stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:14

naadje24 schreef:
sjorsie schreef:
Als er mensen zijn die willen, Abel mag overdag ook los in de paddock, ik ben er s avonds zelf maar als je tijd en zin hebt, hij zal er blij mee zijn Haha!
pas in mei gaat ie nl onder het zadel dus ik rijd nu ook niet.

Zoals de anderen al vertelde heb je de service van taams maar het is altijd erg lekker dat ie er vaker (en gratis) uitkomt toch?
dus als ik Wild Rose los ga zetten dan kijk ik of Abel erbij kan en Rose een beetje lief met hem is...
Anders eerst samen uit proberen?
Zirano mag voorlopig nog niet los en Rose heeft nog geen andere paddockmaatjes dus komt goed uit Knipoog

Dank je jij snapt het Knipoog het gaat mij overigens niet om het gratis maar dat ie er wat vaker uitkomt omdat ie pas 2.5 is en nog niet aan het werk, hij staat overigens ook op het bord dus s ochtends komt ie er in ieder geval uit, s avonds is dat wel drama, er staat continu een paard in de paddock.
Abel is erg lief tegen soortgenootjes, soms zelfs wat onderdanig dus dat komt vast goed Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:16

@ Naadje24: in je topic had ik al gereageerd, ik zou hem daar ook weg hebben gehaald en die mensen van de dierenambulance Boos! ik heb al meer ongein met ze gehad

vanavond een kwartiertje met Abel door de binnenbak gestapt aan de hand, dit vond ie erg spannend, vooral de glazenwand, hij zag wel een heel mooi paard in de spiegel Knipoog hihi

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:42

tis hier wel erg stil, ik ga slapen denk ik doegies Afbeelding TRUSTE ALLEMAAL!!
Natascha als je nog moet werken...werk ze!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:48

Welterusten cindy,natascha werk ze.Annemieke beterschap.Ijsklontjes zijn lekker

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:49

sjorsie schreef:
@ Naadje24: in je topic had ik al gereageerd, ik zou hem daar ook weg hebben gehaald en die mensen van de dierenambulance Boos! ik heb al meer ongein met ze gehad

vanavond een kwartiertje met Abel door de binnenbak gestapt aan de hand, dit vond ie erg spannend, vooral de glazenwand, hij zag wel een heel mooi paard in de spiegel Knipoog hihi

Ik geloof dat mijn paard m ook erg mooi vond. Er liep n onbekend hafje in de bak en Ilion kon zijn ogen er niet v af houden hahahah: homo!
Komt vast door dat rose dekje hihi.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:52

Voel je je al iets beter Mar?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:55

Nee het is bar knudde.Maar morgen gewoon weer naar Zirano.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:58

He wat vervelend! Ach gut ga maar lekker even n paar uurtjes slapen voor je weer die rot kranten overal in de bus moet mikken. Als ik je vd week tussen mijn 'sollicitaties' door moet helpen zeg je t maar.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:59

Ik ga ook naar mijn bedje, truste. Dromen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 23:02

truste iedereen die gaat slapen Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 23:04

Hoezo sollicitaties????

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 23:12

Trusten, ik ga ook slapen. Beterschap aan iedereen die zich beroerd voelt (oh, ik zelf ook, meer info morgen) Tong uitsteken
Doei, doei

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 23:42

Ik hoef gelukkig niet te werken vanavond of vannacht,maar ik moet wel even goed mijn regels als beveiliger doorlezen aangezien ik morgen een vakbekwaamheidsexamen heb om 13.00 Nagelbijten / Gniffelen

Hopen dat ik het haal want ik heb maar tot eind februari de tijd om het te halen anders ben ik werkloos Verdrietig

Sjorsie& zirano: ben vanavond nog even bij de kleine 2 jarige boefjes wezen kijken en ze stonde er beide heerlijk relaxed bij Knipoog

Ik ga pim van de dierenambulance even een mail sturen en zijn reactie is bepalend of ik er nog iets mee ga doen of niet....

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 23:46

duimen morgen voor naad Haha! en voor bo zijn uitslag van de testen die ze hebben gedaan

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 00:43

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 02:28

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 02:32

ShirleyA schreef:
sjorsie schreef:

Ik geloof dat mijn paard m ook erg mooi vond. Er liep n onbekend hafje in de bak en Ilion kon zijn ogen er niet v af houden hahahah: homo!
Komt vast door dat rose dekje hihi.

hahah ik ga straks lekker je nadoen shir Tong uitsteken Clown

ik heb een roze pad gekocht voor wild rose omdat ik het stiekum toch wel een errug mooie kleur vind Bloos

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 03:30

Goedemorgen dames of eigenlijk welterusten.Vandaag geen weervrouwtje.Ik blijf thuisWat een goor filmpje Brenda nu weet ik zeker dat ik GEEN jacuzzi koop.Ellen vertel wat is er met je??sluit je je aan bij de ziekenboeg?Of nog last van jou rug?

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 08:21

mogguh! Maar goe dat je niet bent gegaan marjan! Gaat er zo nog iemand naar stal

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 08:31

Mogguh allemaal Haha! het is heerlijk weer vandaag, de zon schijnt nu al en het is gewoon 28 november!!! erg toch!!

ik ga vanavond pas, zit nu stiekum te bokken op m'n werk Knipoog hihi

succes straks Natascha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 08:43

ohh sjorsie!
Trouwens jou paardje staat naast Orissa! gezellig hoor dan kom ik je vast vaak tegen! Volgens mij is ze wel gek van hem want ze doen erg lief tegen elkaar!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:23

leuk dat ie al een maatje heeft, orissa heeft een lief hoofdje Lachen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:39

ShirleyA schreef:
He wat vervelend! Ach gut ga maar lekker even n paar uurtjes slapen voor je weer die rot kranten overal in de bus moet mikken. Als ik je vd week tussen mijn 'sollicitaties' door moet helpen zeg je t maar.

Jij ook al weer bezig met sollicitaties? Ik moet vanmiddag op gesprek bij de Nuon in Amsterdam voor een vervolgopdracht.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:44

Zirano schreef:
Hoezo sollicitaties????

Heb t wel een beetje gehad hier na 8 jaar.... en er is minder werk nu dus ik moet er echt iets bij. Voor de centen en voor de uitdaging. Ben niet voor niets freelancer, ik wil geen saai werk maar elke x iets anders. Nu heb ik een aantal zaken lopen waarvan 1 mee heeeel leuk lijkt en ik hoop v hun af en toe wat werk te krijgen en heb vd week een gesprek bij een bureau waar ze freelancers zoeken voor 3den (detachering) en daar hebben ze een freelancers te kort.... ze belde me ginster zelf op nadat ik ze 5 maanden terug een had aangeschreven. Ze hadden eigenlijk voor morgen al werk voor me maar dat gaat niet lukken.
Ben gewoon toe aan iets anders/nieuws!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:44

Goeiemorgen Doei!