kreeg ik sms terug.. dus ik deed me voor als jou, maarhij stond naast mn broer dus wistdat ik t was.. maar we regelen wat cis
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 01-01-10 20:27
Hahaha arme jongen weet niet wat 'm overkomt. We wachten wel ff af tot morgen, zal ik hem nog eens nader inspecteren.
Ja van Cis d'r moeder moest ik m maar nemen... Nee ik heb mijn micro bioloogje van 20 al die ook nog eens kan koken als bijzaak, dus denk dat ik die maar hou. Ik hou van jonkies .
*Zit hier met een hond in me rug die moest en zou bij me op de stoel zitten, heeeel praktisch een beagle van 21 kilo .
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 01-01-10 21:02
Hahaha
Hij gaat zo op me hyves kijken. Wou eigenlijk tot morgen hard to get blijven spelen maar dat kan ik toch niet.
Cis, je bent toch niet desperate.. die knul van de kermis is niks meer geworden en die andere knul, waar je op af zou stappen... ook afgekeurd door de nederlandse bond van stal beef
Nee hoor Ik ben gewoon lui. Ze moeten er zelf ook wat voor doen, nou die knul van de kermis wou dat ik naar amsterdam kwam (ja daaaaahaaag) en die van de sportschool, nou in geen weken gezien. Dus die heeft pech.
Ben je morgen ochtend ook op stal Cis?? Ik had van de week spierpijn van het rijden echt irritant .
En altijd pijn in me kuiten, zucht.. Had ik jaren geleden op de manege al last van hoopte dat het met de jaren wel weg zou gaan. Geen idee wat het is ook.. Verkeerd spiergebruik??