manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 20:22

Owhnee ik zeg het fout! Sorry sorry! Hoe heet ie ook al weer is verkocht... dat verzorgpaard van Marjon.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 21:35

Hoi
Ja ik dacht: hoe zag nero er ook al weer precies uit.
Maar nu weet ik het weer!!!

Vandaag is Daniël gedoopt, het was een mooie dienst!

Leuk voor je Bar!
Tja leunes van Lieren ben ik zelf niet zo'n fan van, heb er hoefbekap les van gehad op het groen college!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 21:35

eejjj bar ben je luna al tegen gekomen?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 22:25

Andy was t verzorgpaard van Marjon Knipoog
Das al wel snel dan! Maar volgens mij is t ook egt wel een leuk paardje. In de les ook best wel een leukje (die 2 of 3 keer dat ik hem gezien heb dan tog Tong uitsteken)

Ging t allemaal goed Nel? Daniel lief geweest? Vast wel Lachen
Gelukkig vond je t een mooie dienst. Toch wel een bijzonder moment tog?

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 01:55

*Verveelt zich leest allemaal topics en ziet hier me naam Tong uitsteken

Jep Andy is idd verkocht.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 13:18

Ja kheb Luna gezien, zag dr goed uit!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 17:45

Leuk nel! en heeft hij gehuild of was ie rustig?

Vandaag weer bij Nous geweest, vrolijk werd ik er niet van eigenlijk...
Haar beentjes waren weer warm en ze begonnen weer een klein beetje met dik worden. Vanaf het begin af aan heb ik al het idee dat het niet zomaar iets is wat Nous nu heeft. En langzaampjes begint mijn vermoeden helaas te kloppen.
Ik heb ook het idee dat het niet zomaar van een paar daagjes zonder ijzers zou kunnen komen, maar dat het misschien al veel langer speelt. Opbouwen zit er voorlopig dus ook niet in. Thirz en ik hebben besloten om over 2 weken toch op te gaan bouwen en te kijken wat de benen gaan doen. Worden ze weer dikker dan zit er niks anders op dan een ritje kliniek...

Ondertussen kost Nous ons bakken met geld en kunnen we er niks mee doen. Ik hoop dat het opbouwen gewoon goed gaat, maar mijn gevoel zegt dat het niet zo zal zijn. En dan probleem 2: hoe krijgen we haar in de kliniek? We hebben geen E achter B (mn paps kan wel rijden...) maar we hebben ook geen auto die een trailer kan trekken. Dan houdt t verhaal ook al een eindje op. Dan moet er iemand van stal mee --> kost geld!!! (en de kliniek is ook alles behalve gratis...)
En wat moeten we vervolgens met de uitslag? een half jaar stilstaan maar wel 175 p/m betalen? Tsjah, blijf je dan op de braamhof of zet je haar op wei. Ik weet het niet hoor, het is erg moeilijk. En wat als er een heel nare uitslag uit komt? bah.... moet er niet aan denken!
T komt ook op zo'n leuk moment voor Thirz natuurlijk :S

Ondertussen heb ik al sinds begin februari niet meer gereden (op een rondje draven na in begin maart). En t begint toch wel te kriebelen hoor!
*zucht* wie heeft er een toverstokje en kan Nous beter toveren?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 09:33

Nou Daniël was super lief onder de doopdienst, er waren nog 2 baby's die gedoopt werden en die deden huilen, maar Daniël snurkte gewoon verder.

Ik moet zo voor de laatste keer naar de verloskundige.
Samen met Daniël.

Kim: wat een verelende toestand met nous!
Tja of het zal helpen nu rust en straks opbouwen, dat is gewoon proberen, meer kan je niet doen.
Weet je precies wat ze heeft? Hoe het heet enzo?!

En voor een paard waar je niks mee kan doen is 175 euro wel duur ja.
Misschien kan je haar dan beter ergens goedkoop op de wei zetten en later als je weer lekker kan rijden dan weer op de braamhof.
Dit is niet te vergelijken maar toen ik zwanger was en niet meer kon rijden op voice, was ik blij dat ze bij mn schoonouders kon staan, daar werdt ze verzorgt en het koste geen geld, dus had ik even geen zorgen om haar.
Als je echt wil rijden dan mogen jullie altijd op voice rijden hoor!!!
Sterkte met nous!

Voice is volgende week zondag uitgerekend, dus ik hoop dat het veulen zo snel mogelijk komt!
Ze kan nu elk moment bevallen jipppppppie!!!!!!!!!!
Ik hou jullie op de hoogte!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:06

Net les gehad van Leunus Haha!! Was echt leuk! Helaas zijn de foto's niet goed gelukt, stomme binnenbak ook!
Maar Leunus was positief over Sharon en mij, echt leuk!
Heb ook weer wat bijgeleerd over dr middendraf.

Middendraf:
Afbeelding
Wijken:
Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 13:03

Leuk Bar!
Jammer dat de foto's zo donker zijn!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 14:40

Hallo, ik ben net terug van mn werkmarathon (vanaf zondagmiddag tot vandaag!). Maar wat hebben we in Zoutelande genoten van het heerlijke weer en de kids waren ook erg lief aanwezig allemaal. We hebben veel aan het strand gezeten en ook een echte film opgenomen Pling Onderwerp is vanalles door elkaar: Baywatch, Narnia en Wie is de Mol. Echt gelachen! Nu moet ie nog gemonteerd worden, maar als ie af is komen jullie m wel kijken he?

Verder maakten we ook nog mee dat we in M'burg stonden en dat er een piepje ging dat de benzine op was Clown Gelukkig haalden we het nog tot Zoutelande, anders moesten de kids gaan duwen! En op een avond kwamen we na een wandeling thuis, doet het licht het niet meer. Hadden we stroomstoring doordat de wasmachine had gelekt. Geen probleem zou je denken, ff de schakelaar omzetten, maar we kregen die deur niet open. Sleutel was nergens te bekennen. Dus wij achterwacht gebeld en na 2 uur kwamen die nog eens aankakken om de deur open te breken Vork Ondertussen hadden wij met veel moeite die kids in slaap kunnen krijgen, die waren allemaal bang in het donker! Dusja, avonturen genoeg! Nu kan ik lekker even bijkomen. Alleen van het weekend nog werken en dan ben ik fijn een weekje vrij Lachen

En alle kids van mn werk kunnen nu heel goed Nous herkennen aan het blauwe masker (we reden er vaak langs tijdens de vakantie) Iedere keer: "daar staat het paard van Thirza!!!" Cool
Cool die les Bar, al zijn het donkere foto's, Shaar loopt er toch mooi bij!
Spannend Nel, laat het veulen maar snel komen! En fijn dat de doop van Daniel een mooie dienst was Lachen Heb je kaartje inderdaad gehad hoor, thanx!
Kom je vanaaf op je nieuwe fiets Bianz? Ik wil hem ook zien!

Nu ga ik nog ff zonnen, doei Doei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:56

Thirz, blijf je niet te lang in t zonnetje? straks word je zwart Cool
Citaat:
En alle kids van mn werk kunnen nu heel goed Nous herkennen aan het blauwe masker (we reden er vaak langs tijdens de vakantie) Iedere keer: "daar staat het paard van Thirza!!

Dan heeft t blauwe masker toch nog nut Clown Ik geloof dat we trendsetters zijn, want ineens loopt ieder paard met een blauw of geel masker!

@ Bar, shaar loopt mooi op de foto's, jammer dat de foto's zo donker zijn!

@ Nel: nou, ben benieuwd wanneer voice gaat bevallen. Misschien ook precies op de uitgerekende datum, zou mooi wezen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:42

Ja ik hoop ook dat voice binnenkort bevalt.
Heb net voor het eerst weer paardgereden!!!!
Ik dacht dat het super pijn zou doen, maar dat viel reuze mee!
Ik heb ong 20 minuutjes buiten gereden, klein stukje gerdraaft en gegallopeerd.
Zal morgen wel spierpijn hebben.
Voice had er veel zin in, maar ze loopt wel een beetje te waggelen met r achterhand dus doen het maar rustig aan... ik moet niet hebben dat ze onderweg ineens dat veulen eruit poept...!

Zo thirz, dat is een verhaal vol avonturen, je zal je nooit vervelen bij die kids!

Weet iemand nog een pony of paard te leen/huur voor het ringrijden?
Ik wil 29 mei zo graag mee doen op koudekerke, maar voice is dan nog niet in staat om mee te doen....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 15:15

Hoi hoi,
Hier nog wat foto's!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lekker lachen...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En van voice nog een fotoshoot.....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 20:11

Aaah, superleuke foto's Lachen Op de laatste foto kijkt Voice heel lief! En leuk dat je weer eens gereden hebt, kan me voorstellen dat Voice waggelt nu, hihi! Heb helaas geen ringrijpaard voor je. Al was Nous goed, dan nog niet echt geschikt Clown

Hmm, nou heb ik vanaf maandag vakantie: gaat het regenen Huilen Dus echt zwart zal ik niet worden Kims!
Cis, was het leuk in Engeland? Je hebt een pb'tje!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 23:22

Gave foto's Nel! Daniël groeit hard!
Die eerste foto van voice is echt mooi, jammer dat ze er niet helemaal op staat.

Zonde thirz! nouja, gelukkig heb je al wel lekker op het strand kunnen liggen Lachen

Morgen laat ik onze 16 jaar oude kat inslapen. Ik kreeg haar toen ik 4 jaar oud werd en ik heb haar nu nog steeds.
Ze is gewoon op. Zal wel vreemd wezen als ze er niet meer is hoor, ik weet niet beter! Ik zal morgen nog een heleboel foto's maken!

Afbeelding
Dit is Shedy. Jammer van die ogen op de foto.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 21:01

Kims: Sterkte met het inslapen van je kat?
Je zal r vast missen...
Thirz: een ringrijpaard heb ik toch niet meer nodig, ik ga over 2 weken weer beginnen met werken elke dinsdag en donderdag.
En dinsdag 29 mei is het ringrijden dus dan moet ik werken.
Heb erg veel zin om te gaan werken, lekker lopen en bezig zijn!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 16:57

Zoo komt ie hoor Lijst

Pfft, wat rot dat nieuws over Nous zeg.. Moeilijk om dan keuzes te moeten maken, stel dat het inderdaad niet betert met Nous. Tja helaas, toveren kan ik nog niet *al wel flink aan t oefenen hoor met mn stokje Knipoog * maar ik zal flink duimen dat ze, tegen je verwachting in, tog goed reageert op het opbouwen over 2 weekjes! Ach gut Duurt inderdaad al weer een hele poos zo met Nous. Februari. Nu is t al weer mei!
En dan ook nog eens je poesje… Die ken je op die manier egt al je hele leven… Nog veel mooie foto’s gemaakt? Als je deze foto hier heel mooi vind, wil ik wel een poging doen om die oogjes bij te werken?
Ben je bij t inslapen geweest? Ging het wel rustig en diervriendelijk?

Lief dat Daniel niet zo moeilijk deed tijdens de doopdienst. Ik ken eigenlijk ook alleen maar baby’s die wel even moesten jammeren. Best eng ook natuurlijk Tong uitsteken
Volgende week zondag al! Oeh spannend Nel! Dan mag je ons én op de hoogte houden van Daniel én van t Voicese kindje Ja Wij willen natuurlijk ook van die kleine lekkr veel foto’s Lachen Die nieuwe van Daniel zijn ook egt lief! Die lach foto Haha! hihi, zodra je daar naar kijkt móet je zelf ook lachen Haha!
En knappe Voice! Die eerste foto is egt super mooi! (jammer van der neusje, maar wat een verschrikkelijk leuk koppie daar! *LOL* )
hoe was t nog met je spierpijn Nel? Viel t een beetje mee?

En ook bar met foto’s. Jammer dat ze zo donker zijn, niet zo veel op te zien. Maar gelukkig heb jij er van geleerd en lekkr complimentjes ontvangen. Ook nooit mis hè Knipoog

Hihi, die film met de kids wil ik egt wel zien Thirz *probeert zich een combi voor te stellen van Narnia, Baywatch en Wie is de Mol. Hihi, wordt vast een zeer serieuze documentaire Slim
Auto probs.. altijd leuk. Vrijdag toen we weg gingen zagen we ook dat onze Nederlandse “buren” die aan t inladen waren hun reserve band onder de auto hadden zitten. Sta je ook leuk Clown Kan je voordat je naar huis kan, eerst nog langs de garage om die andere band te laten repareren (volgens mn pa kon je nl égt niet met zo’n band naar huis, dus die geloof ik maar Tong uitsteken) Hopen dat ze de Franse taal voldoende spraken, want Vlaams spreken was nog best moeilijk daar Nagelbijten / Gniffelen (“Ja, ik kan Nederlands. Een beetje” om vervolgens in rap Frans door te ratelen Clown )
Hihi, waarom zou je de trend volgen, als je hem ook gwoon kan zetten! Beetje jammer dat nu iedereen zo’n masker omdoet.. Dat is t jammere van al die trenvolgers. Wordt het al weer een stuk moeilijker om Nous van grote afstand te herkennen! Vork
Citaat:
Dus echt zwart zal ik niet worden Kims!

*uche* je kwam al best een end in de richting hoor Thirz! Vond je al flink bruin! Maar je hebt gelijk; blijft balen net in je vakantieweek regen… Wie weet valt t mee! *tovert t toverstokje weer tevoorschijn*

Tja en wij hadden egt super, super veel geluk met het weer! De hele week mooi zonnig gehad, geen wolkje gezien en dan is t zo mooi daar in de bossen met dat licht! Wel wat warm als we in de open velden liepen (ook er tof ín de zon én berg op Tong uitsteken), maar in de bossen was t best te doen. Langs die beekjes zelfs nog wat frisjes zo nu en dan.
*gaat jullie nu even overladen met wat foto's Bloos
Iedere dag lekkr wakker geworden en ontbeten met dit uitzicht vanaf t huisje:
Afbeelding

’s Ochtends een uurtje of 3, 4 wandelen. Thuis eten, wat relaxen en dan savonds weer een wandeling. Mooie bossen, super uitzichten! Woensdag hadden we een soort van survivalbos Haha! Eerst een berg opklauteren, vervolgens een aantal km op die berg, en daarna het dal in met smalle bospaadjes, vlak langs een rivier, bomen die op dat pad lagen waar je overheen moest stappen, steile hellingen waar je tegen op of af moest; leuk! *mn moeder vond t een wat minder bos Clown van haar mag t iets minder survival achtig.
Hihi en Tinkie had t super naar zin zin daar Haha! Meneer de waterrat was overal opzoek naar La Meuse of naar beekjes die daar heen gingen Clown

Een beekje Lachen
Afbeelding
Marcelle en ik aan t afdalen. Voor de handigheid was er een touwtje gespannen, lekkr slap, lekkr dun en flink krakend Clown
Afbeelding
t riviertje
Afbeelding
Onderweg nog een vlinder tegen gekomen
Afbeelding

Uitzicht op de Maas door de bomen
Afbeelding

Vanaf t park net aan de overkant van de maas een rotsje:
Afbeelding

Hihi en een Tinkie eindelijk met zn voetjes in t water Haha!
Afbeelding
Afbeelding

En hoe was t in Vlissingen op t Bevrijdingsfestival? lekkr druk? Gezellie? Lekkr broodje Smos gegeten? Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 18:35

Smos was dicht GRRRRRRRRRR Boos! Boos! Boos!

Maarre leuke foto's allemaal die er weer op staan, Daniel is echt n poepie Nel, kan k m niet af en toe lenen om Chris zo ver te krijgen dat hij misschien toch ook ooit wel kids wil?????

En Anne, mooie foto's in de ardennen, waar was t precies, lijkt me ook leuk om ns heen te gaan.....

Bevrijdingsfestival was wel leuk hoor, alleen toen Epica (lees: een of andere rare gothic band ) kwam zijn we maar gauw naar huis gegaan. Vanavond misschien nog ff terug, Kraak en Smaak schijnt erg leuk te zijn....begint trouwens om 11 uur Bianz, weet niet of je dit nog leest..... nog iemand zin om evt ook mee te gaan......

doei doei, gaat ff wat eten.......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 19:26

ik wil misschien nog wel even mee vanaaf. Moet je nog maar even laten weten of je gaat Mariekje (als k mee mag iig Schijnheilig )
En Epica ken ik Knipoog Is idd Gothic muziek met wat mindere, hele rare nummers er bij. Maar er zijn ook best wel mooie nummers hoor Ja *had voor mn moeder wat liedjes gebrand. De zangeres schijnt een hele mooie opera stem te hebben, vandaar Lachen Maar je hebt wel gelijk; sommige nummers hebben een hoog (ben ff de naam kwijt) gemaskerde winnaars van Eurovisie songfestival, uit Noorwegen gehalte Nagelbijten / Gniffelen Je moet net de een goed nummer, minder zwaar gothic nummer hebben Lachen

En t Smoske dicht, foei! Vreemd ook wel. Denk dat er dan vandaag wel een hoop mensen daar voor een dichte deur gestaan hebben...
Heb je nog wel wat gegeten dan? Denice, Esra en Stefanie waren ook ff naar de stad gereden om friet zeiden ze. De rest zal wel Paardoes friet gegeten hebben zeker?

Wij zaten in Hastière, ongeveer 10 km ten zuiden van Dinant.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 19:46

volgens mij hebben die anderen, joyceje en jael niks gegeten, tenminste nog niet toen wij er nog waren......staat gewoon op de deur bij smoske, is altijd op zaterdag dicht, terwijl ze op zondag wel open zijn, dat is toch raar?????

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 20:03

beetje apart idd.. dicht op zaterdag?
Zeker met 5 mei denk ik dat ze best wel wat verdiend zouden hebben. Veel mensen weten Smoske wel te zitten.
Hihi, tja dat zij niets eten moeten ze zelf weten dan Clown Toen ik er was (10 over half ofzo) zaten ze ook niet te eten geloof ik, en vlak daarna zijn Jael en Joyceje met Cindy aan de gang gegaan.
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 05-05-07 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 20:05

eeejjj annemijn hier een berichtje omdat je te lui ben

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 20:11

eey denice, annemijn heeft toch net gepost, dus wat nou lui.....

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 20:17

hahah ik moet net ff iets zttn omdat ze zei dat ze lui was