Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Ga je nog wat leuks doen vandaag?
. 
memerel schreef:Fabiënne, weet jij ook tot hoe laat het zondag duurt?
En op wie hebbie gereden zaterdag in de les?
Ik krijg mn potje appelmoes niet open en nu is er geen papa om hem open te maken... 

Vanmorgen startte de auto niet meer, dus moest ik met de fiets, trein gemist, keihard fietsen om de volgende trein te halen, die had vertraging, dus kwam ik te laat op school. Ik had excursie (dodelijk saai) en moest heel Amsterdam doorlopen (had ik dat geweten had ik geen hakjes aangedaan
) Uiteraard ook nog een aantal keer door de plens regen. Gelukkig wel lekker gelunchd met mijn klasgenootjes. Toen weer terug naar huis om half 6, de trein reed niet, want hij zat te vol
Eindelijk een paar mensen eruit geschopt (ik mocht gelukkig blijven zitten
) Toen met een fikse vertraging eindelijk weer in Alkmaar, waar het uiteraard weer plenste toen ik naar huis moest fietsen.. Was een heerlijk dagje zo

Oliefjuh schreef:Hé Maaik, wat raar iedere x..... misschien toch eens naar de huisarts..?

! Gezellig hoor, al die verjaardagen! Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag of niet?Rytm schreef:Oké, hou je jezelf wel ff een beetje in de gatenOliefjuh schreef:Hé Maaik, wat raar iedere x..... misschien toch eens naar de huisarts..?
Mwa valt wel mee hoor. Vorige keer was niet zo erg en nu mss gewoon buikgriepje? Ga iig gewoon aan het werk, gaat alweer beter.
Net krackertje gegeten, hoop dat die erin blijft.
. Griep kan 't ook wel zijn denk ik, ik was vorige week ook snotkouden!