meelen schreef:Mocht je dit week-end op Nado willen rijden........... Sanne is een lang week-end weg.
Klinkt aantrekkelijk, kom je me dan helpen ????
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Mocht je dit week-end op Nado willen rijden........... Sanne is een lang week-end weg.

xan schreef:Zei al tegen Liquita dat iedereen het waarschijnlijk wel ff gehad had met het bokken. Maar gelukkig jij bent er nog

meelen schreef:@Xan..........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor kleur haar heb je ook weer?

xan schreef:meelen schreef:Mocht je dit week-end op Nado willen rijden........... Sanne is een lang week-end weg.
Klinkt aantrekkelijk, kom je me dan helpen ????

xan schreef:meelen schreef:@Xan..........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor kleur haar heb je ook weer?

draait nog wel ff, en anders wachten we op de nieuwe dvd. 

xan schreef:meelen schreef:Mocht je dit week-end op Nado willen rijden........... Sanne is een lang week-end weg.
Is ze vrijdag ook al weg ??

winnitou schreef:Heb donderdagochtend gereden en Napoleon was super. Ging meteen keurig met zijn hoofd naar beneden. Dinsdag moest ik daar nog even hard aan werken maar nu ging het in een keer super. Iedere keer weer een stapje vooruit. (zijn nu wel grote sprongen).
Zal jullie een paar dagen moeten missen want ik heb geen internet in mijn sleurhut. Kan me dan eindelijk op het leren storten.
Ga ervan uit dat het weer wat beter wordt dan nu, 't komt met bakken naar beneden. Lijkt me heerlijk met de benen omhoog in het zonnetje. Of lekker naar het strand fietsen en de duin overklauteren en dan als beloning in het zand liggen tot je van top tot teen onder de zandkorrels zit.
En natuurlijk zandkastelen bouwen..............
Tot bokt!!!
smuidra schreef:Het was gezellig donderdag. Voor heraling vatbaar...
Veel zon op je buiten, hebben wij het misschien ook. Geniet ervan.
Doei....

winnitou schreef:smuidra schreef:Het was gezellig donderdag. Voor heraling vatbaar...
Veel zon op je buiten, hebben wij het misschien ook. Geniet ervan.
Doei....
Houden we het carrousellen erin!
Het zonnetje schijnt al, nog even de laatste dingen hier doen, tussen de middag warm eten (hoef ik vanavond niet te koken) en dan op naar het buitenverblijf. (kleine sleurhut met voortent en straks ook met luifel (voor het geval het gaat regenen zit ik in iedergeval droog buiten)
winnitou schreef:Ben nog niet weg. Mijn hals/keel is aan de rechterkant weer zo opgezet. Moet er van Floris eerst een arts naar laten kijken. Probeer maar eens op vrijdagmiddag een arts telefonisch te pakken te krijgen. Ben maar naar de praktijk gereden om te kijken of ik vanmiddag terecht kan. Om 15.20 uur is er nog plek.
Dus tot die tijd zit ik nog thuis. Rowan vindt het natuurlijk niet leuk dat hij nog niet naar de camping gaat. Heeft zich er erg op verheugd.

meelen schreef:Dat klinkt ENG.