Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wel tijdverdrijvend.. 
Het eerste deel van luisteren ging over paarden + Anky van Grunsven, was heel makkelijk, vond ik. Maar het sloeg echt nergens op en we moesten ook langer blijven dan normaal om het af te maken.

Marjo_Wystan schreef:Princesspres schreef:hihihihi
sta in de file ff kadootje voor mn vriendinnetje kopen
en laat ik nu je allerbeste dinnetje zijn![]()
Of ik moet ik ook van top tot teen uitscheuren voordat je cadeautjes voor mij koopt hahah

en dan een wasje ophangen en een nieuwe erin gooien.
ben weer onwijs moe.
ben lekkr met ar naar shoarma tent geweest en net nog wat huiswerk gedaan zo lekkr slapen.doppie45 schreef:Ik kreeg vandaag mijn Eggersman Mineral Bricks binnen,besteld bij ZOO Plus....voor Mandy dus![]()
Ze krijgt er verder alleen een hand luzerne bij...iemand bekend met dit product?
Er zit niet al te veel melasse in 7% volgens de verpakking,in de Luzerne zit al 10 %
heb de fokker/eigenaar gesproken en klinkt leuk allemaal

echt niet gezellig....
doppie45 schreef:Ik kreeg vandaag mijn Eggersman Mineral Bricks binnen,besteld bij ZOO Plus....voor Mandy dus![]()
Ze krijgt er verder alleen een hand luzerne bij...iemand bekend met dit product?
Er zit niet al te veel melasse in 7% volgens de verpakking,in de Luzerne zit al 10 %
) en een lekker verzorgingsspulletje voor zijn huid. Hij kan wel wat extra's gebruiken in de rui-tijd. Ben gek op pakketjes!
Jetta schreef:doppie45 schreef:Ik kreeg vandaag mijn Eggersman Mineral Bricks binnen,besteld bij ZOO Plus....voor Mandy dus![]()
Leuke shop, ik heb er ook meteen maar wat besteld, leeronderhoudspul voor mijn zadel, spul voor Renkies' darmwerking ( hij is nogal gevoelig) en een lekker verzorgingsspulletje voor zijn huid. Hij kan wel wat extra's gebruiken in de rui-tijd. Ben gek op pakketjes!