Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)

! Was echt leuk! Helaas zijn de foto's niet goed gelukt, stomme binnenbak ook!
Onderwerp is vanalles door elkaar: Baywatch, Narnia en Wie is de Mol. Echt gelachen! Nu moet ie nog gemonteerd worden, maar als ie af is komen jullie m wel kijken he?
Gelukkig haalden we het nog tot Zoutelande, anders moesten de kids gaan duwen! En op een avond kwamen we na een wandeling thuis, doet het licht het niet meer. Hadden we stroomstoring doordat de wasmachine had gelekt. Geen probleem zou je denken, ff de schakelaar omzetten, maar we kregen die deur niet open. Sleutel was nergens te bekennen. Dus wij achterwacht gebeld en na 2 uur kwamen die nog eens aankakken om de deur open te breken
Ondertussen hadden wij met veel moeite die kids in slaap kunnen krijgen, die waren allemaal bang in het donker! Dusja, avonturen genoeg! Nu kan ik lekker even bijkomen. Alleen van het weekend nog werken en dan ben ik fijn een weekje vrij
Heb je kaartje inderdaad gehad hoor, thanx!
Citaat:En alle kids van mn werk kunnen nu heel goed Nous herkennen aan het blauwe masker (we reden er vaak langs tijdens de vakantie) Iedere keer: "daar staat het paard van Thirza!!
Ik geloof dat we trendsetters zijn, want ineens loopt ieder paard met een blauw of geel masker!
Op de laatste foto kijkt Voice heel lief! En leuk dat je weer eens gereden hebt, kan me voorstellen dat Voice waggelt nu, hihi! Heb helaas geen ringrijpaard voor je. Al was Nous goed, dan nog niet echt geschikt
Dus echt zwart zal ik niet worden Kims! 

* maar ik zal flink duimen dat ze, tegen je verwachting in, tog goed reageert op het opbouwen over 2 weekjes!
Duurt inderdaad al weer een hele poos zo met Nous. Februari. Nu is t al weer mei!
Wij willen natuurlijk ook van die kleine lekkr veel foto’s
Die nieuwe van Daniel zijn ook egt lief! Die lach foto
hihi, zodra je daar naar kijkt móet je zelf ook lachen
)
Kan je voordat je naar huis kan, eerst nog langs de garage om die andere band te laten repareren (volgens mn pa kon je nl égt niet met zo’n band naar huis, dus die geloof ik maar
) Hopen dat ze de Franse taal voldoende spraken, want Vlaams spreken was nog best moeilijk daar
(“Ja, ik kan Nederlands. Een beetje” om vervolgens in rap Frans door te ratelen
)
Citaat:Dus echt zwart zal ik niet worden Kims!
), maar in de bossen was t best te doen. Langs die beekjes zelfs nog wat frisjes zo nu en dan.

Eerst een berg opklauteren, vervolgens een aantal km op die berg, en daarna het dal in met smalle bospaadjes, vlak langs een rivier, bomen die op dat pad lagen waar je overheen moest stappen, steile hellingen waar je tegen op of af moest; leuk! *mn moeder vond t een wat minder bos
van haar mag t iets minder survival achtig.
Meneer de waterrat was overal opzoek naar La Meuse of naar beekjes die daar heen gingen 

)
Is idd Gothic muziek met wat mindere, hele rare nummers er bij. Maar er zijn ook best wel mooie nummers hoor
*had voor mn moeder wat liedjes gebrand. De zangeres schijnt een hele mooie opera stem te hebben, vandaar
Maar je hebt wel gelijk; sommige nummers hebben een hoog (ben ff de naam kwijt) gemaskerde winnaars van Eurovisie songfestival, uit Noorwegen gehalte
Je moet net de een goed nummer, minder zwaar gothic nummer hebben
Toen ik er was (10 over half ofzo) zaten ze ook niet te eten geloof ik, en vlak daarna zijn Jael en Joyceje met Cindy aan de gang gegaan.