Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Over 6 weken weer terug en dan echt hoop ik de laatste keer Amarie schreef:Heel goed Joyce, dat extra wegsnijden is wel balen maar beter nu dan over een jaar weer problemen hebben. Misschien lukt het je met Indoor Vught wel weer om te starten.
Hoe heeft de rest het er vanaf gebracht?
Uiteindelijk misschien 10 minuten fijn gereden en voor de rest kon ik beter een zak over mijn hoofd trekken.
Schaamde me kapot zo belabberd als het ging. Had me er maar bij neergelegd dit keer. Na de les nog even uitgestapt in de kleine bak en daarna paard op stal gezet en gaan eten.
Hij probeerde iedere keer te kantelen en dacht op een gegeven moment dat het speelkwartier was, maar na even door te rijden ging het best goed. Na Yoni de proef in en was zowaar eens helemaal niet zenuwachtig.
De proef op zich ging dan ook best wel goed, paar kleine puntjes die wat minder gingen, maar ach ik mocht niet klagen. Paard op stal gezet en heel de rommel weer bij elkaar geraapt, tis altijd net een volksverhuizing als ik wedstrijd heb.
Toch wel leuk dat ik zoveel punten gereden heb met mijn ouwe trouwe paard....en dat na tien keer uitgelachen te worden toen ik zei dat ik op Raffinee mee deed.
Als ik gewoon met alle paarden meegeteld was, zou ik van het totaal 4e zijn geweest.
.
. Maar goed na eerst nog eens linksom te hebben gereden weer de rechtergalop geprobeerd die toen geen problemen meer opleverde. Ook nog gewerkt aan de nagevelijkheid in de overgang naar halthouden en ook weer ontdekt wat ik daar fout doe dus daar konden we mooi weer mee verder.
.
maar niet voor lang natuurlijk
.
. Was het eens met mijn jurycommentaar maar had echt niet verwacht dat ik zo hoog zou scoren met mijn proef.
Echt leuk voor je..Amarie schreef:verhip rijbewijs voor de auto ipv de brommer. Wel balen maar goed de volgende keer meer geluk.
Denk eraan Sanne: concoursen bezoeken, teleurstellingen boeken. (daar weet ik alles van).
Maar goed zolang je het maar gezellig hebt, toch.
Dan krijgt Sal 't dus druk als ik t zo begrijp
Amarie schreef:He Leentje,
Wat doe je nu en waar?
En ben je ook nog met de paarden bezig. En werk je nu in de stad of op een dorp?
Weer bijtijds in de bus naar de manege, eenmaal op de manege eerst lekker in de kantine gezeten en even bijgekletst met M. Kreeg op een gegeven moment de kleine in mijn handen, maar die had het alweer snel gezien bij mij. Kan me ook wel voorstellen met zo iemand als mij.
Om 10 uur iedereen even meehelpen om daarna de les te gaan kijken. Al snel kwam M. vragen of ik met hem wilde spelen. Dus heuze pizza's gebakken in de speeltuin.
Het aandraven ging dan ook niet je van het, maar wel beter als voorgaande weken. Ze moest er wel echt even doorheen geholpen worden. In de bak stonden diverse sprongetjes en er lagen een aantal balken op de grond. Een lesgenootje nam een sprongetje, wat volgens mij vrij enthousiast ging en dat mutsenpaard van mij schrok zich kapot. Dus een stuk of 3 van die halleluja hoge bokken, wel blijven hangen, maar vraag me steeds maar weer af hoe
. Het zand was al aardig dichtbij.
Heb al wel afgeklopt op het hout. Deze bokken hadden we blijkbaar nodig want zowel paard als amazone waren uit hun coma ontwaakt en de motor bij beiden gemaakt.
Dus weer een reden om naar de ruitersportzaak te gaan.
Dus toen maar een voorzichtige ja als antwoord. Cap gehaald en zo zat ik erop. Hebben samen de sneltrein naar Amersfoort gehaald
, maar het zat als een huis.