Nou ik heb vandaag Fay gereden Eerst ging Lydia dr op omdat ze beetje liep te klieren doordat de wind eng was en daardoor dingen gingen wapperen en dr zat een heuse haai in de sloot! Maar ze deed verder weinig, alleen heel erg kijken en hooguit een stap opzij zetten maar zal nooit bokkend wegrennen. Ze heeft onder het zadel sowieso nooit gebokt. Heb daarna zelf even gestapt en wat gedraaft enzo. Blijkbaar wordt ze deze lente al 8 maar is nooiit echt intensief gereden, ze is nu pas bezig met wat zwaardere dingen doen enzo. Kan nu beetje wijken, soortvan pirouette in stap, beetje aan de teugel ze zei dat ze dat een paar passen doet en daarna niet meer maar bij mij deed ze het al wat langer, was Lydia wel blij mee zei ze omdat ze dat verder wilt uitbouwen. En ik moet dr aan werken dat ze beter aan het been wordt zei ze.. Al met al is het wel een ideaal paardje voor mij, lekker eigenwijs en zeker wel een uitdaging, maar heel betrouwbaar en zal je dr niet afgooien ofzo.. Ga volgende week maandag lekker zelf met dr aan de slag wat oefenen
haha heb het niet kunnen lezen maren. @Ella, wat leuk dat je op Fay heb gereden leuk dat je er volgende week zelf al op mag rijden En wat is Ferro trouwens een gaaf paardje zeg
Zal binnenkort eens even mijn profiel bijwerken.. heb sinds een maand met een vriendin samen 6 hele lieve verzorgpaardjes. 5 friezen en 1 kwpner. En we rijden op 4
Nou ik ga douchen, dan ff lezen in bed en dan pitten, ben MOE!! Morgen weer half 8 eruit en dan op de fiets naar stage, heb nu al geen zin in het fietsen...maar dr komen nog heeeeeeeel wat fietsbeurten aan helaas....truste
kim345
Geplaatst: 07-02-11 22:06
huh werd je vriendin daarom al boos maren xd wat een gedoe xd
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 07-02-11 22:09
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt