stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bfsunshine

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 18:57

Vervelend dat het nogsteeds niet lekker gaat met WW! sterkte ermee!:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 20:07

Gaaf Mo :D K ga morgen even spieken bij je peerd :)

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 20:13

Mo kan nog steeds niet kijken bij je knapperd... Johan is nu al 2 dagen achter elkaar Jims aan het doen! Helaas ik heb de mexicaanse...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 21:45

Beterschap Shar :(:) Goed uitzieken hoor!!

Ik heb er vanavond voor het eerst opgezeten bij ons op stal :D Volgens mij nam hij mij giga in de zeik, maar ik was tevreden. Uiteindelijk was hij fijn ontspannen!

Marlous heeft hem al zijn eerste entingen gegeven. Nu over 4 weken de tweede enting en dan is hij legaal!

Lida, Hij is inderdaad mooi schoon, ben ik even blij.

Edit, zadel ligt redelijk, maar er moet nog wel iets aan gesleuteld worden! Peeskappen zijn bijna te klein (het elastiek) en de frontriem en singel moeten groter. Morgen maar even voor een frontriem kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 18:35

Mo, ik vind het echt een leuk paardje! Lekker groot wel maar echt een super knappert!

Ik kreeg vandaag weer lef, en nadat Lida ook nog even doodleuk vertelde hoe WWtje was en hoe Onida was dacht ik wel even van eeeeh misschien niet zo'n goed idee, maar toch maar blij dat ik ben gaan rijden. Op een paar schrikmomentjes na was hij superbraaf dus het viel me weer mee vandaag :o

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 10:17

Ik zal even toelichten wat WW gisteren deed;
Wervelwind was gisteren stout (leek wel fjord) we waren met dubbellonge en halster in de buitenbak aan het mennen (zonder kar) en M (meisje wat vrijdag stage loopt en vriendin van mijn verzorgster) was mee en liep erachter.
Het ging best goed dus na slalom om pionnen dacht ik, ik leg balkjes neer. Nou op dat moment was ze achterin de bak aan het lopen en de sjofel werd gestart dus pony schrok en zette het op lopen. Echter de baan was dicht met het draad dus meneer leek er door heen te gaan toen deed hij kop naar beneden en wilde er onderdoor maar hij bedacht zich en sprong er overheen. Was machtig gezicht dat wel. Toen in volle galop over het erf en rende de veulenstal in waar hij gevangen werd en wij hem weer over konden nemen
stout he?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 17:02

Zo vandaag maar even op zijn rug geklommen met me andere zadel (veelzijdigheid) dat voelt voor mij minder vertrouwd maar het lijkt beter te passen. Eerst stappen in binnenbak en toen dat vertrouwd voelde de buitenbaan in. Echter het regende dus weer binnenbaan in. Toen toch weer naar buiten want daar moest het goed voelen van mezelf. En het voelde goed heb zelfs stukjes gedraafd. Net toen ik nog op de andere hand wilde draven zag ik dat de veulens losgelaten werden en dacht ik ojee en heb toen maar afgerond. Ging super en hij heeft niet gehoest. Toen hij echter al weer 10 minuten binnen stond hoestte hij wel weer paar keer.
Afwachten wat DA donderdag zegt
Trouwens Mo je paard past perfect bij je.
Leuk beest hoor.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 18:00

Dank je wel Lida.. Ik moet alleen nog wel wennen aan het rijden met een jong paard. Morgen heb ik les met hem. Misschien dat ik woensdag dan ook nog een les neem!

Deze trailer heb ik gisteren gekocht: Afbeelding Ik hoor morgen wat de levertijd is. Hoogstwaarschijnlijk wordt het half januari.

Frontriem was gisteren niet gelukt. Mr Ed gaat hem uitleggen. Omdat Nathalie rijden zonder frontriem niet vond kunnen, heb ik 1 van Utopie zijn frontriemen geleend. Ik heb op Bokt 2 frontriemen besteld.

De beenbeschermers waren ook te klein. Gelukkig had ik nog lederen beschermers liggen, die gelukkig wel goed passen!

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:05

Hoe laat heb je les morgen?? Kom ik even kijken! :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 09:18

Haha, ik heb om kwart over 6 les!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 10:30

Gave trailer mo!!

Pfff krijg paardafkickverschijnselen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 10:32

Arme Shar :(:) Als ik Jim een keer moet doen, moet je me maar vragen hoor!! Dan hoeft Johan niet elke dag te komen.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 10:40

Is goed hoor! Ik zal het doorgeven aan hem! Volgens mij vind hij het wel leuk hoor! ;-)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-09 10:50

woensdag ga ik nog niet lessen want DA komt donderdag dus mijn plekje om 20:00 uur is vrij voor de liefhebber.
Ik hoop 16 december wel te kunnen lessen en als dat ook niet lukt dan lukt het dit jaar niet meer en begin ik gewoon opnieuw in januari. Hij moet toch wel een keer ophouden met hoesten?
Ondertussen komt hij nu geloof ik in de pubbertijd hij krijgt rotgeintjes.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-09 10:51

Sharon_Jims schreef:
Gave trailer mo!!

Pfff krijg paardafkickverschijnselen!

ja beterschap nog

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-09 10:54

mo_van_dijk schreef:
Deze trailer heb ik gisteren gekocht: Afbeelding Ik hoor morgen wat de levertijd is. Hoogstwaarschijnlijk wordt het half januari.

Keurige trailer maare waar zit de deur van de zadelkamer?
Of moet je die intern betreden?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 11:24

Haha, deze foto is van de trailer zonder zadelkamer. De deur van de zadelkamer komt dan inderdaad aan de linker (buiten) kant van de trailer. Rechts zit er dan nog een verzorgingsdeur!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:59

Ik ben echt heel benieuwd wat Roelof zegt vanavond! Net werd ik gebeld door het Deense Stamboek. Mijn DA mag de castratiedatum met stempel in mijn paspoort zetten. Bij het stamboek is het nu al aangepast. Dus gelukkig hoeft het paspoort niet naar Denemarken te worden opgestuurd.

Net ook bericht gehad van mijn nieuwe trailer. Als het goed is heb ik hem voor mijn wintersport (9 januari) binnen!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-09 20:05

mo_van_dijk schreef:
Ik ben echt heel benieuwd wat Roelof zegt vanavond! Net werd ik gebeld door het Deense Stamboek. Mijn DA mag de castratiedatum met stempel in mijn paspoort zetten. Bij het stamboek is het nu al aangepast. Dus gelukkig hoeft het paspoort niet naar Denemarken te worden opgestuurd.

Net ook bericht gehad van mijn nieuwe trailer. Als het goed is heb ik hem voor mijn wintersport (9 januari) binnen!

Gaaf hoor en ben ook wel benieuwd naar Roelof zijn reactie

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-09 20:07

Zo ik ben ineens blij.
vanmiddag was ik toevallig even op stal en trok Ww uit stal rende naar buiten en weer terug en hij hoestte niet (toeval?)
Vanavond had ik hem even losgegooid met zijn vriendin kleine 20 minuten en daarna wilde ik hem nog even opjagen dus vriendin er weer uit gehaald (viel niet mee want Ww wilde mee) bedankt nog Mo voor je hulp en WW heeft flink bewogen en geen Kuch gegeven.
Zou het dan eindelijk overgaan?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-09 20:17

Bedankt Mo dat je aan Roelof wilt doorgeven dat WW en ik nog niet lessen. Hoop woensdag 6 januari weer in de rijbaan voor les te verschijnen.Maar dat hij vandaag eens niet hoest geeft mij wel hoop

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 21:16

Roelof vond het (gelukkig) een leuk paard. Alleen toen Roelof het krukje pakte, wat hij normaal niet doet, kreeg ik een niet uit te zitten rodeo waardoor ik er ben afgevallen :o

Roelof zit normaal nooit!! :+

Verder erg fijn gelest. Woensdag poging nummer 2 :D

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 23:20

Ow leuk Mar!
Behalve van het valle.
Kan je binnen kort niet eens foto's maken want ik mis alles nu op stal. _O-

Maar waarom 'gelukkig' vond roelof hem leuk?
Je koopt een paard toch voor je zelf toch niet voor hem of zie ik dat fout. :')

Zal me een worst wezen wat een ander van me paard vind zolang ik er maar blij mee ben. :')

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 23:35

awww.. die Marjolein.. dat wordt spierpijn, ben ik bang.
Desondanks is je nieuwe aanwinst heel leuk!

Ik geloof dat Roelof niet helemaal in vorm was.. want hij was iemand anders les gaan geven op mijn tijd, omdat hij mij niet kon vinden... En ik maar stappen en stappen in de buitenbak (daar waar ik bijna altijd rij..)
Echt wel jammer!

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 23:50

Nah dat is ook een lekker verhaal...
Dat is wel een beetje slecht...