woeeeeh ik ben er vandaag en morgen moet morgen mijn allerlaatste lesje inhalen van deze kaarten en dan begint de nieuwe reeks weer
Stef_Winston schreef:Waarschijnlijk kom ik vanavond wel en morgen niet..Dus Lot, we moeten vandaag maar even opruimen Ik kom vanavond niet Ik ga vanmiddag bo en fieg doen, morgen ben ik er wel 's avonds.
Ja ik wil het wel proberen, maar denk niet dat ik er het lef voor heb.. Ben bang dat ik spijt krijg en m'n haar niet meer zoals nu wordt..
waarom probeer je niet eerst iets uitwasbaars? is er veel sneller uit als verven.Ik heb ook ooit een ander kleurtje geprobeerd en gelukkig was het uit wasbaar want het werd echt knaloranje.
er zijn waarschijnlijk niet heel veel paarden.. ze hebben natuurlijk die instructeurscursus gehad vanmiddag..
maar loop je met iets uitwasbaars niet een tijdje met een rare kleur? Want de kleur wordt toch steeds vager?
verven doe ik voorlopig niet meer. Misschien als ik ooit nog is grijs wordt , maar voorlopig is 1x knaloranje wel voldoende.
aatjuh12 schreef:haha ik wil eigenlijk ook mijn haar een keer verven.. maar heb ook niet het lef het echt te doen Welke kleur zou je het willen dan?