En ik vind jou een spontane uitstraling hebben meid.Ik ken jou verder niet.Maar jij zei gedag(vrijdag) en ik dacht echt van wat een leuke spontane meid.
Meen ik.Zal je volgende keer even aanspreken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Meen ik.

Maaikeee schreef:Vodkaa yeah rightWodka schat
![]()
Iris en dronken??![]()
Kan ik me niet echt voorstellen![]()

terorita schreef:
pit stop![]()
Kirsten_S schreef:Ik zou die andere rozetten wel gewoon meenemen, diegene die kapot zijn. Weet je wat ik heb. Al me rozetten op een halstertouw en die vastgenaaid met een speldje. En daarvoor heb je het onderstuk niet nodig want die zit er toch achter!
Dus nu heb ik een halstertouw vol rozetten. (na jaren van sparen) maar dat is zeker leuk om dat op te bouwen! En steeds verder te komen!
Zeker doen! Niet weggooien!!

Pebbs schreef:Yoscha zit niet op bokt

Elja schreef:ik ga straks bijlezen, maar
HET WAS ZOOOOOOOOOOOOOOOOO GAAAAF
IK HEB MET JOHN MAYER EEN CONVERSATIE VAN 2 ZINNEN GEVOERD, WAUW.
IK DENK DAT IK LATER MET HEM GA TROUWEN
WAT EEN STEM OMGGGGG
WAT EEN ARMEN
DE HELE DAG WAS SUPERGAAAF
Oeh, and I have lots of pictures
vet cooooool! 

Iriis_ schreef:Ja..
Sabina had als grapje bedacht om mijn rosetten over de stal van Victor te hangen.
Daan en Arnout hebben die grandioze idee uitgevoerd, en ze daar dus op gehangen.
Sabina zei nog wel, hang ze nou terug. (dat zei ze iig![]()
Maar Victor heeft ze dus stuk getrokken en nu was het te laat.
Sabina kwam al met andere rosetten aan, maar die wilde ik niet. Ik moest echt huilen
Had het even niet meer. Die rosetten heb ik zó mijn best opgedaan met Valentino, en nu..
Gister noemde Arnout me ookal de hele tijd 'dom meisje' ik vroeg waarom, maar dat wist hij niet.
Oké prima, we lachten erbij, het was grappig. Staat er later op het wei bord ook nog 'Iris is stupid'.
Ging mij iets te ver! Vandaar dat ik me vandaag ook echt poedersuiker voelde gewoon
Werd eventjes te veel met dat gedoe van die rosetten erbij.

. En ik denk het niet eens meer, ik weet het. Je bent super behulpzaam
. Elja schreef:Iriis_ schreef:Ja..
Sabina had als grapje bedacht om mijn rosetten over de stal van Victor te hangen.
Daan en Arnout hebben die grandioze idee uitgevoerd, en ze daar dus op gehangen.
Sabina zei nog wel, hang ze nou terug. (dat zei ze iig![]()
Maar Victor heeft ze dus stuk getrokken en nu was het te laat.
Sabina kwam al met andere rosetten aan, maar die wilde ik niet. Ik moest echt huilen
Had het even niet meer. Die rosetten heb ik zó mijn best opgedaan met Valentino, en nu..
Gister noemde Arnout me ookal de hele tijd 'dom meisje' ik vroeg waarom, maar dat wist hij niet.
Oké prima, we lachten erbij, het was grappig. Staat er later op het wei bord ook nog 'Iris is stupid'.
Ging mij iets te ver! Vandaar dat ik me vandaag ook echt poedersuiker voelde gewoon
Werd eventjes te veel met dat gedoe van die rosetten erbij.
Bleh dat is echt stom
Ik snap hoe je je voelt,
mijn moeder heeft ooit in een ongelovelijke poedersuiker, al mn rozetten kapotgeknipt.
Vind ik echt niet kunnen
ze zijn wel te ver gegaan hoor =O

Annie_ schreef:In de film a lot like love zingt de sexy jongen (Ashton poedersuiker) een meisje
Vind aleen het refrijn leuk hoor
Elja schreef:Annie_ schreef:In de film a lot like love zingt de sexy jongen (Ashton poedersuiker) een meisje
Wauw, hij is een lekkerding en kan ook nog zingen?
. Asthon kütcher (:= ), is echt wel een lekkerding
. En hij kan ook echt wel zingen

Broccoli schreef:Weten jullie?
Ik voel me echt een buitenstaander op de manege.
Heb het gevoel dat iedereen me een dom kind vindt...

Emmaa_ schreef:Elja"
[quote="Annie_ schreef:In de film a lot like love zingt de sexy jongen (Ashton poedersuiker) een meisje
Wauw, hij is een lekkerding en kan ook nog zingen?
. Asthon kütcher (:= ), is echt wel een lekkerding
. En hij kan ook echt wel zingen
[/quote]

Elja schreef:in that 70's show is ie ook leuk hahaha
! Dat is Briljant

Jullie deden het top.