Goeieavond!!!
Nou, mijn eerste twee weken stage zitten erop en het is voorbij gevlogen! 2 weken ponykamp gedraaid, de eerste week met rond de 100 kinderen en deze week met rond de 75 kinderen.
Heeeeeeeel veeeeeeeel les gegeven, wat buitenritten gereden, als griezel in het bos gestaan in het pikke donker bij de spooktocht en kinderen bij de enkels gegrepen, kinderen laten boogschieten bij de survivaltocht in de plenzende regen, heeeeeeeeel veeeeeeel ponykamp liedjes gezongen, kampvuur gehad etc. etc. Kortom: hele lange dagen (van 8 tot half 9 de eerste week + het na gesprekje om 00:00 uur (12 uur in de avond) (8 tot half 7 in de tweede week + de nagesprekjes rond 12 uur in de avond) maar wel erg gezellig en leuk! Ben nu een weekendje vrij, en aankomende week de laatste week ponykamp draaien. Heb er zin in!
Paard gaat verder erg fijn, moet haar "lui" laten worden aangezien ze altijd wat rennerig is, hierbij draait het dan vooral om ontspanning maar ze moet wel aan het been blijven. Nougoed, ook nog veel gesprongen. Heb weer het één en ander geleerd en dat is het belangrijkste. Ik denk dat ik hier qua rijden prima op mijn plek zit!