Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
maar nu zit ik echt prop vol
, Bah ik moet een stage zoeken maar ik kan helemaal niks leuks vinden 
Geniet van je tijd met Zamora en leef vooral op de dag. Iedereen is altijd zo druk met de toekomst, dat ze het heden gemakshalve vergeten.
. Ik moet alleen maar 2 weken dus het is niet echt makkelijk want veel bedrijven willen je alleen voor langere tijd of mbo/hbo niveau 

skyline schreef:Stage maakt mij niet zo uit , zolang het maar leuk is . Een winkel of restaurant trekt mij dus helemaal niet. Ik moet alleen maar 2 weken dus het is niet echt makkelijk want veel bedrijven willen je alleen voor langere tijd of mbo/hbo niveau
Ik heb 1x een stage bij een drukkerij gedaan waarbij ik mij bezig mocht houden met een digitaal designen voor klanten die bijvoorbeeld een visitekaartje wilden. En mn andere snuffelstage heb ik bij mijn oude basisschool gedaan. Was blijven zitten dus dit was lekker makkelijk 
Waarom trekt het je niet? Hoe oud ben je? 
Elja schreef:skyline schreef:Stage maakt mij niet zo uit , zolang het maar leuk is . Een winkel of restaurant trekt mij dus helemaal niet. Ik moet alleen maar 2 weken dus het is niet echt makkelijk want veel bedrijven willen je alleen voor langere tijd of mbo/hbo niveau
BasisschoolIk heb 1x een stage bij een drukkerij gedaan waarbij ik mij bezig mocht houden met een digitaal designen voor klanten die bijvoorbeeld een visitekaartje wilden. En mn andere snuffelstage heb ik bij mijn oude basisschool gedaan. Was blijven zitten dus dit was lekker makkelijk
Restaurant is juist heel leuk, ben zelf echt een horecamensWaarom trekt het je niet? Hoe oud ben je?
Ik ben trouwens 15

. Bedrijf zit nu enkel nog in Amsterdam dacht ik.
.
.