ik zie net dat je maar 1x dezelfde pony mag nomineren?
als dat niet zo is, dan wil ik t alsnog wel doen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
hoe lang bleef je ook al weer?
. We hebben nog niet echt iets boeiends gedaan ofzo. 29ste ben ik weer terug.
.
!
.
.
nee hoor...
LOL!
geweldig! ik zal t zo ergens ff uploaden, maar ik moet nu gaan xxx
en heb k tenminste wat te doen. Ik zet ook weleens dingen neer waarvan het anderen geeneens boeien volgens mij
maakt niet uit.
ben nu een krullebol
. Het zijn (gelukkig) wel grove krullen, en er is best een stuk af. Maarja moest ook wel weer.
. 
je mag maar 1 pony nomineren, jammer anders had ik Cedric ook nog ff gedaan. Een welsh cob ? yeeah welkom bij 'de club'
.
. Ik slaap alleen in een kamer met comp. En er zijn veel muggen
heb er al 4 ofzo dood gemept. Kan ook niet slapen door lawaai van buiten
. 
, een teefje (is nog jong). Ze is wit met haflingerkleur aftekeningen. En ze heet Coco
. 
) Vanaf vandaag mag ik Annika lekker elke dag verzorgen en rijden tot en met 28 augustus. Ik mocht ook met Annika naar buiten als t mooi weer zou zijn. (Je hebt hier namelijk hele mooie plassen en strandje enzo waar je kan rijden
) Maar ik wil Annika liever nog iets beter leren kennen voordat ik t ga doen. Hoewel ze superverkeersmak is en nergens van omkijkt, wil ik toch eerst beter aan de ontspanning en vertrouwen werken.
het mocht ook nog van m'n tante, maar m'n moeder zei dat het teveel 'gedoe' zou zijn met vliegen en blabla. 
Maar die langharige zien er echt leuk uit
Maar ze zijn heel bang en bitchy aangelegd.. ik heb liever zo'n lobbes.
Ik wil er graag nog n Labje bij. Een bruine, lekker duo penotti. 
. Maar vond ze wat tegenvallen, en m'n moeder vond ze te groot
en stinken haha.