Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
melodyB schreef:Hoi!
@Lisan: hoe was je feest?
had vandaag wedstrijd, ben 2e met 217 punten, nu ga ik naar de F11!!

Heerlijk los en nog even schouderbinnenwaarts kunnen oefenen. Pony was zeik en zeik nat, maar had echt heerlijk gelopen, mijn kleine toppertje!!!

Ik betaal ook niks voor Gipsy. Je kunt dat het beste overleg doen met de eigenaar van het paard dat je bij wilt rijden. En voor jezelf een aantal dingen bedenken zoals; wat je er maximaal aan wilt besteden, hoevaak je tijd hebt in de week wat je wilt met het paard/ de pony (denk aan rijden of alleen poetsen/longeren).

_Lisanne schreef:Maar Iris heeft Pallie toch elke dag? Of rij je Pal zelf ook niet?
Weet dat ik er eerst heel fel opgereageerd heb hier, maar toen wist ik niet dat jij 2 pony's hebt. En dat ze Pal als eigen pony kan zien.
Met die bijdrage die jij toen noemde, mag ze echt niet klagen.![]()
_Lisanne schreef:Maar er zit inderdaad heel veel verschil tussen. Sommige vragen bijna de helft van het stalgeld en de andere 50 euro ofzo in de maand.
Vriendin van mij betaalde eerst voor haar pony 50 euro in de maand en dan betaalde de eigenaresse de lessen. Zodat ze zeker wist dat ze ging lessen zeg maar.

_Lisanne schreef:Iris heeft het zeker super bij jou als ik het zo hoor!
Maar zelf rij jij helemaal niet meer op Pallie? En start ze ook wedstrijden met Pal?