Ik heb een zak pavo basic + ( basisbrok) nodig.
Vanochtend op stal heb ik helemaal niet aan de biks gedacht, tot ik thuis kwam, ben af en toe zo helder
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. 
Owens_hartje schreef:Nou ben net klaar met mijn post.

scheepie schreef:Verleden jaar ben ik naar de show van Monty Roberts geweest en daar was Annemarie ook.
Echt heel bijzonder om te zien hoe snel en vooral met rust die paarden de trailer ingaan.
Wil nogmaals bedankt voor de biks bestelling!!
scheepie schreef:Verleden jaar ben ik naar de show van Monty Roberts geweest en daar was Annemarie ook.
Echt heel bijzonder om te zien hoe snel en vooral met rust die paarden de trailer ingaan.
Wil nogmaals bedankt voor de biks bestelling!!

Reentjuh schreef:Ja, dat was dit keer ook weer zo! In het begin toen ze met het paard liep, kwam het paard redelijk dominant over en hij maakte gebaren met zijn hoofd, zoals lelijk doen en heen en weer schudden. Na een tijdje lopen met het paard en hem steeds weer een paar passen achterwaarts te laten lopen, werdtie steeds rustiger. En ging hij meer respect voor haar krijgen. Ook door het Monty Roberts halster dat het paard om had, want daardoor kan je net dat beetje meer druk uitoefenen wat ze vaak toch nodig hebben. Maar zodra die reageert meteen druk minderen. En daarna liep het paard dus zo met d'r mee de trailer in. Nou, je staat er serieus verbaast van de kijken. De 2e keer bleef het paard even op de laadklep stil staan, dus ze gaf weer een klein beetje druk en liet weer los en hij liep de trailer verder in. En de eigenaresse kon daarna ook zo met hem de trailer in lopen. Nou, hopen voor d'r dattie dat thuis ook nog zo blijft doen, hihi, maar Annemarie zei dat ze tips mee zou geven en nog een paar keer langs zou komen, dat hoorde bij de service zei ze, toch wel erg aardig toch??
Maar hoe vond jij Monty Roberts verder?? Het lijkt mij ook onwijs gaaf om daar een keer heen te gaan, maar de kaarten zijn redelijk duur geloof ik, toch? En ik kan geen engels, hihihi!
Morgen maar weer een poging wagen..! Reentjuh schreef:Ja, hij is 29 oktober in Zuid-Laren en kaarten zijn 29,50 euro + 4,50 euro reserveringskosten. Ik dacht eigenlijk dat de kaarten duurder zouden zijn, hihi! Dit is de publiekstribune. De VIP tribune is 47, 50 euro, hihi!
Serada schreef:Nou zo'n show van Monty Roberts lijkt mij ook waanzinnig mooi hoor. Ik heb op mijn werkplek een heel groot stuk hangen waarin hij over zijn ervaringen praat. Ireen, jij zei toch dat hij weer ergens in oktober in Maastricht kwam?
Nou Jessica, we hebben elkaar net over de telefoon gesproken dus zoals je al hoorde is het vanmiddag met Fellow goed gegaan. Het was heel komisch om te zien hoe Wil in het gras zat te wroeten en een " wit nieuwsgierig aagje" bij haar ging kijken haha. Wil kon hem zo bij zijn halster pakken...![]()
Vanmiddag ook weer met Thom in de bak gereden maar dat was wel weer even hard werken hoor. Dit moeten we toch veel vaker gaan doen, willen we in oktober ons puntje gaan halen.Morgen maar weer een poging wagen..!
Yustin schreef:Dank je FiekeIk hoop ook echt dat het gaat lukken dit keer hihihi
Al klaar voor de wedstrijd van a.s zondag? hihihi
. Werd een beetje druk met de verhuizing (ga morgen mijn spullen verhuizen) en had ook geen vervoer. Dus het wordt 8 oktober bij de Voortstede weer starten. Maar ze loopt wel super. Heb zondag trouwens voor het eerst hard gegaloppeerd buiten
, vond ze wel leuk, oortjes helemaal naar voren.
! Serada schreef:Gracy schreef:Volgende maand is het weer tentenkamp bij Hypodrama.. oops, ik bedoel Hyporama in Rotterdam![]()
Wanneer is dat precies dan?
Owens_hartje schreef:Hallo Gracy, welkom op ons topic![]()
Nou ik geloof best dat je veel zin hebt in je vakantie.
Ik denk dat menigeen wel jaloers is, want iedereen is hier al weer lekker aan het werk![]()
Maar ik hoop ook dat je er zin in hebt om met mijn lieve nogal domme bink te gaan rijden.![]()
Reentjuh schreef:Ja, hij is 29 oktober in Zuid-Laren
)Yustin schreef:Goedemorgen allemaal!
Iedereen weer hard aan het werk? Ikke wel.....vanmiddag weer rijden, ik hoop dat het net zo lekker gaat als gister!!
Ik ben heel benieuwd hoe het met de nieuwe bodem gaat want door die vezels zal het rijden voor de paardjes een stuk lichter worden.
Serada schreef:Yustin schreef:Goedemorgen allemaal!
Iedereen weer hard aan het werk? Ikke wel.....vanmiddag weer rijden, ik hoop dat het net zo lekker gaat als gister!!
Ik doe vanmiddag weer met je mee hoor Mir, ik hoop juist dat Thom wat lekkerder gaat lopenIk ben heel benieuwd hoe het met de nieuwe bodem gaat want door die vezels zal het rijden voor de paardjes een stuk lichter worden.
Nog een paar dagen wachten....
)