En zeker aangezien ze nog even in de lessen mee blijft lopen lijkt met me wel zo handig
Hoe heette ze ook al weer toen ze kwam naar Starnmeer? Missy ofzo toch? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En zeker aangezien ze nog even in de lessen mee blijft lopen lijkt met me wel zo handig
Hoe heette ze ook al weer toen ze kwam naar Starnmeer? Missy ofzo toch? 
Maar mss zou ik haar in Army outfit moeten uitdossen. Daar doet de naam me een beetje aan denken

Whis vind ik niet zo meissiemeiserig, ze heette idd Missy toen ze binnen kwam, ze is helemaal geen Missy paard...
)
http://www.nu.nl/news/1382318/21/%27Blo ... ne%27.html 
Roze staat d'r wel leuk...
Nu nog foto's maar die ga ik maken als ze word gekeurd! Roze vind ik haar ook heel tof staan. Dit weekend ga ik lekker shoppen voor haar dus ik ben echt benieuwd waarmee ik nu weer thuis kom

Ik vind Whis niet echt meissiemeissie uitstralen, qua sommige dingen is ze wel echt merrie. 

schumax schreef:
Ja, dat was ik helemaal vergeten. Nu zijn ze allemaal weer Starnmeerbokkers 

Ze heeft echt mij nodig om haar een beetje moed in de praten. Maar ze heeft een moedig karakter dus ze laat zich goed overhalen, ik blijf ook altijd heel rustig met haar want ze doet het gewoon zó goed. Wat wel grappig is, is dat ze ook heel erg veel waarde hecht aan mijn vader en zijn mountainbike, hij gaat altijd mee. Als er iets is waar ze bang voor is en mijn vader gaat erlangs, dan is het goed. Ze houd hem ook constant in de gaten waar hij is. Door het water doet ze stoer he? Ook heel knap van haar, gezien ze toen we pas naar buiten gingen niet eens door een plas wou stappen. Cassidy schreef:schumax schreef:
Hij blijft leuk!
Ik had je gisteren niet gezien, maar hebben jullie een fijne vakantie gehad op Aruba? Vond je het niet raar de kerstdagen over niet thuis te zijn?

Cassidy schreef:Tja, Jingle Bells bij 30 graden werkt ook niet...
A la driving home for christmas en last christmas enzo.