Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Z'n zus uit Canada was overgekomen (was een verassing, ze is eigenlijk heel erg ziek) en toen ze elkaar zagen moest hij helemaal huilen! Ze zijn ook echt geen seconde bij elkaar vandaan geweest 
) was ook mee, maar alle tantes van m'n moeder waren helemaal verliefd op hem! 
En later heeft ze het nog 2x tegen hem gezegd
xveer schreef:Mooie foto's!
Grappig die standfoto van Diff, vorige keer was hij nog zo mega overbouwd, maar nu is het minder volgens mij! Gister schrok hij toen we naar de paddock gingen, hij is dan echt wel een halve meter groter dan ik
Gisteren had ik de verjaardag van m'n opaZ'n zus uit Canada was overgekomen (was een verassing, ze is eigenlijk heel erg ziek) en toen ze elkaar zagen moest hij helemaal huilen! Ze zijn ook echt geen seconde bij elkaar vandaan geweest
Wel heel grappig trouwens, Yannick (vriendjelief) was ook mee, maar alle tantes van m'n moeder waren helemaal verliefd op hem!
één van de tantes zei bij het voorstellen: Hallo, ik ben Tante Anneke, goh, wat ben jij een leuke jongen!En later heeft ze het nog 2x tegen hem gezegd

.
. En het is nog 3 weken idd en dan weer controle. Z'n beentje blijft mooi dun en voelt ook niet veel warmer als zijn andere been. En met koelen staat hij heerlijk te suffen alsof hij een uur gewerkt heeft, haahaa! xveer schreef:Meeeeeeen wat is het koud! Ben helemaal bevroren!!
Ik ga straks met een vriendin richting Hengelo, dan gaan we daar een nachtje slapen en morgen meelopen bij gezondheidswetenschappen![]()
Hele rit, maar volgens mij wordt het echt heel erg leuk!

_Rijkie_ schreef:xveer schreef:Meeeeeeen wat is het koud! Ben helemaal bevroren!!
Ik ga straks met een vriendin richting Hengelo, dan gaan we daar een nachtje slapen en morgen meelopen bij gezondheidswetenschappen![]()
Wat leuk!!
Pff Hengelo, vlakbij almelooooooooooooooooooo pokke eind dus
Waar moet je heen Lin?

_Rijkie_ schreef:xveer schreef:Meeeeeeen wat is het koud! Ben helemaal bevroren!!
Wat leuk!!
Pff Hengelo, vlakbij almelooooooooooooooooooo pokke eind dus
Waar moet je heen Lin?