Wat kan er veel gebeuren zeg in 1 weekend.
Madje niet meer met verdrietig nieuws bellen als ik in de winkel sta hoor, de klantjes daarna keken me heel vreemd aan...en ik (snif) hooikoorts
Maar natuurlijk hoop ik dat speciaal beslag gaat helpen zodat Heli iig lekker relaxde opa ritjes kan maken, huur ik hem in voor een ritje met Par
Xeen en Yannis natuurlijk sterkte, door het Bokt tekort had ik helemaal niet gelezen dat het zo slecht ging met je moeder dus schrok er behoorlijk van toen ik het hoorde maar idd ze is nu pijnvrij, zal vast een fijn idee geven maar ben het er mee eens dat huilen goed is voor je.
Soof balen dat ze nog kort loopt, nog even rustig aan doen dan maar.
Leuke foto's van Sugar, wist neit eens dat Kim western rijdt
John ik had het al op stal gehoord en wat rot dat opa niet meer terug komt, zal echt een gemis worden om hem niet meer in zijn stoel te zien zitten, gelukkig gaat er goed voor hem gezorgd worden.
IK duim dat het nu weer rustig wordt met al het slechte nieuws en we nu voorlopig eens volop goed en leuk nieuws krijgen.
,
!
.
.
. Vraagje: Weet iemand waar je ook gewoon leuke mooie en boomloze zadels kan kopen? bestellen via internet kan wel maar we wouden eigenlijk even ergens gaan kijken.. Tips? PB me anders even
wehehehe
.