Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:29

Helaas voor jou heb ik geen nummer van Marloes maar ik zie het nichtje wel regelmatig,zal ik het aan haar vragen als ik ze zie?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 13:37

taverno schreef:
Helaas voor jou heb ik geen nummer van Marloes maar ik zie het nichtje wel regelmatig,zal ik het aan haar vragen als ik ze zie?

Graag, die loop ik altijd net mis. Ik zal mijn nummer even PB-en. ;)

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:02

Kimbaie schreef:
taverno schreef:

Graag, die loop ik altijd net mis. Ik zal mijn nummer even PB-en. ;)

Ik heb nog wel een 06 nummer van Marloes;ik stuur je even een pb

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:04

Kimbaie schreef:
G(*&%&^%^&

ik ben zo blij met mijn paspoort.

Ik moet dat registratieformulier in laten vullen. Nou verschillen de kosten per DAP nogal:

Meursing: 30 euro voorrijkosten en 10 euro voor het invullen formulier, dus ik zei nou ik kijk wel even of er een DAP op stal komt om dat formulier in te vullen.

Dus van bailey te hoor dat die van haar komt:

de Keerhoeve: 42,50 euro (waarin de benzinekosten gedeeld zei), dus heb gelijk gezegt tegen hun dat meursing 40 incl voorrijkosten rekent. Maar goed.... ze wilde niet wijken in prijs, dus ik zeg laat maar zitten. Gaat me niet om die 2,50 maar gewoon uit principe.

dus toch maar even weer een dap gebeld:

DAP Zoetermeer: 33,75 voorrijkosten en 15 euro voor het invullen. Waar komen in godzaam die rare verschillen van.
Wordt er gewoon chagerijnig voor.

Heeft iemand toevallig het nummer van Marloes van Nobel of haar nichtje, dan probeer ik haar even te bellen, aangezien meursing voor nobel als het goed is nog langskomen.

Dat is balen Kim... maar zal dat niet in de verschil in afstand zitten wat ze rekenen voor voorrijkosten??

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 14:39

@ jarrah: Dap zoetermeer is dichterbij dan meursing en toch duurder,

vind het vooral belachelijk dat die dap die uit voorschoten komt voor vier paarden dan nog aan mij 42 euro vraagt voor zo'n formuliertje. :(

@ astrid: dank, ik ga hem nu proberen

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 14:48

Dank, voor de hulp!!

Ik had Marloes net aan de telefoon en meursing komt vanmiddag al. Dus meursing gebeld en Venga kon gelijk meegenomen worden. Dus vader gebeld om paspoort even naar stal te brengen. Ik krijg alleen Cees nog niet te pakken.

Misskaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:43

Kimbaie schreef:
Misskaren schreef:
@Kimbaie; ik zag jullie inladen vanmorgen en hoorde van Jarrah dat jullie naar het strand gingen. Super dat jullie het zo naar je zin gehad hebben ! Was toch wel raar weer vond ik vandaag, had meer zon verwacht ;)

tja.. wist niet zeker of jij het was... had namelijk geen fotootje gezien. maar jullie waren met ze tweeën toch bij die fries?

Yep, ik was even langs gegaan om te overleggen, was wel retevroeg (voor mijn doen tenminste) en dan is ook de koffie automaat stuk 8)7 Ik was degene met het haar alle kanten op en dikke ogen :O hahahahaha

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 19:00

tja... nou was het voor mij ook vroeg, maar de motivatie om naar het strand te gaan daar wil ik mijn bed wel voor uitkomen (ondanks dat je er s'avonds pas laat in ligt), dus nou weet ik nog niet welk van de twee 8-) :+

owh... ben trouwens naar de musical Dirty dancing geweest afgelopen zaterdag. We zaten op de eerste rij in het midden. Man.......... wat een geweldige musical en wat een heerlijke vent :wow: . Was die musical een reed aangeweest dan was ik er ook wel doorheen gekomen :9 :D

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:25

vanochtend heeft bay weer ijzers gekregen, liep gelijk lekker te stampen, met dr been gaat het ook steeds beter, vanochtend aardig aan de stuiter geweest,

samen met esther en chin chan op de dijk gewandeld, bay had niet door dat het een hengst was en chin niet door dat het een merrie was,

chin was nog liever dan bay, bay op de terug weg alleen maar haast, liep zelfs ver voor me uit, terwijl ze altijd achter en heel soms naast me loopt

toch een klein beetje spierpijn van het rijden gister
replay was echt super lief, en ook weer een paar mooie fotootjes aan overgehouden

ook gelijk foto;s vanmaakt van het masseren, dus de site zal 1 deze dagen ook wel klaar zijn

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:17

ziet er goed uit Kim, ben benieuwd naar je site! Was gister een beetje voor zadels aan het kijken op mp, stond er een advertentie van iemand die ook mee doet aan HNTH. Als je op haar paard stemt kun je een laptop (yeah right!) winnen, lekker eerlijk is dat om zo aan je stemmen te komen.

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:44

iedereen die stemt maakt kans om te winnen

maar dat trekt heus geen mensen aan

dat zijn mensen die de lol er niet van inzien

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:11

zo ben net van alief afgevallen :D daarna was ze wel braaf

nog bedankt marion, ik was mss een beetje afwezig, maar ik zit dan altijd na te denken over wat er gebeurde :Y) ben een beetje traaaaaaag :P

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:13

Nou,het ging daarna gelukkig weer goed toch.

Ik zag al toen je opsteeg dat ze wat van plan was.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:23

:D

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:49

Gisteren helemaal vergeten te plaatsen: Oob heeft gisteren z'n eerste winstpunt in de B gehaald met z'n nieuwe baasje *\o/*

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:54

Die Oob,een nieuwe carriere,goed zeg!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 22:47

Splinter schreef:

nog bedankt marion, ik was mss een beetje afwezig, maar ik zit dan altijd na te denken over wat er gebeurde :Y) ben een beetje traaaaaaag :P

:oo

hoe kan dat nou?

@ bailey: leuke fot's van jou op replay.

@ oberon: *\o/*

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 23:21

Splinter schreef:

hoe kwam dat? :(:) daarna wel weer opgeklommen toch?
marion hoe is het met Tence?
wat goed van Oberon :Y)

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 08:04

hoe dat kwam? ze ging bokken en ik hield het maar 3 meter vol :D ik kan niet zo goed op bokkende paarden rijden :o
waarom ze ging bokken, tja kan van alles zijn, ik merkte het al met opstappen maar toen zat ik al en was het te laat }>

ja daarna er weer opgestapt, eerst even laten uitrazen, toen er weer op, toen was ze heel braaf :j maar helemaal kapot :(:)
maar goed hebben we dat ook weer gehad :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 09:11

Het grappige was dat ze wel pittig bokte, maar toch ook eigenlijk wel heel beschaafd :D ... Ik denk niet dat veel mensen het uitgezeten hadden hoor Splinter :(:) .. En je hebt er gelukkig niks aan over gehouden (toch?) !!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 09:15

Noah2006 schreef:
marion hoe is het met Tence?

Goh,er vraagt iemand naar :P

Kort gezegd,hij krijgt nog steeds het voordeel van de twijfel en mag beginnen met 10 minuten draven per dag en dat voorzichtig op bouwen.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 09:27

Goede morgen ...

Hopelijk komt alles goed met Tence. Wel goed dat hij weer mag beginnen met draven en langzaam uitgebreid mag worden.

Gisteren raceles gekregen van Raceeend "Baco", meneer had z'n gaspendaal volledig ingestrapt en de rem was weer eens defect. ( als hij dat zondag maar niet doet )

Donna was weer ouderwets gezellig en vrolijk, hebben heerlijk met z'n tweetjes geknuffeld. Nog 3 maanden, 1 week en 4 dagen wachten :D

Splinter, dat had ik niet verwacht dat jij vliegles zou krijgen, niks aan over gehouden ?

En moeders en kind zijn gisteren weer veilig thuis gekomen, nog even gekeken toen ze in de bak aan het spelen waren. Wat is Be-fair gegroeid zeg.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 09:32

Is het zondag al zover freya,spannend!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 09:44

Yep as zondag 8 maart. Moet om 10:18 starten en van 9:40 tot 10:00 uur losrijden.

Het voornaamste is dat Baco bij me blijft en niet gaan racen. Nageven hoeft voor mij nog niet, is leuk als hij ontspant en netjes me hand gaat zoeken.

Het enige wat gister goed ging was het aanspringen in de rechter galop, wat hij toch erg moeilijk vind. Maar met overdreven hulpen doet hij het toch super. Stapje voor stapje komen we er wel.
Eerst ervaring op laten doen voor het wedstrijd rijden en lekker verder trainen. Misschien had hij gisteren zijn dag niet, wie zou het zeggen, maar zoals hij gisteren was is hij in tijden niet meer geweest.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 10:15

Freya schreef:
En moeders en kind zijn gisteren weer veilig thuis gekomen, nog even gekeken toen ze in de bak aan het spelen waren. Wat is Be-fair gegroeid zeg.

Mercredi ;)

Splinter: heb je je geen pijn gedaan? :(:)
Het zit er vaak vroeg of laat een keer aan te komen dat ze even gaan uitproberen tijdens het inrijden, maar het is altijd fijn als die periode weer over is :P

Marion: Hopen dat ie goed blijft gaan en snel opknapt!! +:)+