Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
voor jou Mar. Je hebt de afgelopen maanden ook flink wat op je bordje gekregen en ook maar doorgelopen en hard voor jezelf geweest. Wat knudde zeg, hoop dat je je snel wat beter voelt!

sjorsie schreef:[ oke wat kost dat en waar kan ik dat aangeven?
ShirleyA schreef:sjorsie schreef:[ oke wat kost dat en waar kan ik dat aangeven?
Kost een euro per keer. En je kan t gewoon bij `Laura of Rachel doorgeven wat en wanneer je wil dan zetten zij dat op t bord dat in de gang( tov wasbakken) hangt.
Oh Annemieke was me al voor....
Zirano schreef:hi shirley,ik kan vandaag niet naar Ilion kijken,de koorts heeft gewonnen van mij vandaag
Deal?
Zirano schreef:dank je zit ik verdorie weer te janken(stom he)
ShirleyA schreef:sjorsie schreef:[ oke wat kost dat en waar kan ik dat aangeven?
Kost een euro per keer. En je kan t gewoon bij `Laura of Rachel doorgeven wat en wanneer je wil dan zetten zij dat op t bord dat in de gang( tov wasbakken) hangt.
Oh Annemieke was me al voor....
Voel me misselijk en duizelige en beetje wee in mijn maag en heel erg moe. Ik dacht eerst dat ik te veel hooi op mijn vork heb genomen maar denk toch beetje grieperig. Bah....
Gelukkig maar dat Zirano zich goed gaat voelen en baasje wil spelen! Goed teken!
sjorsie schreef:Als er mensen zijn die willen, Abel mag overdag ook los in de paddock, ik ben er s avonds zelf maar als je tijd en zin hebt, hij zal er blij mee zijn
pas in mei gaat ie nl onder het zadel dus ik rijd nu ook niet.