Yustin schreef:jah erg veel he?
Pff ik ben het werken nu al zat en ik moet nog tot een uur of 4 pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Dan boodschappen doen en daarna heerlijk naar stal!!
Hoelaat ben jij op stal ongeveer?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yustin schreef:jah erg veel he?
Pff ik ben het werken nu al zat en ik moet nog tot een uur of 4 pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Dan boodschappen doen en daarna heerlijk naar stal!!
Serada schreef:Geswellie, tot zo dan...!
Owens_hartje schreef:Ireen de foto's van de BBQ zijn heel erg leuk hoor.![]()
Zeker voor herhaling vatbaar.![]()
![]()
Zo vanmiddag weer een lekker middagje stal gehad.
Wat hebben we toch een lekker weertje![]()
Ietsen was weer heel erg lief met het longeren.
Ik heb wat foto's kunnen maken, en hij bleef lief luisteren.
Ook toen ik mijn longeerzweep even weg deed, anders kon ik geen foto's maken![]()
heel lief in stap
Na de arbeid weer even lekker met water gespeeld, dat gaat hij ook steeds leuker vinden![]()
En toen weer lekker in de wei gezet.
Ben je al helemaal klaar voor de vakantie? ik was degene die aan het voorlezen was
Nog bedankt he voor het mesten en Yus temmen!! Owens_hartje schreef:
Ik denk dat je nog veel moet leren op het gebied van het beleren van jonge paarden.
Owens_hartje schreef:Yustin schreef:Ik heb even gerekend en bij mij op ongeveer 100 euries
En dan moet je nu eens kijken wat je allemaal kan doen voor 100 euries
Twinklebel schreef:
Daar kan je leuk van naar Mr. Ed, Mir! Succes met stoppen en dit keer langer doorzetten dan anderhalf jaar terug hoor!
Serada schreef:Hi Grazy, leuk dat je even langs komt op ons topicBen je al helemaal klaar voor de vakantie? ik was degene die aan het voorlezen was
Ik hoop ook echt dat het gaat lukken dit keer hihihiGracy schreef:Twinklebel schreef:
Daar kan je leuk van naar Mr. Ed, Mir! Succes met stoppen en dit keer langer doorzetten dan anderhalf jaar terug hoor!
Volgende maand is het weer tentenkamp bij Hypodrama.. oops, ik bedoel Hyporama in Rotterdam![]()

scheepie schreef:Ik moet nog biks bestellen ( eigenlijk dringend). Kan ik dat gewoon op het lijstje op stal zetten?
scheepie schreef:Heb net mijn les toch afgezegd ( helaas). Ga nu mijn bedje in, vanmiddag alleen nog even om 14.30 uur naar Rijswijk voor manuele therapie voor mijn nek en rug, verders niks.
Vrijdagochtend om 09.00 uur probeer ik het opnieuw om te lessen.
scheepie schreef:Lin, het appeltje + boterhammetje ligt in de voerton met de witte deksel. Bedankt he!!
Yustin schreef:Sterkte ermee!
Mensen ik ga het weekend misschien weer naar de camping toe! Als anique niet kan dan krijgt hij ook een weekendje vakantie op het land! Zouden jullie dan af en toe naar hem willen kijken?
Serada schreef:Yustin schreef:Sterkte ermee!
Mensen ik ga het weekend misschien weer naar de camping toe! Als anique niet kan dan krijgt hij ook een weekendje vakantie op het land! Zouden jullie dan af en toe naar hem willen kijken?
Tuurlijk wel, zal Yus wel lekker vinden denk ik
Gracy schreef:Serada schreef:Hi Grazy, leuk dat je even langs komt op ons topicBen je al helemaal klaar voor de vakantie? ik was degene die aan het voorlezen was
Jaaaa ik heb er helemaal zin in!!![]()

Ik heb ook nodig hahaha