Es ik vind het stoer! Wat heb je toch een gave pown! Maarre, die stal staat daar nu een Shire? Ben ik even benieuwd naar ik ben namelijk ooit bij een verzorgShire gaan kijken en die mensen zouden een stal gaan beginnen aan het Westeinde.
Milou succes met de studie, en een vooruitzicht op een vakantie in Spanje heerlijk!
Staat geen shire volgens mij.... Ik dacht alleen KWPN te zien staan .
Saskia89
Geplaatst: 06-01-13 22:54
Hihi Es, geen pijn gedaan? Shaggy wordt wel steeds enthousiaster hè? Bij de eerste sprong houdt ie nog een beetje in, maar hij vliegt er al snel overheen
Met inspringen deed ie het super en keek ie nergens naar, eerste hindernis in het parcours en hij gaat op de rem . Maar daarna pakte die het super goed op inderdaad . Hij vind het ook wel heel leuk!
En nee geen pijn gedaan gelukkig, alleen beetje stijve nek achteraf...
Danseresje
Geplaatst: 06-01-13 22:58
Oeps! Sorry Esther, ben het helemaal vergeten te vragen idd of je je bezeerd had! Vond trouwens de hindernis die je meenam ook wel spectaculair !
Hahahaha die stond echt in een rotlijn.... Eerste ronde haalde ik m net aan en in de barrage kwam ik gewoon niet uit. Tweede parcours had ik toch al twee fouten en heb ik gewoon een volte gereden en heb m toen op een goede lijn gesprongen. Kwam die veel beter uit en was beter voor zn vertrouwen .
Ik dacht eigenlijk dat ie er langs zou gaan, maar hij sprong op de een of andere manier gewoon vanaf de zijkant als nog . Pony dacht volgens mij hallo baas we missen een hindernis .
Uhmmmm wil in Lisse mee doen met oefenspringen.... Moet even kijken of ik me daar nog voor kan opgeven . En anders moet ik even kijken wanneer er weer is....
Ziet er leuk uit Es, echt leuke combi en shaggy lijkt het ook erg leuk te vinden, hij springt echt alles, ook al neemt ie de hele paal mee. Braaf paard is het!
Sommige mensen zijn daar niet zo moeilijk in en denk dat ze het slechter kan treffen... Ook bij één eigenaar. Maar ik snap het ook wel . Zou zelf nooit een paard kunnen verkopen.