Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimbaie schreef:G(*&%&^%^&
ik ben zo blij met mijn paspoort.
Ik moet dat registratieformulier in laten vullen. Nou verschillen de kosten per DAP nogal:
Meursing: 30 euro voorrijkosten en 10 euro voor het invullen formulier, dus ik zei nou ik kijk wel even of er een DAP op stal komt om dat formulier in te vullen.
Dus van bailey te hoor dat die van haar komt:
de Keerhoeve: 42,50 euro (waarin de benzinekosten gedeeld zei), dus heb gelijk gezegt tegen hun dat meursing 40 incl voorrijkosten rekent. Maar goed.... ze wilde niet wijken in prijs, dus ik zeg laat maar zitten. Gaat me niet om die 2,50 maar gewoon uit principe.
dus toch maar even weer een dap gebeld:
DAP Zoetermeer: 33,75 voorrijkosten en 15 euro voor het invullen. Waar komen in godzaam die rare verschillen van.
Wordt er gewoon chagerijnig voor.
Heeft iemand toevallig het nummer van Marloes van Nobel of haar nichtje, dan probeer ik haar even te bellen, aangezien meursing voor nobel als het goed is nog langskomen.
Kimbaie schreef:Misskaren schreef:@Kimbaie; ik zag jullie inladen vanmorgen en hoorde van Jarrah dat jullie naar het strand gingen. Super dat jullie het zo naar je zin gehad hebben ! Was toch wel raar weer vond ik vandaag, had meer zon verwacht
tja.. wist niet zeker of jij het was... had namelijk geen fotootje gezien. maar jullie waren met ze tweeën toch bij die fries?
Splinter schreef:zo ben net van alief afgevallendaarna was ze wel braaf
nog bedankt marion, ik was mss een beetje afwezig, maar ik zit dan altijd na te denken over wat er gebeurdeben een beetje traaaaaaag
Freya schreef:En moeders en kind zijn gisteren weer veilig thuis gekomen, nog even gekeken toen ze in de bak aan het spelen waren. Wat is Be-fair gegroeid zeg.