naadje24 schreef:sjorsie schreef:Als er mensen zijn die willen, Abel mag overdag ook los in de paddock, ik ben er s avonds zelf maar als je tijd en zin hebt, hij zal er blij mee zijn
pas in mei gaat ie nl onder het zadel dus ik rijd nu ook niet.
Zoals de anderen al vertelde heb je de service van taams maar het is altijd erg lekker dat ie er vaker (en gratis) uitkomt toch?
dus als ik Wild Rose los ga zetten dan kijk ik of Abel erbij kan en Rose een beetje lief met hem is...
Anders eerst samen uit proberen?
Zirano mag voorlopig nog niet los en Rose heeft nog geen andere paddockmaatjes dus komt goed uit
Dank je jij snapt het
het gaat mij overigens niet om het gratis maar dat ie er wat vaker uitkomt omdat ie pas 2.5 is en nog niet aan het werk, hij staat overigens ook op het bord dus s ochtends komt ie er in ieder geval uit, s avonds is dat wel drama, er staat continu een paard in de paddock.Abel is erg lief tegen soortgenootjes, soms zelfs wat onderdanig dus dat komt vast goed
ik heb al meer ongein met ze gehad
TRUSTE ALLEMAAL!!
ga maar lekker even n paar uurtjes slapen voor je weer die rot kranten overal in de bus moet mikken. Als ik je vd week tussen mijn 'sollicitaties' door moet helpen zeg je t maar.