dus nog nog me paard mooi
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dus nog nog me paard mooi
nog mar 313 pagina's tegaan

tjaan_ schreef:denk t ook dit is pure uhm verveling
vossebier schreef:hey allemaal! ik ben op zoek naar een bijrijdpaard, zie ook mijn topic: viewtopic.php?p=20612709#p20612709
als je nog wat weet, laat het mij dan horen.
groetjes
Hackie schreef:Vet hipnog mar 313 pagina's tegaan

l0rdJ schreef:Hallo, hier ben ik ook weer even tussen door, moet na dit bericht snel weer verder met werken dan antwoord ik vanmiddag weer. Maar jana is goed hoor ik wil best een foto maken van ferro met een kerstmuts op, nor problemo.
Als het meezit ga ik vanmiddag een nieuwe geheugenkaart halen, en dan kunnen we foto's maken.
Naja ik ga weer verder, anders word de jufrouw boos!
Tot vanmiddag!
tjaan_ schreef:wouw sannewat een leuk beestje
..
wist niet eens dat onze bruuntje al weg was :|
veel plezier met hem !!:D maar zal vast lukken
nou heb vandaag maar weer is op ferro gereden en het liefst zou ik hem tussen het behang en de muur polakken..
ik wordt echt honds dol van hem in stap loopt ie netjes... zodra ik ga draven doe ie ze kop omhoog en gaat ik keihard schudden en in galop gaat ie weer naar beneden...
hoop dat dit weer zo een moment van hem is want werdt er echt gestrest van...
najah hopelijk is het morgen beter:P:P
Sanniiy16 schreef:daar liggen ik en me vriend juist altijd om in een deuk op de manege!
hahaha
om een scheet
laatst ook reed ik in de les en toen liet bless de hele tijd scheten
LIQUITA schreef:Hackie schreef:Vet hipnog mar 313 pagina's tegaan
OOhhhww.....hoef ik dan pas appeltaart te bakken?
l0rdJ schreef:Dank je wel:)
Nee ga niet echt wat bijzonders doen,
er komt vanavond nog wel een beetje visite maar de rest is al geweest, maar nu mag ik mezelf wel 18 noemen!!

) 

Shenavallie schreef:tjaan_ schreef:wouw sannewat een leuk beestje
..
wist niet eens dat onze bruuntje al weg was :|
veel plezier met hem !!:D maar zal vast lukken
nou heb vandaag maar weer is op ferro gereden en het liefst zou ik hem tussen het behang en de muur polakken..
ik wordt echt honds dol van hem in stap loopt ie netjes... zodra ik ga draven doe ie ze kop omhoog en gaat ik keihard schudden en in galop gaat ie weer naar beneden...
hoop dat dit weer zo een moment van hem is want werdt er echt gestrest van...
najah hopelijk is het morgen beter:P:P
Je was niet de enige, volgens mij hadden er meerdere gisteren "last" met de omgang. Maisie had het ook op haar heupen.