Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amandaaa schreef:Lekkr mam heb al trek,
Marion vindt het heel lastig om iets over te zeggen, denk wel dat je er goed over na moet denken,
Tank en ik hebben heerlijk buitengereden, wel een hagelbui gehad onderweg maar heerlijk gereden.
Nu lekkr wortelsoufle met kaas op was lekkr nu maar het hoofdgerecht rijst met brocolli en casewnootjes met een garnalenspies en ga lekkr me stoofpeertjes opeten en vannavond lekkr een tompoesje met thee
Kwam om 12.30....ik lekker naar de paarden gegaan om 12.00 uur....hij had tenslotte met Sonny afgesproken en niet met mij! Vijf uur weer thuis....en het zat nog steeds op de bank...en op de bank en op de bank....pfff tot 22.00 uur toen ik al een uurtje of 2 aan het gapen was haha.Jk ben nu alweer genezen hoor!
doppie45 schreef:Ik ga eerste Kerstdag gezellie bij Cilla eten samen met Sonny en daarna weer lekker op tijd naar huis,ik kan er niet zo goed tegen als ik de hele dag op de bank moet zitten![]()
Nou Karin ik had gisteren weer een bankzitter thuis....Kwam om 12.30....ik lekker naar de paarden gegaan om 12.00 uur....hij had tenslotte met Sonny afgesproken en niet met mij! Vijf uur weer thuis....en het zat nog steeds op de bank...en op de bank en op de bank....pfff tot 22.00 uur toen ik al een uurtje of 2 aan het gapen was haha.Jk ben nu alweer genezen hoor!
Hou die sneeuw maar daar hoor Anita,hier vanmorgen een hagelbui en dat is al meer dan genoeg
AnitaJoeri schreef:denk niet dat het bedoeld is as gezeur hoor Kaar.
Hoest met Spettertje??